Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Goede deal Eelke en lekker warm flanel op bed!

Vandaag 4 maanden studie sociale wetgeving afgesloten, ik ben er helemaal klaar mee! Het was interessant, zinvol, maar bijzonder pittig en taai. Na 38 jaar weer geleerd voor een examen, dat ging vroeger toch makkelijker toen ik HBO examen deed :D

Nu niet meer iedere vrije vrijdag, zaterdag en zondag op de beste tijd van de dag aan de studie, maargewoon weer leuke dingen doen.
Trots dat ik het heb afgerond en nu maar duimen dat ik de examens ook heb gehaald.
Nog 4 weken wachten en dan weet ik het :biggrin2:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Borke schreef:Goede deal Eelke en lekker warm flanel op bed!

Vandaag 4 maanden studie sociale wetgeving afgesloten, ik ben er helemaal klaar mee! Het was interessant, zinvol, maar bijzonder pittig en taai. Na 38 jaar weer geleerd voor een examen, dat ging vroeger toch makkelijker toen ik HBO examen deed :D

Nu niet meer iedere vrije vrijdag, zaterdag en zondag op de beste tijd van de dag aan de studie, maargewoon weer leuke dingen doen.
Trots dat ik het heb afgerond en nu maar duimen dat ik de examens ook heb gehaald.
Super, gefeliciteerd! Achter de rug is achter de rug, heerlijk!
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Wat heerlijk dat het achter de rug is Astrid, gefeliciteerd! :-*
Ik vind het bijzonder knap van je, of je nu slaagt of niet.
Maar mijn duimen zullen draaien voor de goede uitslag.
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Spannend Borke!
Nu nog "even" 4 weken wachten. Dat is niet iets waar ik naar uit kijk dit jaar, het wachten op mijn examen uitslag. :P Al lijkt het gevoel om dan eindelijk klaar te zijn met de middelbare me heerlijk.

Dit was mijn geluksmomentje van de dag, Shanti die gewoon enthousiast en soepel rent en speelt. Ze moeten wel rustig aan doen maar ook dan vermaken ze zich prima.
Afbeelding
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Mijn geluksmomentje vandaag waren de betere leverwaarden van Chendo, en als beloning vanavond kwam hij met een speeltje aan en speelde 5 minuten.
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Dank voor jullie lieve reactiess, zo heb ik alweer een geluksmomentje :biggrin2:
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

tt-tjes schreef:Mijn geluksmomentje vandaag waren de betere leverwaarden van Chendo, en als beloning vanavond kwam hij met een speeltje aan en speelde 5 minuten.
Aah daar wordt je toch heel erg blij van :-*
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Borke schreef:Goede deal Eelke en lekker warm flanel op bed!

Heerlijk dat je dat achter de rug hebt ;) En we duimen natuurlijk dat je zult slagen
judith vd
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith vd »

Mijn geluksmomentje (nou ja, die van gister dan): bij Tannetje geweest om Diza te titeren. Dit was voor het laatst gebeurt in 2011.
Ik mag in 2018 weer terugkomen :cool: .

Tannetje doet het zo kalm en rustig: mijn muppet heeft 't nauwelijks gemerkt.
Lil

Bericht door Lil »

Borke ik duim! Knap hoor, studeren in je vrije tijd naast het werk. Sociale wetgeving, als dat het complete pakket is, heb je heel wat wetten moeten leren!

Geluksmomentje: thuis komen en hoppa mijn hele grote vriend op schoot en voor de derde keer deze week valt hij dan heeeel diep in slaap. Het vertrouwen van deze ziel te mogen genieten is echt wel heel mooi.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Bericht van het gastgezin waar Lupi nog verblijft: ze heeft op alle Middellandsezeeziektes (leishmaniose etc.) negatief getest!

Wel jammer: de weersomstandigheden staan niet toe dat we vandaag al naar Frankfurt kunnen rijden, en op één dag heen en weer morgen is niet te doen (zes uur rijden enkele reis). We gaan haar volgend weekend dus pas halen. Boehoehoe!

Ander geluksmomentje: Laika die weer perfect als bliksemafleider fungeerde voor een niet-luisterende hond die met de auto werd uitgelaten. Het was een ridgeback-teefje, dus het zou ook wel goed zijn afgelopen als ze wel naar de (aangelijnde) reuen was gerend, maar onze Laika (die altijd losloopt) kan inmiddels heel goed de aandacht op zich richten en spelenderwijs de angel uit de situatie halen. Trots op m'n lefgozerinnetje!
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Het zonnetje dat mij verwarmt tijdens het werken :)
Lil

Bericht door Lil »

dinky89 schreef:Het zonnetje dat mij verwarmt tijdens het werken :)
Zon, waar???? Hier regen, dus ik spring meteen in de auto!
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

In Groningen, al hele dag strakblauwe lucht met zon en zie nog geen wolkjes aankomen ;)
Lil

Bericht door Lil »

dinky89 schreef:In Groningen, al hele dag strakblauwe lucht met zon en zie nog geen wolkjes aankomen ;)
Oeps... Dat is maar 3,5 uur hihi

Gesloten