Bas lijkt een beetje dronken .... toch geen wonder?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Bas lijkt een beetje dronken ....

Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Ik help je hopen op een wonder  :-*
Malamoods
5-sterren
5-sterren

Bericht door Malamoods »

Ivonne schreef: Bas heeft op zich een goede nacht gehad, wel wat onrustig af en toe maar dat is niet gek. Hij heeft sinds gisteren niet meer gepoept en hij zal ook wel nodig moeten plassen maar zijn achterpoten willen niet mee........

Ik hoop echt op een wonder hier zo want het feit dat Bas zo immobiel is is verschrikkelijk
Kan hij nog wel plassen Ivonne? Ik heb een hond gekend die ook verlamd was en dat dus niet meer kon. De eigenaar heeft hem toen moeten helpen (soort druk op de blaas uitoefenen, terwijl de hond ligt en die liet de urine dan op een handdoek lopen...

Rachel.
Ivonne
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ivonne »

Tot zover plast hij niet omdat hij niet in de benen kan en dus ook niet naar buiten kan....
Malamoods
5-sterren
5-sterren

Bericht door Malamoods »

Sneu hè, om zo'n grote sterke hond zo te moeten zien... :( Zo kwetsbaar en hulpeloos.... Geef hem maar een dikke knuf!

Rachel.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Ivonne...hoe is het met Bas?  :-\
conleeuw
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door conleeuw »

Ivonne schreef: Tot zover plast hij niet omdat hij niet in de benen kan en dus ook niet naar buiten kan....
ik weet dat hij een halve ton weegt, maar is het niet mogelijk om met een handoek of iets dergelijks zijn achterlijft te tillen zodat hij als nog zijn behoefte buiten kan gaan doen? je weet wel wat ik bedoel denk ik, handoek onder zijn buik en dan tillen ?? .... ik vermoed dat hij te zwaar is daarvoor  :-\ ik vindt het zo rot voor je  :(
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ach hemeltje Ivonne, ik lees dit nu pas. Wat een drama meis.... Ik ga onwijs voor je duimen, voor een wonder voor Bas :-*
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Lees het nu pas...ohw wat een drama zeker met zo'n zware jongen....
hoop zo dat alles goed komt met Bas.
Malamoods
5-sterren
5-sterren

Bericht door Malamoods »

De hond die ik heb gekend liep op zijn voorpoten en de eigenaar hield zijn achterlijf in een tuigje vast (dus tuigje achterstevoren aantrekken). Best zwaar, maar je hoeft dan geen hele hond te tillen...

Rachel.
Ivonne
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ivonne »

Lieverds.... ik heb contact gehad met de orthopeet van Bas en zei is eveneens van mening dat we Bas niet meer moeten gaan opereren... dit traject zal veel te zwaar voor hem worden ......

Bas heeft vanochtend nog wel een corticosteroiden injectie gehad maar ook die doet niets.... ik wil deze injectie (tegen beter weten in want de orthopeet verwacht dat hij er niet op zal gaan reageren) tot morgen nog de kans geven in de hoop dat er nog een wonder gaat gebeuren..... zo niet dan laat ik hem inslapen want dit is volledig oneerlijk tegenover Bas...
conleeuw
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door conleeuw »

Ivonne schreef: Lieverds.... ik heb contact gehad met de orthopeet van Bas en zei is eveneens van mening dat we Bas niet meer moeten gaan opereren... dit traject zal veel te zwaar voor hem worden ......

Bas heeft vanochtend nog wel een corticosteroiden injectie gehad maar ook die doet niets.... ik wil deze injectie (tegen beter weten in want de orthopeet verwacht dat hij er niet op zal gaan reageren) tot morgen nog de kans geven in de hoop dat er nog een wonder gaat gebeuren..... zo niet dan laat ik hem inslapen want dit is volledig oneerlijk tegenover Bas...
oh Ivonne, ik heb nog zo gehoopt dat hij toch wat baat zou hebben van de cortico's, ik kan mij goed voorstellen dat jij het toch nog een keertje wil proberen. Ik duim toch nog........... ik wens jou heel veel sterkte en wijsheid :-*
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

Ivonne schreef: Lieverds.... ik heb contact gehad met de orthopeet van Bas en zei is eveneens van mening dat we Bas niet meer moeten gaan opereren... dit traject zal veel te zwaar voor hem worden ......

Och, wat vind ik dit ontzettend triest voor jullie... :'( Ik duim nog even door.
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

Och meid  :'( :'( :'(  ben er stil van  :'( :'(

Dit zijn de momenten die je iedereen het liefst zou besparen maar soms moet je er toch doorheen. Alle respect dat je deze zware beslissing durft en kunt nemen, in het belang van Bas.
Heel heel erg veel sterkte.
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Heel veel sterkte. Ik duim dat die spuit toch nog wat gaat doen.
chamourel
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door chamourel »

:'( :'( :'( :'( ik weet niet wat ik moet zeggen..........jouw allesie, wat ontzettend triest...........
heel erg veel sterkte meis............ :'( :'( :'( :'(

Plaats reactie