Dank je wel, ik heb je mail ontvangen*Dorothea* schreef: Hij is onderweg.....
Linga niet in orde.
Moderator: Lizzy
Re: Linga niet in orde.
Ik duim dat het gaat helpen en dit het ei van columbus is !Lizzy schreef: Dank je wel, ik heb je mail ontvangen!!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben bang van niet, het is gewoon een algemeen stukje over schijnzwangerschap.Truus schreef: Ik duim dat het gaat helpen en dit het ei van columbus is !
O....ik dacht de galastop*Dorothea* schreef: Ik ben bang van niet, het is gewoon een algemeen stukje over schijnzwangerschap.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Lizzy, je geeft ze toch geen melkhoudende produkten hè.
Nope....Unique schreef: Lizzy, je geeft ze toch geen melkhoudende produkten hè.
Jeetje, soms zijn teven leuk, maar als je geen oplossing hebt, wordt het even anders.
Zorg je er wel voor, dat ze geen aandacht krijgt voor haar gedrag?
Fietsen, veel bewegen zijn, alles om mee te kunnen kroelen weghalen en negeren van het gedrag zijn volgens mij de enige dingen, die je zelf kunt doen.
(heb niet de hele topic gelezen
misschien heb ik iets gemist)
Sterkte
Zorg je er wel voor, dat ze geen aandacht krijgt voor haar gedrag?
Fietsen, veel bewegen zijn, alles om mee te kunnen kroelen weghalen en negeren van het gedrag zijn volgens mij de enige dingen, die je zelf kunt doen.
(heb niet de hele topic gelezen
Sterkte
- Angelique
- 5-sterren

Ik zou daar in dit geval toch over na gaan denken.Lizzy schreef: Ja, graag!
Waarom ik geen galastop heb geprobeerd? Ehh.... Omdat ik daar niet eens over na heb gedacht....![]()
Voor mij was dit dus de reden om Kuma te castreren. En o wat ben ik er blij mee!!! Het heeft Kuma alleen maar voordelen gebracht. Qua karakter en gestel.
Maar goed, sterkte ermee. Ik weet uit eigen ervaring hoe naar deze periode is voor baas en hond.
Maar goed, sterkte ermee. Ik weet uit eigen ervaring hoe naar deze periode is voor baas en hond.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Hoe is het nu met Linga?
Ja, het begint langzaam beter te gaan. Maar gek genoeg eet ze nog steeds niet echt met heel veel smaak... Ze is dus nog niet 100% haar normale zelf.
Misschien moet je de hoeveelheid minderen Liz. Je ziet heel vaak tijdens en na een schijnzwangerschap dat een hond minder voeding nodig heeft. Hoe dat kan weet ik ook niet maar hier is het altijd raak.Lizzy schreef: Ja, het begint langzaam beter te gaan. Maar gek genoeg eet ze nog steeds niet echt met heel veel smaak... Ze is dus nog niet 100% haar normale zelf.
Ja, dat had ik gedaan maar ze werd zo dunErna schreef: Misschien moet je de hoeveelheid minderen Liz. Je ziet heel vaak tijdens en na een schijnzwangerschap dat een hond minder voeding nodig heeft. Hoe dat kan weet ik ook niet maar hier is het altijd raak.
Het is so unlike Linga. Ze staat echt boven haar pens en vleesbotten te kijken met een blik van "gatver, moet dat nou?". En normaal likt ze alle kleedjes en bakken af (van Brutus en Pinkel) maar die laat ze ook links liggen.
Buiten is ze zo actief als de pieter. D'r tietjes worden overigens wel weer kleiner. Maar buiten is ze nog erg blafferig. En binnen dus nog steeds wat pieperig. We geven haar geen kans meer om in d'r bench te gaan liggen hangen. Gaven we haar die kans wel, lag ze nog steeds in de bench. Zet hele dagen de deuren open en dan spelen we met haar.
Maar Leo en ik hebben al wel afgesproken dat als ze na het weekend niet weer "normaal" gaat doen: gaan we naar de DA.
Zo! Vanavond heeft Linga weer ouderwets gevreten! Het was "Mjam pens EN vleesbotje, wauw, lekkerrrrr". Ohwww, wat heerlijk, ik begin te geloven dat ik mijn "oude" vertrouwde LingiePlingie weer terug begin te krijgen!
Mooi maar dat mag ook wel als je een paar uur voor duikboot hebt gespeeld zeg.Lizzy schreef: Zo! Vanavond heeft Linga weer ouderwets gevreten! Het was "Mjam pens EN vleesbotje, wauw, lekkerrrrr". Ohwww, wat heerlijk, ik begin te geloven dat ik mijn "oude" vertrouwde LingiePlingie weer terug begin te krijgen!