Juice challenge 4 t/m 8 april

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Juice challenge 4 t/m 8 april

hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

De sapjes van vandaag vind ik niet zo lekker, maar eigenlijk wist ik dat al. :D
De pear/parsnip van vrijdag sla ik sowieso over, want die vind ik gewoon echt heel erg smerig. Daar verzin ik wel iets anders voor.
Verder gaat het eigenlijk prima vandaag. Ik haal alleen de 10 uur niet omdat ik om 5 uur al opsta. Dan heb ik toch wel eerder behoefte aan iets eetbaars (of drinkbaars in dit geval).
luka en kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door luka en kira »

Vanmorgen begonnen met de ginger shot! Wow!!!
Morgen maar iets minder gember doen.
Sap 1 vond ik wel lekker... maar die van 13 uur en van 16 uur... brrrrrrrr....
Tussendoor kruidenthee en water gedronken.
Het hongergevoel valt me mee, ik krijg het alleen niet warm.
Hebben jullie dat ook dat je het koud hebt en blijft?

@Hanna: ik kan me goed voorstellen dat je voor 10 uur al begonnen bent!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Die ginger shot is geweldig!!! De eerste heb ik wat conservatiever gehouden, met maar 1 cm gember, maar ik heb er meteen nog eentje achteraan gemaakt met meer. :-[ :biggrin2: Had toch die halve appel over. ::)

Over halfjes gesproken: hoe doen jullie dat met halve avocado's? Die worden er toch niet lekkerder op wanneer je ze een dag bewaart? Ik heb (bekentenis-alarm) hem door het tweede sapje gedaan. Dat was inderdaad minder lekker, dus daar heb ik nog een banaan doorheen gedaan die nodig op moest. Is misschien niet volgens de regels allemaal, maar ik doe dit ook niet om af te vallen maar om een stoot vitaminen binnen te krijgen.

Het eerste sapje is heerlijk! Ik weet alleen niet of ik op deze hoeveelheden de dag ga doorkomen, maar ik probeer het zoveel mogelijk met kruidenthees en water op te lossen.

Wat dat betreft: bedankt voor je morele ondersteuning, BusKay. >:( :biggrin2:
luka en kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door luka en kira »

@Anne: Die avocado heb ik in folie in de koelkast gelegd...
*opbiechtmodusaan* Die ga ik straks opeten met citroensap en peper *opbiechtmodusuit*
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ik heb vanmorgen door de turbo een halve avocado gedaan omdat ik weet dat ik het niet trek op een kwart. De andere helft gaat er vanavond door. Ik bewaar de avocado's met pit erin in een stukje alufolie in de koelkast. Voor een dag is dat redelijk te doen. Voor langer kun je em beter invriezen.
Als er toch wat bruine stukjes aan komen dan haal ik dat er gewoon af. Dat werkt prima.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Mijn ervaring met halve avocado in de koelkast is dat die vooral simpelweg verschrompelen zonder folie :-X
BusKay

Bericht door BusKay »

Anne in Duitsland schreef: Wat dat betreft: bedankt voor je morele ondersteuning, BusKay. >:( :biggrin2:
Graag gedaan Anne.. ;) :biggrin2:
Ik ben benieuwd hoeveel kleurtjes we nog zullen zien.. en
benieuwd wie het allemaal vol zullen houden...
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ik zit nu aan mijn laatste sapje. Ik zou willen dat ie wat lekkerder was. Maargoed we doen het er maar mee.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Tibbies
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tibbies »

Hier alles voor vandaag netjes opgedronken.
Ik kan niet zeggen dat ik het vies vond.

Net de sapjes voor morgen gemaakt en die met biet ziet er veelbelovend uit.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Ik heb nog een beetje sapje 1 over, maar dat bewaar ik voor straks. Moet nog een paar uurtjes werken. Ik vond het tweede sapje inderdaad minder lekker dan het eerste, maar nog steeds drinkbaar. De halve limoen (in beide gevallen met schil gejuiced) is heerlijk erdoor!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Wat ik me nu afvraag: waarom moet je 25 appels kopen als er in totaal maar 13,5 worden gebruikt?
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

dinky89 schreef:Mijn ervaring met halve avocado in de koelkast is dat die vooral simpelweg verschrompelen zonder folie :-X
Wanneer je een halve avocado in de koelkast bewaart,dan moet je altijd de helft met de pit bewaren.

Ik vind het super dat jullie dit doen! Heel veel succes dames!
BusKay

Bericht door BusKay »

Anne in Duitsland schreef:Wat ik me nu afvraag: waarom moet je 25 appels kopen als er in totaal maar 13,5 worden gebruikt?

Na 2 dagen verwacht men wellicht dat je er 4 per dag nodig hebt om te overleven?? :o :o
Dasha
2-sterren
2-sterren

Bericht door Dasha »

Hi!

Goed bezig dames! :)
Ik werd helemaal enthousiast toen ik dit topic zag. Had gisterenavond meteen een slowjuicer besteld, maar die komt morgenochtend pas binnen, dus ik begin morgen pas :) Ik twijfel alleen of ik bij dag 1 ga beginnen, of dag 2 en dan dag 1 zaterdag inhalen. Dat roze bietensapje zag er idd veelbelovend uit, minder groen zeg maar ;D
De meeste ingrediënten heb ik al in huis, de rest haal ik morgenochtend. Heb er zin in! :D
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

BusKay schreef:Na 2 dagen verwacht men wellicht dat je er 4 per dag nodig hebt om te overleven?? :o :o
Dat is dan alvast gelukt. Ik heb er net twee naar binnen gewerkt. ;D

Ik red het vooralsnog niet hoor, op enkel de sapjes. Heb vanmiddag tussendoor rauwe noten gegeten, en vanavond een paar aardappeltjes gekookt en die met een flinke scheut olijfolie en zeezout opgegeten. Ik mis het hartige nogal namelijk. Maar goed, ik doe het dus voor de stoot vitaminen, en zolang ik geen boterhammen met kaas en een fles wijn bij nuttig, ben ik desondanks best goed bezig, toch? :-[

Plaats reactie