eelke schreef: vast gewoon een duif! 8)
Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 575
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
fem fatale
- 5-sterren

Ken je open office? Is gratis en handiger in gebruik dan Microsoft office, en volledig compatibel.Mara M schreef: Mijn schoonouders zijn net geweest. Schoonpa had nog een pc voor me te leen en die hebben we geïnstalleerd. Er zit alleen geen office op. Maar wel wordpad dus Vilja zit nu haar museumverslag te maken. Geen laptopstress meer. Mijn laptopje kan ik nu op mijn gemak nakijken dankzij de hulp van Ronald hier. Bp is toppie!
Ben ik niet helemaal met je eens. Ja, het is gratis. Ja, je kunt er best aan wennen. En nee, het is niet volledig compatibel. Maar daar kom je pas achter als je de programma's echt intensief en diepgaand gaat gebruiken.fem fatale schreef: Ken je open office? Is gratis en handiger in gebruik dan Microsoft office, en volledig compatibel.
Linkje naar Apache OpenOffice.org: klik.
Ja die heb ik net gestart. Alleen er ging iets mis met het document uploaden. Maar dat geeft niet want nu ging het ook wel. Ik moet haar ff gaan helpen. Moet nog een foto bij.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 575
Misschien een ruigpootbuizerd?
Ja, naaimachines kunnen erg duur zijn. Mijn zus heeft goede ervaring met Toyota. Wat nog belangrijk is om op te letten, dat hij boventransport heeft. Dat maakt het makkelijker dikke, zware stoffen te naaien.hannabelgje schreef: LOL![]()
![]()
OT na stage naar de naaimachinewinkel geweest. Pff dure shit zeg, ik denk dat ik voor Toyota ga, is heel stukkie goedkoper.
-
hannabelgje
- 5-sterren

De toyota superjeans staat op mijn lijstje. Nu bij blokker in de aanbieding voor 149
Ik heb even gekeken, prima machientje om mee te beginnenhannabelgje schreef: De toyota superjeans staat op mijn lijstje. Nu bij blokker in de aanbieding voor 149
Verdr....! Uploaden naar school
Lukt niet. Van geen kanten. Ook bijvoegen in een mail niet. En als ze het morgen niet heeft ingeleverd is dat een onvoldoende. En dan gaat ze sowieso niet over. Want voor deze móet ze een voldoende hebben. Ik heb het zó gehad met alles!
Lukt niet. Van geen kanten. Ook bijvoegen in een mail niet. En als ze het morgen niet heeft ingeleverd is dat een onvoldoende. En dan gaat ze sowieso niet over. Want voor deze móet ze een voldoende hebben. Ik heb het zó gehad met alles!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
jeetje wat een stress!Mara M schreef: Verdr....! Uploaden naar school
belachelijk dat dat op zo'n manier moet,
Ow das wel heel zuurMara M schreef: Verdr....! Uploaden naar school
En een mail sturen dat jullie echt computerproblemen hebben en het overmacht is en ze het morgen krijgen?
Wat voor bestand is het nu? En welk format moet het zijn?
Weet je. Ik heb al zoveel op mijn dak gehad de laatste tijd. En dat weten ze. Maar je moet het maar gewoon doen op hun manier. En omdat ze stage liep, kon ze niet op de school op de pc. En gezien mijn situatie kan ik niet ff een andere laptop kopen. Verdorie. Het museum hakte al in mn budget. En mn wasmachine is ook waarschijnlijk kapot. Kan er allemaal wel bij.
Sorry. Zit echt ff te janken hier nu. Heb het echt zo gehad.
O ik weet zo goed hoe je je voeltMara M schreef: Weet je. Ik heb al zoveel op mijn dak gehad de laatste tijd. En dat weten ze. Maar je moet het maar gewoon doen op hun manier. En omdat ze stage liep, kon ze niet op de school op de pc. En gezien mijn situatie kan ik niet ff een andere laptop kopen. Verdorie. Het museum hakte al in mn budget. En mn wasmachine is ook waarschijnlijk kapot. Kan er allemaal wel bij.
Wil je graag helpen, maar of dat lukt in een uurtje...
pb me anders de tekst en waar het heen moet? Gaat dat?
Ik kan je ook mijn mailadres geven.
Losse tekst kopieren en plakken in een mail, als dat lukt wil ik het best proberen!
Losse tekst kopieren en plakken in een mail, als dat lukt wil ik het best proberen!
Ik probeer nu via de dropbox op mn telefoon het bestand naar de mentrix te mailen. Want zelfs een bestand bijvoegen in de mail via die pc lukt niet. Pffffffg