hou je honden aub aangelijnd dezer dagen

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: hou je honden aub aangelijnd dezer dagen

Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Pummeke zit naast me, redelijk rustig. Alleen buiten blokkeert ze en wil écht niet plassen; ze deed zelfs alsof ze plaste. Ook het strand, waar ze superduperstapeldol op is, kon haar niet verleiden tot een wandeling. Hopelijk is het na 0:00 gauw een heeeeeeeeeel stuk rustiger
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

De eerste snuffeldoos is leeg en het ergste knallen dat om 1800 begon is wel voorbij. Bij elke harde knal begint Scott nu te grommen en blaffen ::)
Maar gelukkig binnen niet bang, alleen flink pissig :biggrin2:
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

Vanmorgen om 8.15 al wakker,was hier nog wel rustig.Toch maar even zo homeo pilletje gegeven
Even wat boodschappies gedaan,hondje meegenomen,ging allemaal goed.
Toen we terug in het durp waren,was het al wat meer geknal,Dorian lekker tekeer laten gaan met een kong,kon die even zijn stress eruitgooien.Na het uitlaten vanmiddag(Dorian kwam wat gestressed terug )heb ik een rubberen ring ingesmeerd met smeerkaas,en liggend op de bank heeft hij daar lekker aan liggen likken.Daar werd hij wel weer wat rustiger van.Hij krijgt vanavond om een uur of 23 nog zo homeo pilletje.
Maar so far so good,hij is er voor zijn doen goed onder,zelfs de wat hardere knallen dicht bij huis raakt hij niet meer zo van in de stress.

Maar mag van mij wel afgeschaft worden.Zijn zoveel dieren die in de stress raken,lees dieren die gewond of zelfs de dood vinden door vuurwerk.Vreselijk!!!
Maar tis idd een flinke verdienste voor de schatkist ,dus denk niet dat dat gauw zal gebeuren.
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Hier is het nog stil, stiller dan gewoonlijk op een vrijdag avond, de onderburen zijn uit en het café is toe. Jullie hebben echt wel pech in Nederland met vuurwerk. In Gent wordt het door het stad georganiseerd en ik denk zelfs dat je hier als particulier geen vuurwerk mag afsteken, al wordt het in de Turkse wijk naast mij wel gedaan. Het stad maakt er een grote show van, van zeker een half uur, maar dat is het dan wel ongeveer.
judith1967
5-sterren
5-sterren

We hebben een nieuwe buurman in de straat en die is gek op harde knallers,hoe harder hoe beter :o >:( >:(

Marko wilde Dorian nog even laten plassen,doet hij de voordeur open: Bammm nou toen wilde Dorian niet meer,hij ging in de rem!!!Dus maar niet meer naar buiten,gaat hij maar als het helemaal weer stil is. :(
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Vuurwerk om 00.00 uur vind ik prima maar hier is het al weken. Vandaag is het helemaal raak. Vanmorgen met Charlie naar het bos geweest en verder zo min mogelijk naar buiten. Charlie lag heerlijk verscholen onder het bureau terwijl ik aan het werk was en nu ligt hij tegen mijn been. Hij zoekt steun en dat krijgt hij dan ook. Vannacht mag hij lekker mee naar bed, net als afgelopen nacht.
judith1967
5-sterren
5-sterren

Ja Dorian zoekt ook steun,vnml bij mij.En die krijgt hij dan ook. Nu momenteel ligt hij tegen mij aan,ontspannen. :) Hij slaapt al sinds de zomer boven bij ons.Dus vannacht gaat hij ook gewoon mee naar boven.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

frodo quin schreef:Hier is het nog stil, stiller dan gewoonlijk op een vrijdag avond, de onderburen zijn uit en het café is toe. Jullie hebben echt wel pech in Nederland met vuurwerk. In Gent wordt het door het stad georganiseerd en ik denk zelfs dat je hier als particulier geen vuurwerk mag afsteken, al wordt het in de Turkse wijk naast mij wel gedaan. Het stad maakt er een grote show van, van zeker een half uur, maar dat is het dan wel ongeveer.

Het is dan ook donderdagavond :biggrin2:
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Afbeelding
Bolletje op schoot, 't is hier behoorlijk inmiddels, maar ze doet 't top :-*
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Angelique schreef:Het is dan ook donderdagavond :biggrin2:
:biggrin2:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Hier ligt de boel heerlijk te slapen. Het is hier dan ook redelijk stil.
Syrae
3-sterren
3-sterren

Bericht door Syrae »

de buren steken inmiddels vuurwerkbommen af op hun house en hardcore straatfeest maar pup (en Kids! Hoera!) liggen allemaal lekker op hun plekje te slapen ipv op mij :biggrin2:

Edit: te vroeg gejuicht Afbeelding
Lil

Bericht door Lil »

zojuist besloten dat er vandaag overdag niet gewandeld gaat worden. Ik heb een gestreste hond die naast mij zeer zeer zeer diep inslaap valt en in de tuin onder de overkapping blijft staan en naar mij kijken. Nee, ik ga het niet opzoeken met hem. Verder vielen er vanochtend heel wat honden hier in de straat opeens naar elkaar uit die normaal nooit uitvallen. Je zag ook echt die eigenaren van wat doet hij nu?! Nou blijkbaar is alles erg gestrest dus misschien vanavond laat als wij niemand meer tegen komen en anders morgen weer. Ze zullen dagje tuin wel overleven (kan ik meteen trainen dat ze daar weer in durven, want maandag begint het normale leven weer).
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Ik ben zo blij dat het hier zo goed gegaan is. Zoë heeft heel rustig liggen slapen vannacht en iedereen gedraagd zich normaal hier. Blij dat het weer voorbij is.
Aprilsnow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aprilsnow »

Het was hier ook al 2 dagen feest. Tammo is niet echt bang van de knallen maar je merkt wel meer onrust bij hem.
Van mij hoeft het niet te worden afgeschaft. Maar als het toch een traditie is doe het dan waar het voor bedoeld is "het nieuwe jaar inluiden". Dus idd van 0.00 tot zeg 1.00 en thats it.
Is dat niet te doen dan is het een anmehoela cultureel erfgoed en afschaffen >:(

Plaats reactie