Gisterenavond/opgenomen cardio/adres
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Gisterenavond/opgenomen cardio
heel veel sterkte

-
nikèdog2000
- 5-sterren

jeetje weet niet wat ik zeggen moet
daarom maar dikke

daarom maar dikke
- Charlie Angel
- Moderator
Jezus Ellen, heb even geen woorden meer. Heel veel sterkte, mijn duimen blijven draaien.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Verdories Ellen, heel erg veel sterkte! 
Hemeltjelief, wat een ellende... Duimen op volle kracht hier

-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Tjemig Ellen! Wat heftig allemaal, zit je daar met je zoon zeg
. Ontzettend veel sterkte gewenst voor jou en voor hem!
Kunnen ze hem nu maar goed monitoren/ in de gaten houden op cardioloog en hopelijk erachter komen wat nu de oorzaak is (waarbij ze de oorzaak op kunnen lossen).
Knuffel en veel kracht toegewenst
Knuffel en veel kracht toegewenst
poeh heftig zeg...heel veel sterkte
Gatver dit is rot zeg.
Misschien komt het rot over, zo bedoel ik het zeker niet, want ik vind het echt super klote dat Danny dit mee moet maken, maar er is iets, daardoor is hij al eerder beroerd geworden, nu is het weer gebeurd, misschien "gelukkig" want nu zit hij gelijk in het traject, ligt (helaas) op cardiologie, maar er word nu iets gedaan, hij word onder controle gehouden, en hij zit nu in het dossier van een cardioloog. Niet dat je dat wilt, maar het traject van traag en wachten en hopen dat je asap een afspraak hebt is nu veranderd in er word nu actie ondernomen, hopelijk ontdekken ze waarom hij nu voor een 2e keer beroerd is geworden, en kunnen ze wat voor hem betekenen.
Dus Ellen begrijp me niet verkeerd, je zoon die klachten heeft, nu aan de bewaking ligt is iets wat je nooit zou hebben willen meemaken, maar er word nu actie ondernomen, ze gaan nu onderzoeken wat er aan de hand is en nu kunnen ze er ook gelijk iets mee. Jullie hebben een aanspreekpunt.
Ik wens jullie kracht toe, sterkte, en voor Danny beterschap.
Ook hier gaan de duimen op turbo stand, dat je knul weer snel naar huis mag en deze ellende voorbij is
voor jullie allemaal
Misschien komt het rot over, zo bedoel ik het zeker niet, want ik vind het echt super klote dat Danny dit mee moet maken, maar er is iets, daardoor is hij al eerder beroerd geworden, nu is het weer gebeurd, misschien "gelukkig" want nu zit hij gelijk in het traject, ligt (helaas) op cardiologie, maar er word nu iets gedaan, hij word onder controle gehouden, en hij zit nu in het dossier van een cardioloog. Niet dat je dat wilt, maar het traject van traag en wachten en hopen dat je asap een afspraak hebt is nu veranderd in er word nu actie ondernomen, hopelijk ontdekken ze waarom hij nu voor een 2e keer beroerd is geworden, en kunnen ze wat voor hem betekenen.
Dus Ellen begrijp me niet verkeerd, je zoon die klachten heeft, nu aan de bewaking ligt is iets wat je nooit zou hebben willen meemaken, maar er word nu actie ondernomen, ze gaan nu onderzoeken wat er aan de hand is en nu kunnen ze er ook gelijk iets mee. Jullie hebben een aanspreekpunt.
Ik wens jullie kracht toe, sterkte, en voor Danny beterschap.
Ook hier gaan de duimen op turbo stand, dat je knul weer snel naar huis mag en deze ellende voorbij is
Ik denk aan jullie 
Hopelijk levert het duidelijkheid en een positief perspectief op

Wat een zorgen weer Ellen 
Fijn dat ze hem goed in de gaten houden, maar je zit toch liever langs de lijn naar hem te kijken dan aan de rand van een ziekenhuisbed.
Slaapt hij nog steeds zoveel?
Fijn dat ze hem goed in de gaten houden, maar je zit toch liever langs de lijn naar hem te kijken dan aan de rand van een ziekenhuisbed.
Slaapt hij nog steeds zoveel?
-
frodo quin
- 5-sterren

Hier draaien de duimpjes ook. Hopelijk kunnen ze het verhelpen.
-
robbiekomvoor
- 5-sterren

Sterkte Ellen!