"One American Angel" Pagina 15 "1e zwemles van Kay!!"
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
marjan23
- 3-sterren

- Contacteer:
Re: "One American Angel" , nieuwe foto's pagina 5 ;)
Wat een heerlijk mannetje!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, gelukkig wel !!!Extreme schreef: Psssstttt..... Monique![]()
het is 1 April, nog 3 nachtjes dan mag je Sjors eindelijk mee naar huis nemen
![]()
![]()
Voorlopig heeft mijn lijf gister besloten dat ik griep kreeg, dus ik zit nu aan de vitamines en staat er een pan kippensoep te pruttelen in de hoop dat ik zaterdag weer ok ben
Griep kan gewoon niet als je een pup krijgt, toch ?
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Oei, wordt maar snel beter...
Ziek zijn is niet handig, ik herinner me de nachtelijke wandelingetjes nog wel (in pyamabroek met groot vest en laarzen)
Ziek zijn is niet handig, ik herinner me de nachtelijke wandelingetjes nog wel (in pyamabroek met groot vest en laarzen)
-
judith1967
- 5-sterren

Nou beterschap,ik zit ook al vanaf maandag ziek thuisMonique77 schreef: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, gelukkig wel !!!
Voorlopig heeft mijn lijf gister besloten dat ik griep kreeg, dus ik zit nu aan de vitamines en staat er een pan kippensoep te pruttelen in de hoop dat ik zaterdag weer ok ben
Griep kan gewoon niet als je een pup krijgt, toch ?![]()
Blondie nummer drie - wat een schatje 
Monique, ik hoop dat je je weer wat beter voelt, want morgen mag je je puppekind gaan halen,nog maar 1 nachtje slapen. 
Hij is thuis !!!
Meneer heeft de hele terugweg (1,5 uur) liggen slapen op mijn arm, want tussen de benen was nog iets te spannend als je net weg bent van je vertrouwde omgeving
Thuis een grote plas, en daarna naar binnen waar Kay en Daan al enthousiast achter de woonkamerdeur stonden
Die kleine keek ze aan, liep rond en de blondies er maar achter aan lopen .... Sjors liep we alsof hij nooit anders gedaan had en trok zich niets aan van de 2 anderen

Manlief heeft blondie en blondie even mee naar buiten genomen, en toen kon Sjors zonder aanhang het huis verkennen
De kip is een groot succes TOT hij piept

En dan is het etenstijd !!
Zijn KVV wat ik meekreeg van de fokker ging er als een trein in, dus na nog wat scharrelen dacht ik, meneer zal wel moeten poepen ofzo dus ik weer naar buiten
Nou daar lag die hoor, op de stenen te pitten
Dus hop naar huis en in de benche
Gillen
Ok, hoe was het ook alweer
Is dit gillen om aandacht
Is dit gillen om aan te geven dat die moet plassen
Is dit gillen om aan te geven dat die moet poepen
Is dit gillen om aan te geven dat er iets anders is ????
Eenmaal stil toch weer naar buiten, maar niets hoor .. Weer slapen op de stoeptegels
Dus thuis zelf een plekje laten zoeken, en toen die sliep toch weer in de bench gedaan .... Hier leren de honden nl oa door de bench dat het na het eten verplicht rusten is
2 kickjes en hij lag languit te pitten in de bench
Oh dear, hij wikkelt ons nu al om zijn poten en het is zo gek, maar het lijkt alsof hij hier al jaren is
We gaan op en top genieten, en als hij een beetje goed gewend is en zijn ontlasting blijft ok gaan we beginnen met BARF !
Maar eerst nog maar even iets vertrouwd laten, onze guppewuppie

Meneer heeft de hele terugweg (1,5 uur) liggen slapen op mijn arm, want tussen de benen was nog iets te spannend als je net weg bent van je vertrouwde omgeving
Thuis een grote plas, en daarna naar binnen waar Kay en Daan al enthousiast achter de woonkamerdeur stonden
Die kleine keek ze aan, liep rond en de blondies er maar achter aan lopen .... Sjors liep we alsof hij nooit anders gedaan had en trok zich niets aan van de 2 anderen

Manlief heeft blondie en blondie even mee naar buiten genomen, en toen kon Sjors zonder aanhang het huis verkennen
De kip is een groot succes TOT hij piept

En dan is het etenstijd !!
Zijn KVV wat ik meekreeg van de fokker ging er als een trein in, dus na nog wat scharrelen dacht ik, meneer zal wel moeten poepen ofzo dus ik weer naar buiten
Nou daar lag die hoor, op de stenen te pitten
Dus hop naar huis en in de benche
Gillen
Ok, hoe was het ook alweer
Is dit gillen om aandacht
Is dit gillen om aan te geven dat die moet plassen
Is dit gillen om aan te geven dat die moet poepen
Is dit gillen om aan te geven dat er iets anders is ????
Eenmaal stil toch weer naar buiten, maar niets hoor .. Weer slapen op de stoeptegels
Dus thuis zelf een plekje laten zoeken, en toen die sliep toch weer in de bench gedaan .... Hier leren de honden nl oa door de bench dat het na het eten verplicht rusten is
2 kickjes en hij lag languit te pitten in de bench
Oh dear, hij wikkelt ons nu al om zijn poten en het is zo gek, maar het lijkt alsof hij hier al jaren is
We gaan op en top genieten, en als hij een beetje goed gewend is en zijn ontlasting blijft ok gaan we beginnen met BARF !
Maar eerst nog maar even iets vertrouwd laten, onze guppewuppie

Re: "One American Angel" Pagina 6 "hij is thuis !"
Wat heerlijk
Ben maar een klein beetje jaloers 
Wat een scheeeeetje
!
Heerlijk weer he, zo'n puppyduppy!
Geniet er maar lekker van (voor je het weet zijn ze groot).
Heerlijk weer he, zo'n puppyduppy!
Geniet er maar lekker van (voor je het weet zijn ze groot).
wat een lekker ventje zeg 
Geniet ervan!
Geniet ervan!
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

ooooohhhhhhwwwwww!!!!!!!

J.M en Monique heel veel plezier met dit ongelofelijk lekker ding!
J.M en Monique heel veel plezier met dit ongelofelijk lekker ding!
wat een heerlijke manneke
't Is een dapper kereltje zo te zien.............. Geniet er maar lekker van, ze zijn groot voor je het weet 
Oh. Ik wil ook een pupje. Wat een dot. Veel plezier ermee.
Wat een heerlijke frummel

Heel veel geluk en plezier met hem!
Heel veel geluk en plezier met hem!
Veel geluk met jullie nieuwe aanwinst