Poeh, flink in prijs gestegen. Ik heb ze jaren geleden gekocht en had er voor dat geld ook 2 super fijne vezeldoekjes (gewoon om af te stoffen) bij.bea schreef: Heb ff gekeken op de site en een set doeken voor het raam kost 45 euro.
Huishouden
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Huishouden
Grappig: ik mag van mezelf pas in de tuin aan de slag als ik ook iets aan het huis heb gedaan. Ik vind het huishouden op zich niet zo vervelend maar het feit dat het steeds weer terugkomt wel.inge58 schreef: Huishouden doen vind ik meestal niet zo héél erg vervelend, maar ik heb een bloedhekel aan tuinieren !!
Daar word ik erg chagrijnig van .... Bleeeehhh
Als het ff kan draait vriendlief daarvoor op,en dan moet ik plotseling boodschappen doen ofzo...
Over stoffen... met een stofdoek haat ik het.
Echter met zo'n Swiffer telescoop plumeau vind ik het een stuk minder vervelend
Echter met zo'n Swiffer telescoop plumeau vind ik het een stuk minder vervelend
Ook vervelend als een van je newfies het ontdekt heeft, oo wat leuk om naar boven te lopen, met als gevolg dat daar ook alles onder gekwijld wordt, de vloer bedruipt wordt door meneer kwijlebakkes en er in de douche geslapen wordt 
Nog meer poetswerk
Stoffen doe ik nooit, dat is allen maar verplaatsen en als er een newf voorbij loopt verplaatst die het weer terug
Nog meer poetswerk
Stoffen doe ik nooit, dat is allen maar verplaatsen en als er een newf voorbij loopt verplaatst die het weer terug
Ik zou direct een traphekje installeren!Kaio schreef: Ook vervelend als een van je newfies het ontdekt heeft, oo wat leuk om naar boven te lopen, met als gevolg dat daar ook alles onder gekwijld wordt, de vloer bedruipt wordt door meneer kwijlebakkes en er in de douche geslapen wordt
Nog meer poetswerk
Stoffen doe ik nooit, dat is allen maar verplaatsen en als er een newf voorbij loopt verplaatst die het weer terug![]()
Ook ik ben geen strijkfan. Ik strijk nu alleen nog maar de kleren van mijn vriend, die kan er niet kreukelig bij lopen op zijn werk.
Een paar jaar geleden had ik een schoonmaak obsessie...ik was als een dolle elke dag aan het poetsen, ik sloeg een beetje door.
En ik vind het niet eens leuk om te doen.. beetje uit de hand gelopen in mijn hoofd van ' ik moet schoonmaken' .
Gelukkig is dat nu voorbij, maar ik kan nog heel onrustig worden als ik in een stoffig/rommelig huis woon.
Ramen lappen is hier ook geen pretje, we hebben overal van die ouderwetse boerderijramen die door spijlen in vakjes zijn verdeelt en van die stalraampjes, wat een pokke werk. Ook maar eens op zoek naar die wonderraam doekjes want er past geen trekker in die vakjes van de ramen.
Een paar jaar geleden had ik een schoonmaak obsessie...ik was als een dolle elke dag aan het poetsen, ik sloeg een beetje door.
En ik vind het niet eens leuk om te doen.. beetje uit de hand gelopen in mijn hoofd van ' ik moet schoonmaken' .
Gelukkig is dat nu voorbij, maar ik kan nog heel onrustig worden als ik in een stoffig/rommelig huis woon.
Ramen lappen is hier ook geen pretje, we hebben overal van die ouderwetse boerderijramen die door spijlen in vakjes zijn verdeelt en van die stalraampjes, wat een pokke werk. Ook maar eens op zoek naar die wonderraam doekjes want er past geen trekker in die vakjes van de ramen.
-
frodo quin
- 5-sterren

Het enige waar ik geen last van heb is strijken, dat doe ik niet
Boodschappen en koken doe ik op zich best wel graag, je bent er alleen veel tijd mee kwijt en het opruimen en schoonmaken wat er bij hoort doe ik niet graag. Stofzuigen en vegen valt ook wel mee, het heeft alleen niet lang effect met de katten. Ramen doe ik niet vaak, één keer per jaar is ruim voldoende. Wat ik echt niet graag doe is de badkamer schoonmaken, vriezers kuisen en op één staat de koelkast uitkuisen.
Paniek!
Mn Neato robotstofzuiger heeft de waterbak van de honden omver gezogen en heeft geprobeerd om al het water netjes op te zuigen...
. Hij is verzopen...

Ik heb een extra verzekering afgesloten en daar valt ook onder 'schade door onhandigheden'. Ik hoop dat dit een onhandigheid is! Hij is al opgestuurd. Ik mis hem nu al
Ik heb een extra verzekering afgesloten en daar valt ook onder 'schade door onhandigheden'. Ik hoop dat dit een onhandigheid is! Hij is al opgestuurd. Ik mis hem nu al
Ooooh oeps!Elf schreef: Paniek!Mn Neato robotstofzuiger heeft de waterbak van de honden omver gezogen en heeft geprobeerd om al het water netjes op te zuigen...
. Hij is verzopen...
![]()
![]()
Ik heb een extra verzekering afgesloten en daar valt ook onder 'schade door onhandigheden'. Ik hoop dat dit een onhandigheid is! Hij is al opgestuurd. Ik mis hem nu al![]()
Naja, het is geen diarree, dat scheelt dan weer. Ik hoop dat hij verzekerd is!
Dat scheelt zeker in de lucht ja. Maar van diarree verzuipen ze niet. Dat is dan wel weer een voordeelHope schreef: Ooooh oeps!
Naja, het is geen diarree, dat scheelt dan weer. Ik hoop dat hij verzekerd is!
Oeps.... tja je moet er echt je huis op inrichten.Elf schreef: Paniek!Mn Neato robotstofzuiger heeft de waterbak van de honden omver gezogen en heeft geprobeerd om al het water netjes op te zuigen...
. Hij is verzopen...
![]()
![]()
Ik heb een extra verzekering afgesloten en daar valt ook onder 'schade door onhandigheden'. Ik hoop dat dit een onhandigheid is! Hij is al opgestuurd. Ik mis hem nu al![]()
Ik haal de waterbak meestal weg, maar zo niet dan is het een hele zware stenen bak die wel een stootje kan hebben en niet helemaal vol met water zit, ik denk dat er wel 5 liter in kan en dat er iets van 1 liter in zit
Alles is hier rond de Neato ingericht ;-). Alleen was per ongeluk de waterbak blijven staan. En uitgerekend die ene bak die niet zo stabiel staat....Borke schreef: Oeps.... tja je moet er echt je huis op inrichten.
Ik haal de waterbak meestal weg, maar zo niet dan is het een hele zware stenen bak die wel een stootje kan hebben en niet helemaal vol met water zit, ik denk dat er wel 5 liter in kan en dat er iets van 1 liter in zit![]()
Haha, een stofzuiger met een drankprobleemElf schreef: Paniek!Mn Neato robotstofzuiger heeft de waterbak van de honden omver gezogen en heeft geprobeerd om al het water netjes op te zuigen...
. Hij is verzopen...
![]()
![]()
Hopelijk dekt de verzekering het!
Neem zo'n metalen aftrekketje waarbij je twee verschillende lengtes krijgt. (ik weet niet onmiddellijk waar ze het verkopen want het mijne gaat al jaren mee maar je kan dus het handvat van het dwarse lat-je halen ) Daaruit kan je als de lat-jes los zijn de rubberen strip schuiven, zaag aan beide kanten de lat-jes af zodat ze tussen je raamlatjes passen, 't rubber op lengte knippen, monteren en je hebt een passend trekketje.Diego schreef: Ook ik ben geen strijkfan. Ik strijk nu alleen nog maar de kleren van mijn vriend, die kan er niet kreukelig bij lopen op zijn werk.
Dit topic nog maar even opgezocht. Moest het ff kwijt.
Ik zit hier momenteel door ramen naar buiten te kijken met onzichtbaar glas!
Tjee wat zijn ze helder! Ik heb de Jemako doekenset gekocht en vandaag uitgeprobeerd. Hij was trouwens in de aanbieding voor 39,90 voor een set van 1 Profidoek en 2 droogdoeken (bij Bianca Lijster).
De ramen zijn nu van extreem vuil naar extreem schoon getransformeerd en dat zónder geklieder met spons, zeem, trekker en emmer sop. Gewoon de doek onder de koude waterkraan af en toe uitgespoeld en goed uitgewrongen, ramen en kozijnen afnemen en met de droogdoek na gedaan.
Goede tip dus die Jemako doeken
Ik zit hier momenteel door ramen naar buiten te kijken met onzichtbaar glas!
Tjee wat zijn ze helder! Ik heb de Jemako doekenset gekocht en vandaag uitgeprobeerd. Hij was trouwens in de aanbieding voor 39,90 voor een set van 1 Profidoek en 2 droogdoeken (bij Bianca Lijster).
De ramen zijn nu van extreem vuil naar extreem schoon getransformeerd en dat zónder geklieder met spons, zeem, trekker en emmer sop. Gewoon de doek onder de koude waterkraan af en toe uitgespoeld en goed uitgewrongen, ramen en kozijnen afnemen en met de droogdoek na gedaan.
Goede tip dus die Jemako doeken