Lizzy schreef:
En toch, ook al drinkt een hond meer water, veel honden kunnen dit prima ophouden zonder te lekken. Is het misschien toch mogelijk dat ze sowieso incontinent is geworden? (ze zal niet de eerste zijn na een castratie. En ook niet de laatste). Is het misschien (overleggen met Frank?) om haar iets natuurlijks te geven waardoor de blaassluitspieren ook wat sterker worden?
Een rare vraag misschien, maar maakt het iets uit of ze 'lekt' of dat ze gewoon een giga plas doet en dat bedoel ik i.v.m. hoe je dat behandelt? Voor mijn gevoel is het namelijk iets anders?
En tja ze zou het ook langer op kunnen houden. Toen Borke zo verschrikkelijk bang van vuurwerk was dat hij niet naar buiten durfde te gaan, hield hij het bijna een hele dag op (dat wil je natuurlijk ook niet, maar hij kon het wel).
Ze krijgt wel al aardig wat medicatie op dit moment, van de DA Allopurinol, Baytrill (AB) en Clomicalm en dan van mij nog Solidago en Cranberry.
Wat zou ik haar kunnen geven om de blaasspieren verder te trainen, want het klinkt niet gek om dat te proberen.
Dan kan ik het eens met Frank overleggen.