Duimen nodig

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Duimen nodig

me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

oohh moeilijk he, weet zo goed hoe je je voelt :'(.... probeer zoveel mogelijk mooie dingen met elkaar te doen..
geniet van elkaar! :-*
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Kaela schreef: Oscar is nu 5, hij wordt in maart 6.

Ja, het is het totaalplaatje wat alles zo moeilijk maakt. Zou je fysiek en gedrag los kunnen koppelen was het een heel ander verhaal. Maar ja, dat gaat nou eenmaal niet.
Nee precies, dat is het moeilijke. Maar het is zoals het is inderdaad. Zoals je nu zegt, steeds maar kleine tijdsbestekken bekijken, steeds weer evalueren, en goed kijken naar hoe leuk zijn leven nog is, dat is het enige wat je kunt doen. En wat nog rest...tja, moeilijk om over te denken, maar euthanasie is wel zo'n mooi iets wat je je dier kunt geven.

Al hoop ik dat het nog lang niet nodig is. Had 6 onthouden omdat ie ongeveer net zo oud is als Joep, die wordt dat in december. Daar wil je eigenlijk nog gewoon niet aan he...
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Jeetje Karin wat heftig!  :'(
Hopelijk is jullie nog n mooie periode samen gegund!  :-*
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Och arme Oscar, fijn dat het nu weer goed met hem gaat. Hopelijk kunnen jullie nog een heleboel leuke dingen doen samen!
En poseren kan hij zeker goed, wat een knapperd is hij toch.  :smitten:

En complimenten voor jullie, Oscar heeft maar geluk met zulke baasjes die zoveel voor hem over hebben.  :-*
hamada
5-sterren
5-sterren

Bericht door hamada »

Wat heftig allemaal :'(
Hopelijk blijft hij nog lang stabiel en krijgen jullie nog veel mooie momenten samen.
Ik blijf voor jullie duimen.
En hij is inderdaad prachtig :smitten:

edit typefout
Laatst gewijzigd door hamada op di 24 nov 2015, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Dikke knuffel van ons voor jullie en Dante en ik geven Oscar een extra knuffel, we hebben met speuren kennis mogen maken met een super leuke hond die ook nog eens een fantastische neus heeft. Hoop dat je nog een tijdje van hem kunt genieten.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Jeetje zeg wat een klote situatie. Ik hoop dat jullie toch nog een lange periode van elkaar kunnen genieten. Dikke knuffel!
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Och die lieve knappe Oscar... Ik heb een zwak voor hem, sinds de BP wandeling een tijd geleden  :smitten:
Wat oneerlijk dat jullie misschien niet veel tijd meer gegund is met hem. Jij en hij zijn zo'n superteam!

Ik hoop en duim heel hard dat jullie meer tijd krijgen om van elkaar te genieten. Dikke knuffel!  :-* :-* :-*
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

6 is geen leeftijd dat je je met deze dingen bezig zou moeten houden.  :( hopelijk gaat het nog lange tijd goed met hem.  :-*
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

kira schreef: Dikke knuffel van ons voor jullie en Dante en ik geven Oscar een extra knuffel, we hebben met speuren kennis mogen maken met een super leuke hond die ook nog eens een fantastische neus heeft. Hoop dat je nog een tijdje van hem kunt genieten.
Ik vind het zo leuk dat jij hem "op zijn best" hebt gezien. In zijn element, in zijn sas. Was zo leuk, speuren met jullie!
Kim_S schreef: Och die lieve knappe Oscar... Ik heb een zwak voor hem, sinds de BP wandeling een tijd geleden  :smitten:
Wat oneerlijk dat jullie misschien niet veel tijd meer gegund is met hem. Jij en hij zijn zo'n superteam!

Ik hoop en duim heel hard dat jullie meer tijd krijgen om van elkaar te genieten. Dikke knuffel!  :-* :-* :-*
Jij hebt het toen zo'n fijne wandeling voor ons gemaakt  :-*
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Wat een mooie foto's van Oscar :smitten:
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor jullie!
Wat een fantastische baasjes heeft hij toch  :-* :-*
Summerditches
5-sterren
5-sterren

Bericht door Summerditches »

Heel veel sterkte..wat een enorme heftige tijd voor iedereen en zeker ook voor mooie Oscar..wat een prachtige kerel..die zou natuurlijk nog heel lang mee moeten gaan.. :bigarmhug: :bigarmhug:
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Ach jeetje wat heftig,hè bah wat naar! 6is eigenlijk nog zo jong en dan je mannnetje langzaam zien aftakelen. Ik hoop zo voor jullie dat hij nog lang bij jullie zal zijn! Sterkte!
Roef & Hidde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Roef & Hidde »

he wat heftig!  :'(
sterkte en geniet van elkaar
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Oh wat moeilijk he...hopelijk blijven de medicijnen zijn werk nog even doen en krijgen jullie nog een fijne tijd saampjes!

Plaats reactie