Als de klik er is komt dit meisje bij ons wonen

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Als de klik er is komt dit meisje bij ons wonen

Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Ik vind haar zó leuk! Ze heeft het getroffen bij jullie :-*
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

Wat leuk dat de klik er is.
Ze heeft het goed getroffen bij jullie
Neally
5-sterren
5-sterren

Bericht door Neally »

Wat een bof.
Ik zit hier helemaal blij te wezen.
Past precies. :smitten:
En dat met die bespiering, nah dat komt helemaal goed....;-)
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Het restaurant bevalt goed . Maar ik ben geen mens hoor >:( ::) De butler probeert me te foppen , naa ik ben een echte JRT :cool: Daar trap ik mooi niet in hoor
Ze wil me groentenprut laten eten .
Nou , wortel gaat nog wel , maar de rest mag ze zelf opeten ::)
Tibbies
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tibbies »

Haha, dit gaat helemaal goed komen.

Veel geluk en plezier met Thara!
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Wat een ontzettend leuk verslag weer!! En wat knap, al samen snuffelen na zo kort samen. Veel plezier!!
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Sinds vandaag slapen de dames ook samen
Gisteren zat ze nog te protesteren in de auto , ik zit in een gevang
Vandaag dezelfde afstand en ze was stil . Positieve indruk , want dan ga ik iets leuks doen . Dus dan is het gevang toch ook wel weer leuk :biggrin2:
Later op de dag even met haar alleen weg gegaan , Tessa was moe en wilde niet mee .
Dus hier de dijk op , waar wel honden lopen . Dus aan de lange lijn i.vm haar loopsheid , maar we kwamen niemand tegen
Nou , ze is op hondse wijze verwend :biggrin2: Hier valt best wat te graven . Geheel zwarte ondeugende kop
Ook begonnen met wat oefeningen , netjes aan de lijn lopen , zit en wacht . Maar we doen het rustig aan
Dus ze was heerlijk haar ei kwijt , vanmorgen weer 1,5 uur de polder in in de stromende regen . Maar dat boeit me niks hoor baas .... broem broem broem :D
En natuurlijk vele luchtjes en even de kop overal insteken , als ze haar naam hoort komt ze in rap tempo aan . Goed zo , brave meid
Ze pikt de dingen erg snel op , haar vriendin heeft al ""uitgelegd "" waar de snackbar is . En het monster weet al precies wanneer het snackbar -tijd is
Ze zit keurig op haar bips kalm te wachten op haar eten ( en vreet als een dijker , behalve die smerige groenten ) Maar daar hebben we de ""instinker "" voor (is met Milo en Tessa ook prima gelukt ) Ze is erg lief , maar aan de rest moet nog hard worden gewerkt . ( leren alleen zijn ) Maar dat veranderen we niet in een week
Opvallend is al wel dat ze goed haar rust neemt na activiteit , ze ligt ontspannen te slapen . Maar we zorgen voorlopig voor veel rust in huis
Ze heeft veel te verwerken , is loops ..... Dus even naar het nieuwe hondje komen kijken ? Nee dus ! Op straat kom je er natuurlijk niet onderuit
Maar in haar nieuwe huisje eerst maar eens wennen aan ons en aan haar nieuwe leven . We hebben dagelijks contact met de fokkers , dat stellen ze ook erg op prijs
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Wat een leukerd! Fijn dat jullie haar zo goed kunnen begeleiden, ze heeft het getroffen. :thumbsupup:
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

We hebben 5 minuten gewonnen vandaag . De baas moest vanavond de deur uit , en ik heb het plaatselijke sufferdje even op de plee gelezen :biggrin2: op die manier was ze even alleen
Ze was wel van haar plekje af , en lag op het ""gazon "" van het slaaphuisje wat naast de kamerdeur staat , geen geblaf .
Verder komt ze al aardig uit haar schulp , is zo nu en dan lekker dwars , ik heb haar vanmiddag even geborsteld , ze gedroeg zich keurig
Even individueel met haar gewandeld , en gekeken hoe ze zich gedroeg . In het parkje hier even aan de lange lijn met een balletje gespeeld
dat had ze na drie keer gezien , maar ach , het is allemaal nog nieuw
vanavond nog een speelmoment , wat opvalt is dat ze wel even interesse heeft in speelgoed . Maar geen flets idee heeft wat ze ermee kan doen
De oude tang heeft haar even laten zien hoe het e.ea. werkt , als je een pieper onder een kleed hoort dan moet je dat zo en zo aanpakken :biggrin2:
Het kan natuurlijk nog komen , maar misschien heeft ze niet veel gespeeld met de vorige eigenaar
Verder leggen we de lat niet te hoog , rustig aan . Ze slaapt in ieder geval al heel ontspannen

Afbeelding

Afbeelding

Even iets onderzoeken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ga je lekker oude tang .... ja hoor heerlijk :cool:

Afbeelding

Thara slaapt
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Wat een leuke foto's weer.
En spelen... Scott speelt nooit, ook niet als pup. Eindeloze hoeveelheden piep speeltjes, floss touwen, balletjes etc maar spelen ho maar. Alleen ballonnen zijn leuk en alle varianten van speuren, zoeken en hersenwerk natuurlijk.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

pluk schreef:Wat een leuke foto's weer.
En spelen... Scott speelt nooit, ook niet als pup. Eindeloze hoeveelheden piep speeltjes, floss touwen, balletjes etc maar spelen ho maar. Alleen ballonnen zijn leuk en alle varianten van speuren, zoeken en hersenwerk natuurlijk.
Ach , we zullen zien hoe ze zich ontwikkelt . Het kleed vind ze in elk geval leuk .
Ze is net weer 1,5 uur mee geweest , deze keer aan de lange lijn . En we hebben lekker geoefend met hier komen
De snacks smaken erg lekker , dus ja dan wil je wel komen natuurlijk :biggrin2:
Maar ook zonder snacks en met afwisselt stemgeluid vind ze het leuk om bij de baas te komen , wat doe je nu toch allemaal baas ? ::)
En verder natuurlijk graven waar het leuk is , samen met de oude taart
Ze vertoont nu ook echt het loopse -Lola gedrag , dus waar het echt niet kan blijft ze fijn aan de lange lijn
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Sinds twee dagen is de pieper heeeeel erg leuk :D
Het monster weet ook al heel goed dat de butler jammie bij zich heeft tijdens het wandelen
Het is een echte JRT , als ik onderweg iets ruik ..... maar als ze Thara snoepje hoort dan vliegt ze naar me toe
Hallo hier ben ik , Thara zit . Ze zit binnen de kortste keren braaf naast me
Maar deze gedroogde snoepjes zijn beter te vreten dan de droge muk die ik bij mijn vorige baas kreeg , voor hert en haas doe ik een moord hoor :D
Gisteren weer in een afgelegen stuk polder , slettebak zou wat graag de heren om zich heen hebben , kom maar hoor duik er maar op ik ben heul erg loops :cool:
Maar helaas , in de polder zijn geen heren :P
We moesten een stukje ""oversteken "" van landje naar landje . Ze liep los , haar naast me geroepen . Thara zit en wacht , ze deed het keurig
Haar goed beloond natuurlijk
Met Tessa samen gaat het prima . De dames slapen samen , de oude tang was gisteren even helemaal gek . Even samen dollen , maar dan merk je toch echt dat er een fors verschil in leeftijd is :biggrin2: Thara vind de Fiat ook wel interessant ;D Ze heeft een kort stukje samen met Tessa in de koets gezeten . Maar ik wil nu wel weer racen hoor , natuurlijk
Het monster is een eerste klas smeerlap ook , maar daar heet je JRT voor
Gisteren had ik zo iets van wat heeft ze nu toch weer aan de hand ? Nu , toen hadden we het kleefpasta -effect voor een goed zittend kunstgebit
Ze had wat kleigrond in haar bakkes , dus dat er maar uitgevist
Als ze haar ei goed kwijt is is ze zeer ontspannen , zoekt zelf haar mandje op of kruipt bij Tessa . Ze toont al wat vrolijker ( dat viel de fokker ook al op bij het bekijken van het fotoalbum )
Als ze goed ontspannen is en we gaan bv de kamer uit dan behoud ze die rust , tilt niet direct haar hoofd meer op om te bekijken wat er gaat gebeuren
Ze krijgt naast veel beweging ook veel rust , lange wandeling gehad . Buikje vol eten en een lange dut . En dan ook kalmte in huis , een kalme sfeer en een ontspannen baas ......
Ze probeert ook aandacht te vragen wanneer het haar uitkomt , even drammen . Nee ! En dat accepteert de freule goed
Ze zit keurig en kalm op haar eten te wachten in de keuken . Dan mag ze mee , Thara zit . ja hoor baas wat graag :D
Thara je mag eten , bak is zo leeg .
En verder stapje voor stapje het opbouwen van het alleen leren zijn , we leggen de lat zeker niet hoog . Ze moet ontspannen zijn en vertrouwen krijgen
Meegaan in de auto gaat erg goed , van de week een rit van 20 minuten gedaan . Ze geeft geen kik meer , maar ze heeft al erg goed door dat de auto iets leuks betekend
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Hier nog wat plaatjes van gisteren

https://myalbum.com/album/jqNM1K9MbSKv
Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lazy Garfield »

smulpaap schreef:Hier nog wat plaatjes van gisteren

https://myalbum.com/album/jqNM1K9MbSKv

Wat een prachtig hondje zeg en wat een lieve uitstraling. Daar gaan jullie vast veel plezier aan beleven!
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Wat een schattig meisje :smitten: en leuk om te horen dat het onderling ook al zo goed gaat

Voor een hondje dat niets gewend is, in haar puberteit zit en loops is doet ze het wel heel erg goed hé. Ze heeft het enorm getroffen bij jullie. :)

Plaats reactie