Da's niet echt in de richting maar ik ga die dag mijn vriendin Geeske helpen met de Verborgen tuinen in Rotterdam. Dat is de planning tenminste, maar ik zie haar woensdag, dus dan zal ik eens informeren
Pauline schreef:
Zou leuk zijn als het toch lukt nynke. We wachten het af.....
Yes Als ik kom, wil ik graag met de ouden van dagen en puppies mee Ik herinner me wat een t*fusend de hele wandeling is en de wolfjes en ik zijn/hebben alledrie oud en traag + overgewicht 8)
Ik denk dat ik gezien de grote van de groep Oscar thuis laat. Mocht het nou een beetje weer zijn wil ik wel voor fotograaf spelen met zoveel modellen in actie.
Pauline schreef:
dat zou onwijs gaaf zijn karin alleen wel jammer dat oscar niet mee kan.
Dat is zo, maar de vorige keer heeft hij er best lang last van gehad, dus de vraag is in hoeverre ik hem er een plezier mee doe. Misschien is het dan een leuker idee als ik een keer alleen met Oscar kom? Met Joep en Joris ging het super goed en dan is het een leuke ervaring voor hem!
Aangezien ik jut en jul beide meeneem en ik weet hoe jij met mecheltjes omgaat denk ik dat Kaya jou wel lief genoeg vind om haar lijntje vast te houden af en toe hoor.
zhiva schreef:
Aangezien ik jut en jul beide meeneem en ik weet hoe jij met mecheltjes omgaat denk ik dat Kaya jou wel lief genoeg vind om haar lijntje vast te houden af en toe hoor.
Zolang we dan niets aan Oscar verklappen vind ik dat heeeeeeeel leuk
Kaela schreef:
Dat is zo, maar de vorige keer heeft hij er best lang last van gehad, dus de vraag is in hoeverre ik hem er een plezier mee doe. Misschien is het dan een leuker idee als ik een keer alleen met Oscar kom? Met Joep en Joris ging het super goed en dan is het een leuke ervaring voor hem!