Helemaal mis met Snuf
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:Helemaal mis met Snuf
Thanks voor het duimen trouwens
!
-
Femke
- 5-sterren

he sjips.....nee dat is ook geen optie dus. Of je moet iemand zo gek zien te vinden dat hij bij jou thuis komt, maar dat zal moeilijk wordenLizzy schreef: Nou, om je eerlijk de waarheid te zeggen zie ik het helemaal niet zitten. Niet vanwege de acupunctuur maar wel vanwege de ongelofelijke stress die ze heeft van het auto rijden. Ze vindt het doodeng, zit kotsend in de auto en ik heb het idee dat haar dat helemaaaaaal geen goed doet. En het ritje naar de DA is 10 minuutjes, hooguit....
Komop Snuf....beter worden hoor!Lizzy schreef: Helaas pindakaas... het gaat vandaag echt behoorlijk wat minder goed met Snuf. Ze is geestelijk een beetje in de war. Ze zit alsmaar de miauwen en ik kan haar nergens blij mee maken. Verder loopt ze veel slechter als gisteren.... Ik hoop dat dat komt doordat ze een terugslag van het DA bezoek heeft en dat het morgen weer beter is.
Hopelijk knapt ze toch weer wat op.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Oh jakkes, da's niet zo mooi
arme Snuf.
Duimen dus maar weer ...
Duimen dus maar weer ...
-
jeanne
- 5-sterren

- Contacteer:
He jakkie. 
sterkte
sterkte
Ik duim ook mee. Hoop dat het snel weer de goede kant opgaat met Snuf!
Voor Snuf...
Ik duim ook heel hard mee voor Snuf!
Lees dit nupas
Lizzy wat vervelend allemaal
Ik zal heel hard voor snuf duimen,en hopen dat ze er toch boven op komt
sterkte en een knuffel voor Snuf
Lizzy wat vervelend allemaal
Ik zal heel hard voor snuf duimen,en hopen dat ze er toch boven op komt
sterkte en een knuffel voor Snuf
Thanks allemaal! Het gaat nog steeds behoorlijk ruk.... Ze poept alsmaar niet dus ik heb haar net een klisma gegeven (moest van de DA). Staat ze in de bak te krabben (we hebben een hele hoge kattenbak), verliest ze heel erg alle controle over haar spieren en slaat werkelijk over de kop. Heel naar allemaal. Inmiddels slaapt ze alleen nog maar en wil ze ook geen Reiki meer. Ik vrees het ergste. Maar goed, misschien is dit 'de verslechtering' waar de DA het over had en komt dit vanzelf weer goed binnen nu en 3 weken.
Wat waardeloos allemaal, je krijgt hoop en dan nu dit weer 
Ook hier wordt voor Snuf geduimd.
Ook hier wordt voor Snuf geduimd.
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
Sjips, ik lees dit ook nu pas ...........
eigenlijk lees ik bijna niet bij de katten

Heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal ............
eigenlijk lees ik bijna niet bij de katten
Heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal ............
Ik duim uiteraard ook mee hoor!
heel veel sterkte!!! we duimen mee voor Snuf 
Dank jullie wel hoor, allemaal! Voor het duimen en de knufs voor Snuf
. Ze heeft het nodig, helaas.... Gisterenavond begon ze te snotteren en vandaag hangen er grote groene snottebellen aan haar neusje. Verdorie
. Dat kan er ook nog wel bij....
. Ze ligt alsmaar te slapen, eet nog maar heel weinig en heeft nog steeds niet gepoept (ondanks de medicijnen).
We houden haar wel goed in de gaten en vandaag hebben we haar in een hele grote (Duitse Doggen) bench neergezet. Van de buren geleend. Daar staat haar bak in en haar kleedjes en haar eten en drinken. Als we nu even weg moeten, dan hoef ik haar niet meer op de badkamer te leggen (ik moest haar daar neerzetten omdat ze beneden van en op de bank ging springen terwijl ze dat niet kan. Maarja, we slepen dan met haar. Plus dat het ook wel veel werk is voor ons... kat naar boven, bak, etens en drinkbakje naar boven. En weer naar beneden. En weer naar boven. Etc.). Ik kan merken dat ze het fijn vindt in de bench. Ze ligt er heel rustig en we zijn zo de hele dag bij haar. Als we even weg gaan, doen we het deurtje dicht en dat werkt dus super.
We houden haar wel goed in de gaten en vandaag hebben we haar in een hele grote (Duitse Doggen) bench neergezet. Van de buren geleend. Daar staat haar bak in en haar kleedjes en haar eten en drinken. Als we nu even weg moeten, dan hoef ik haar niet meer op de badkamer te leggen (ik moest haar daar neerzetten omdat ze beneden van en op de bank ging springen terwijl ze dat niet kan. Maarja, we slepen dan met haar. Plus dat het ook wel veel werk is voor ons... kat naar boven, bak, etens en drinkbakje naar boven. En weer naar beneden. En weer naar boven. Etc.). Ik kan merken dat ze het fijn vindt in de bench. Ze ligt er heel rustig en we zijn zo de hele dag bij haar. Als we even weg gaan, doen we het deurtje dicht en dat werkt dus super.