Nieuwe hond erbij

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Nieuwe hond erbij

pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Doe je dit met je foon?
Die van mij wil soms wel eens ongevraagd 'mijn mobiele data beperken' en dan zwiert ie er ook alle foto's uit. >:(
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Ik zie je onderschrift ook gewoon.

Mijn ervaring met Lupi is juist dat het echt heel lang duurt voordat ondervoede honden permanent goed op gewicht zijn. Het lijkt wel of alle lege hoekjes en gaatjes gevuld moeten worden voordat je de juiste hoeveelheid voer hebt gevonden voor een zwaar ondervoede hond. Na een paar maanden dacht ik ook dat ze er goed uitzag en dat ze wel wat minder eten kon krijgen, maar binnen een paar weken begon ze weer te vermageren toen. Ik heb haar teruggezet op de oude hoeveelheid (1200-1300 gram per dag, voor een hond die een kilo of 30 moest gaan wegen), en pas na een jaar of anderhalf begon ze op die hoeveelheid voer goed vol te ogen. Ze krijgt nu 900 gram per dag en is daarmee perfect op gewicht.
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

pearlsofpassion schreef:Doe je dit met je foon?
Die van mij wil soms wel eens ongevraagd 'mijn mobiele data beperken' en dan zwiert ie er ook alle foto's uit. >:(
Ja praktische altijd
Is een yphone 6
Ga straks is op de pc kijken
Ik heb het een hele tijd terug ook een keer gelezen dat iemand het zelfde had, iedereen zag het onderschrift behalve diegene, weet niet hoe het is opgelost
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

nou schiet mij maar lek,nu zie ik het wel op de pc,
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Hij doet het weer op de foon
Zooitje opgeruimd :D
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Maar ik zie je onderschrift dus niet meer staan. Ik zie alleen een vraagteken waar het onderschrift zou moeten staan :-\
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

pike schreef:Maar ik zie je onderschrift dus niet meer staan. Ik zie alleen een vraagteken waar het onderschrift zou moeten staan :-\
Ik zie het onderschrift wel.
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

pike schreef:Maar ik zie je onderschrift dus niet meer staan. Ik zie alleen een vraagteken waar het onderschrift zou moeten staan :-\
Word steeds gekker , ik zie het dus wel weer nu
Het spookt hier denk ik
src_esther
5-sterren
5-sterren

kiara schreef:Word steeds gekker , ik zie het dus wel weer nu
Het spookt hier denk ik
Ik denk dat het ligt aan de plek (server=computer binnen het internet) waar het plaatje staat.

@Doranto: klopt het dat het plaatje door jullie gehost wordt? In de url naar het plaatje staat http: maar de server wil het alleen secure doorgeven en doet daar iets voor. Misschien worden problemen verholpen door http: te vervangen door https: in de url naar het plaatje. (Zoek de verschillen. ;) Het is de S van secure.)
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

src_esther schreef:Ik denk dat het ligt aan de plek (server=computer binnen het internet) waar het plaatje staat.

@Doranto: klopt het dat het plaatje door jullie gehost wordt? In de url naar het plaatje staat http: maar de server wil het alleen secure doorgeven en doet daar iets voor. Misschien worden problemen verholpen door http: te vervangen door https: in de url naar het plaatje. (Zoek de verschillen. ;) Het is de S van secure.)
In principe zou dat niets uit moeten maken want de server redirect het. Maar ik zal morgen wel even in de logs van de server laten kijken.
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

:o zo dan dat is werkelijk Arabisch voor mij
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Ik zie hem weer :D
src_esther
5-sterren
5-sterren

Doranto schreef:In principe zou dat niets uit moeten maken want de server redirect het. Maar ik zal morgen wel even in de logs van de server laten kijken.
Voor de server geen probleem, maar browsers, vooral mobiel, kunnen wat vreemd doen soms.
Op de Mac in Firefox zie ik dat het laden van de plaatjes niet helemaal lekker loopt en dat komt volgens mij door de redirect.
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

:o en dat is??
Moet ik wat doen met de MOB
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik zou er jezelf gewoon niet zo druk om maken, houdt t spannend, soms zie je m wel, soms niet ;)

Plaats reactie