Boy geopereerd. Gaat goed. 1 Wond toch ontstoken?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Boy geopereerd. Gaat goed. 1 Wond toch ontstoken?

Greece
5-sterren
5-sterren

Bericht door Greece »

Kaela schreef: Fijn dat het goed gaat! Het zijn steeds kleine beetjes, maar elke keer een beetje meer mogen gaat toch al snel de goede kant op!

Ik leef met je mee met de aquatherapie. Oscar mag morgen weer in de hydrobak. En ondanks dat ie dat al die keren prachtig mooi deed, vind ik het toch weer spannend hoor! Komt vast goed met Boy, ze weten wat ze doen. Hij zal het, als zijn vrees voor water niet te groot is, vast ook fijn vinden om te bewegen en zich weer even in te mogen spannen. Dan is de rust thuis daarna ook weer goed te doen!
Idd we kunnen nu gaan opbouwen want ondanks dat hij helemaal niet lastig is geweest in de bench, heb ik het mezelf moeilijk gemaakt. Denkend dat ik constant bij hem moet zijn :-[. En dat gaat aan je vreten. Grote onzin natuurlijk, manlief was er ook. Maar ja....

Ik verwacht niet dat hij bang is voor water maar meer geen grond onder de pootjes dat maakt ze onzeker.
Maar het kan ook zijn dat hij met de lift het water in gaat en daarin blijft. Of dat hij met een zwemvest al wat mag bewegen.  Nou ja, we zullen het meemaken.
Heel spannend allemaal ook voor Boy. Is hij 's avonds mooi uitgeteld van alle indrukken. :biggrin2:

Gaat Oscar nog vaak naar de hydrobak?
Laatst gewijzigd door Greece op ma 01 dec 2014, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
ellenned
5-sterren
5-sterren

Bericht door ellenned »

Heerlijk hoor als hij weer wat meer mag, en dat bij hem blijven klinkt me bekend..... ::)

Succes met het waterballet....
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

Hoe gaat het inmiddels met Boy en zijn zwempret ?  ;)

Plaats reactie