Wéér die fistel...
Moderator: Lizzy
-
hellenbanjerbo
- 4-sterren

- Contacteer:
Re: Wéér die fistel...
tjonge, je had me telefonisch voorbereid maar wat een jaap zeg. arme gitte, ze lijkt het doorgezaagde weesmeisje wel. ik heb heerlijke pensstaafjes gemaakt en daar kom ik haar gauw mee verwennen en daar hoeft ze dan helemaaaal niks voor te doen. ja, heel gauw helemaal beter worden.
Ach wat een wond zeg! 
Knuffel haar maar heel voorzichtig. Veel beterschap!
Knuffel haar maar heel voorzichtig. Veel beterschap!
Haha, het doorgezaagde weesmeisjehellenbanjerbo schreef: tjonge, je had me telefonisch voorbereid maar wat een jaap zeg. arme gitte, ze lijkt het doorgezaagde weesmeisje wel. ik heb heerlijke pensstaafjes gemaakt en daar kom ik haar gauw mee verwennen en daar hoeft ze dan helemaaaal niks voor te doen. ja, heel gauw helemaal beter worden.
Je moet haar niet teveel verwennen hoor, want dan blijft ze zich ziekjes voordoen, 't is wat dat betreft net een kerel
En hoe gaat het nu met haar?
Sjeeeesus!!!!!!!!!! Wat een litteken joh! Allemachtig..... Knuffels voor haar!
Hartstikke goed... sta echt met verbazing te kijken hoe snel ze hersteldSonja schreef: En hoe gaat het nu met haar?
Ze vindt zelf dat de wandelingen nu wel langer kunnen en zeker buiten ons eigen terrein (ze trekt je gewoon naar het hek en gaat je dan aan staan kijken van: schiet op, doe dat hek eens open), dus dat gaan we nu ook maar heel voorzichtig doen. Ze wil graag trekspelletjes met het flosstouw met me doen, kortom... het gaat goed!
Even een paar foto's (klik erop voor een vergroting):
Dag na de operatie:

Gezellig met de baas in de woonkamer slapen:

En namens Gitte allemaal bedankt voor de knuffels
Goed zeg!! 8)
Dat geeft jezelf ook een beter gevoel!
Knuffels

Dat geeft jezelf ook een beter gevoel!
Knuffels
Wat fijn dat ze zich zo goed voeld!!
Maar goed dat ze niet voeld hoe JIJ je voeld he?
Hoop dat ze heel vlug weer helemaal hersteld is!!

Maar goed dat ze niet voeld hoe JIJ je voeld he?
Hoop dat ze heel vlug weer helemaal hersteld is!!
klinkt aardig goed, ondanks die enorme ritssluiting.
Zij lijkt zich iig al weer een hele dame te voelen
Zij lijkt zich iig al weer een hele dame te voelen
Haha, de beschrijving van hoe ze zich gedraagt en wat ze wil lijkt een beetje op die van Boef. Die wilde vanmiddag ook in de tuin achter een kat aan en wilde net ook alweer spelen met een balletje. Sta er ook versteld van.
Bikkels van teven zijn het kennelijk, zowel die van jou als die van mij.
Nogmaals knuffel voor Gitte!
Bikkels van teven zijn het kennelijk, zowel die van jou als die van mij.
Nogmaals knuffel voor Gitte!
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ongelofelijk wat een taaie tante! EN hartstikke fijn dat het zo goed met haar gaat.
Die kap trouwens, ik ken dat 'ikkanniksmeer!' verschijnsel heel goed
maar zou zo'n kraag dan geen optie zijn? Ik heb ze wel eens bij ik geloof de Hondenshop gezien, is een soort dikke worst om de nek waardoor ze niet kunnen likken maar verder wel gewoon zien en lopen enzo.
Die kap trouwens, ik ken dat 'ikkanniksmeer!' verschijnsel heel goed
Sjee wat een verhaal. En het lijkt idd of ze haar hele achterkant er maar even afgehaald hebben
En nee ik klik niet op je laatste foto's voor voor vergrotingen.
Geef je mooie meis maar een dikke kus en ik hoop van harte voor julie dat het nu klaar is!
Geef je mooie meis maar een dikke kus en ik hoop van harte voor julie dat het nu klaar is!
Wauw, niet te filmen he, hoe snel ze is hersteld!
Even een updeetje...gisteren is de drain eruit gehaald en ze mag alles weer doen
, behalve aan haar wond likken
. Nu valt dat laatste nog niet mee omdat er nog steeds wondvocht uitloopt en dat irriteert haar zo te zien mateloos...
De mooncollar heb ik over gedacht maar die dingen zijn vreselijk duur (71 euro) plus dan het feit dat ik ergens gelezen heb dat ze dan soms nóg aan de achterkant kunnen komen, dus daar durf ik niet op te gokken. Er is hier in de buurt ook geen winkel die die dingen verkoopt zodat ik even kan gaan passen. Dus we behelpen ons maar even, Rob en ik draaien ploegendiensten om haar in de gaten te houden en kan dat echt niet dan gaat even de muilkorf om. Ik slaap ook nog steeds gezellig naast haar in de kamer. Gelukkig begint er steeds minder wondvocht uit te komen en heeft ze daardoor ook steeds minder de behoeft om te gaan likken.
Momenteel ligt ze rustig te slapen.
Hopelijk krijgen we deze week ook de uitslag van het weefsel wat is weggesneden, dat is nog wel even spannend, al heb ik er wel een goed gevoel over.
De mooncollar heb ik over gedacht maar die dingen zijn vreselijk duur (71 euro) plus dan het feit dat ik ergens gelezen heb dat ze dan soms nóg aan de achterkant kunnen komen, dus daar durf ik niet op te gokken. Er is hier in de buurt ook geen winkel die die dingen verkoopt zodat ik even kan gaan passen. Dus we behelpen ons maar even, Rob en ik draaien ploegendiensten om haar in de gaten te houden en kan dat echt niet dan gaat even de muilkorf om. Ik slaap ook nog steeds gezellig naast haar in de kamer. Gelukkig begint er steeds minder wondvocht uit te komen en heeft ze daardoor ook steeds minder de behoeft om te gaan likken.
Momenteel ligt ze rustig te slapen.
Hopelijk krijgen we deze week ook de uitslag van het weefsel wat is weggesneden, dat is nog wel even spannend, al heb ik er wel een goed gevoel over.
Fijn dat de drain er uit is. Ik duim nog altijd voor een goede uitslag van het weggehaalde weefsel.
voor Gitte