Zijn hier geen NRC lezers? Staan we een keer in de krant, leest niemand het NRC!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Zijn hier geen NRC lezers? Staan we een keer in de krant, leest niemand het NRC!

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Re: Zijn hier geen NRC lezers? Staan we een keer in de krant, leest niemand het NRC!

Bericht door Lizzy »

Anne in Duitsland schreef: :bigarmhug: In ieder geval vind ik het een hele mooie bijdrage aan de discussie van je! :-*
Ja, dat vind/vond ik ook en het heeft me wel geholpen.

Dank je Martine-Tom :-*
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Mieke-Navajo schreef: Lizzy, bedankt! Ik vond het fijn te lezen. Jammer alleen dat er geen foto's in dit topic te vinden zijn.
Speciaal voor jou de foto's :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Lizzy schreef: Ja, dat vind/vond ik ook en het heeft me wel geholpen.

Dank je Martine-Tom :-*
Fijn om te horen  :)
Mieke-Navajo
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke-Navajo »

Waauw, Lizzy, bedankt!  :biggrin2:

Ja, Ja, ik ben fan! Niet door het artikel, ik was eerder als het artikel. Nu is er alleen nog 1 bittere noodzaak: Mij opleiden tot een voor de hondjes gezonde/veilige barfer die om kan gaan met minimale vriezer ruimte.  :biggrin2:

Oh, en, ik ga jullie daar lekker voor misbruiken  :P :P
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Ik vroeg m'n mama naar het NRC  ::)
Zegt ze: oh je wil dat stuk over barf lezen zeker. Is dat iemand die je kent?
U ja mam dat is degene voor wie jij een cadeautje hebt gekocht  ;D
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Ja hoor, hebben we de NRC niet meer, lees ik een dagje niet op Bp, staat Lizzy erin.  :D
Goed gedaan, en overall een duidelijk artikel!  :)

Je hebt wel weer een groot publiek bereikt.  :thumbsupup:

Ik hoop dat ze het lezen met dit in het achterhoofd: onderzoekt alle dingen en behoudt het goede.  :)
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Leuk artikel, en Martine-Tom, geweldige update!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

MarijeEnBoomer schreef: Ik vroeg m'n mama naar het NRC  ::)
Zegt ze: oh je wil dat stuk over barf lezen zeker. Is dat iemand die je kent?
U ja mam dat is degene voor wie jij een cadeautje hebt gekocht  ;D
;D ;D ;D ;D ;D
Schattig toch?!
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Lizzy schreef: ;D ;D ;D ;D ;D
Schattig toch?!
Mijn mama is lief  :)
Ze vond het een erg leuk stuk en mooi belicht van alle kanten.
Grappig hoe je het anders leest zonder voorkennis  ;)
- Judith -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - Judith - »

Mijn collega appte zondagmorgen om 9 uur de foto van Linga, die ze van haar krant had genomen  ;D. Vanwege de dallie, niet vanwege het eten.  :biggrin2:
chipjolie
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door chipjolie »

zo martine wat een wijze woorden!  toppie :)

wow lizzy ik vind die foto dat de hondjes naar je voerbak springen echt super leuk  :biggrin2: joepieeeeee etennnn
Cizsel
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Cizsel »

Leuk om de foto's ook te zien!
En zeker in combinatie met de foto's vind ik het een ontzettend gaaf artikel Lizzy
Tuurlijk - er is altijd een andere kant van het verhaal (het weerwoord)
Maar ik vind dat jij er ontzettend goed uit komt in het stukje dat over jou gaat!
In het artikel en van de foto's wordt duidelijk hoe goed je honden in hun vacht zitten, hoe gezond ze zijn
En vooral hoe ongelooflijk blij en tevreden ze zijn met het eten wat ze krijgen!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Bedankt voor jullie leuke reacties! Ik zie nog steeds de lol niet van wat ze bij het NRC gedaan hebben maar ik vind het nu toch wel gewoon leuk dat mijn hondjes in de krant staan. En dat rauw/vers even onder de aandacht is gebracht. En ik ben ontzettend blij met sommige foto's! En het is wel gaaf he, om te zien hoe ze zin hebben in hun eten. Die twee meespringers zijn 'de kleine smurfjes' :biggrin2:
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Hier in Leeuwarden een kliniek die het op hun facebook gezet hebben. Hun commentaar: Artikel over BARF in de zaterdageditie van NRC. Er zullen voor- en tegenstanders zijn, maar feit is in ieder geval dat u nooit zonder de benodigde kennis op rauw voedsel voor uw hond moet overgaan.

En dat is voor een kliniek die (voor zover ik weet) niet bepaald voorstander is van rauw, toch al een hele leuke insteek! En enkele BPers hebben daar nog wat mooi commentaar op gegeven natuurlijk :-)

Plaats reactie