Zoveel te doen….
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Zoveel te doen….
De pups zijn schatjes maar moeder is ook errug leuk! Lief snoetje!
Wat een heerlijke pups 
En de bench staat ook al helemaal gereed zie ik
En de bench staat ook al helemaal gereed zie ik
Nee . Ik heb de verzekering zelf afgeslotenpike schreef: vr 23 sep 2022, 15:21 Dat is mooi dat je het geld gestort hebt gekregen. En zeker aardig van de tussenpersoon. Maar dan heb je dus de verzekering niet direct zelf bij de Ohra afgesloten naar via een tussenpersoon?
Maar wanneer het om forse bedragen gaat heb je vooraf telefonisch contact ivm toestemming
Mijn ervaring is dat het dan het meest efficiënt is om contact te houden met dezelfde persoon. Dus even vragen met wie je gesproken hebt , scheelt een hoop gedoe
Oke ik snap hemsmulpaap schreef: vr 23 sep 2022, 15:52 Nee . Ik heb de verzekering zelf afgesloten
Maar wanneer het om forse bedragen gaat heb je vooraf telefonisch contact ivm toestemming
Mijn ervaring is dat het dan het meest efficiënt is om contact te houden met dezelfde persoon. Dus even vragen met wie je gesproken hebt , scheelt een hoop gedoe
Ja ik vind haar ook errug leukSiberienne schreef: vr 23 sep 2022, 15:40 De pups zijn schatjes maar moeder is ook errug leuk! Lief snoetje!
en de vriezer is vandaag gevuldLizzy schreef: vr 23 sep 2022, 15:41 Wat een heerlijke pups
En de bench staat ook al helemaal gereed zie ik![]()
Heb niet zo heel veel meer te doen nu, “alleen” nog snoepjes drogen en wat botjes malen
En volgende week ga ik puppen kijken
- Kromfohrlanders
- 4-sterren

Leuk!
Veel plezier alvast met puppy knuffelen.
Veel plezier alvast met puppy knuffelen.
Dank je wel gaat helemaal goedkomen! Was vanochtend naar de clubmatch ik vind ze zo gaaf 
Aaaaahh

Super schattig!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Fliefd 

Oh boy, echt te schattig 
Mag ik 'm?
Mag ik 'm?
Heb je al enig idee welke pup de jouwe gaat worden?
Oh die derde foto met mams . Wat lief