Vrouwending?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Vrouwending?
Uit praktisch oogpunt doet Maxi hier vaak het eten geven en uithalen voor de volgende dag, maar ik heb de poesjes in de tijd dat ik alleen was natuurlijk ook gevoerd. En geportioneerd, ontdooid etc. Dus hier is het niet specifiek een vrouwending. Ik vond vlees/prooi voeren gewoon zoveel normaler/natuurlijker dan een zakje, handje brokjes of wat je dan allemaal niet voor andere voeders hebt. Vooral als je ziet hoe lekker ze eten ervan 
-
sella
Ik ben degene die alles regelt qua voer voor dier en mens, de heer in huis die doet het vlees portioneren en vaak voeren. Ik maak vaak grote porties eten, die hij verwerkt tot porties en invriest voor ons.
Ieder zo zijn taak in onze verdeling.
Ieder zo zijn taak in onze verdeling.
Hier ook een vrouwending. Manlief bemoeit zich er helemaal niet mee.
Hier ook een vrouwending. Vooral ook omdat mijn Schatzi te lui is om zich in te lezen, bovendien wordt Mowgli volgens de Nederlandse barfrichtlijnen gevoerd (mijn Schatzi is Duitser, volgens de Duitse richtlijnen moet je raketgeleerde zijn om te barfen, vooral bij katten), en onze keuken is veel te klein om daar met zijn 2-en te malen, mengen en portioneren, dus dat doe ik altijd, net als de bestellingen. Het voeren doet mijn Schatzi wel. Ik maak altijd meerdere gemalen mixen die allemaal compleet zijn, dus daar kan niets verkeerd gaan.
-
TomsBorders
- 5-sterren

Het viel mij als (jonge)man ook erg op dat ik wat in de minderheid ben maar aangezien ik alleen ben is heel mijn studie voor Kaya een mannending en met full-time baan en full-time hond is dat soms wat lastig maar we zitten nog altijd op de goede weg
.
Nou vind ik het zelf wel erg leuk om het vlees een beetje kapot te slaan en dat soort dingen haha en kan ik mooi messen kopen dus dacht dat dat ook wel meer een mannending zou zijn. Niet dat geslacht heel relevant is denk ik.
Verder verklaard het wel waarom de bar-plaats zo ontzettend snel vol staat met nieuwe berichten. Ik kijk daar toch heel selectief en dat heb ik na een paar dagen al besloten haha
.
En prongelijk op mooncup gegoogled,
omg
Nou vind ik het zelf wel erg leuk om het vlees een beetje kapot te slaan en dat soort dingen haha en kan ik mooi messen kopen dus dacht dat dat ook wel meer een mannending zou zijn. Niet dat geslacht heel relevant is denk ik.
Verder verklaard het wel waarom de bar-plaats zo ontzettend snel vol staat met nieuwe berichten. Ik kijk daar toch heel selectief en dat heb ik na een paar dagen al besloten haha
omg
Tja... je was al een beetje gewaarschuwd...TomsBorders schreef: Het viel mij als (jonge)man ook erg op dat ik wat in de minderheid ben maar aangezien ik alleen ben is heel mijn studie voor Kaya een mannending en met full-time baan en full-time hond is dat soms wat lastig maar we zitten nog altijd op de goede weg.
Verder verklaard het wel waarom de bar-plaats zo ontzettend snel vol staat met nieuwe berichten. Ik kijk daar toch heel selectief en dat heb ik na een paar dagen al besloten haha.
omg![]()
-
TomsBorders
- 5-sterren

hahaha ja, maar der was toch een bepaalde verleiding om de commotie te begrijpenRonald schreef: Tja... je was al een beetje gewaarschuwd...![]()
-
Lil
Haha eigen schuld. Was voor veel vrouwen al shocking.TomsBorders schreef: hahaha ja, maar der was toch een bepaalde verleiding om de commotie te begrijpen :-\ ;D
Dit is echt te grappig
-
TomsBorders
- 5-sterren

dat zal dan wel weer echt een mannending zijn