Sorry, sorry, sorry.Do schreef: ze is niet blind
maar ik wil deze topic gebruiken voor de vorderingen of achetruit van mientje
en ben bang dat het straks de topic weggehaald wordt dus ik ga nu richting bar![]()
agressieve vorm mamatumoren
Moderator: Lizzy
Re: agressieve vorm mamatumoren
Do ik vind het een verstandige beslissing van je, ik zou het net zo gedaan hebben.
Je moet doen wat goed voelt in je hart, maar dan voelt het net of je haar in de steek laat, maar dat is juist niet zo
Je moet doen wat goed voelt in je hart, maar dan voelt het net of je haar in de steek laat, maar dat is juist niet zo
Het lijkt me vrij logisch dat je in dit stadium twijfelt.... Volgens mij is dat ook niet verkeerd en hoort het er een beetje bij. Om ervoor te zorgen dat je echt een beslissing neemt waar jij echt vierkant achter staat. En als jij van gedachten veranderd en haar toch wil laten opereren: Do, dan is het ook goed. Het is jullie hond, jullie gevoel en jullie hart. En als jullie vinden dat je haar moet laten opereren: dan is dat OK. En als jullie vinden dat je haar niet moet laten opereren: dan is dat ook OK. Maar het moet JOUW gevoel zijn. Niet dat van ons hier op Barfplaats. Wij kunnen slechts onze mening geven, maar jij moet een beslissing nemen die voor jou goed is. Dus, ga weer even rustig zitten. Adem in en adem uit. En luister naar jouw hart. Daar ligt het antwoord.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Sluit me 110% bij Lizzy aan.

Wat een naar bericht
. Veel sterkte met het nemem van een beslissing!
Do, is er al een bloedonderzoek gedaan bij Mientje? Mijn DA deed voorafgaand aan de operatie altijd bloedonderzoeken (nierwaardes, lever, bezinking, en weet ik hoe het allemaal heet) bij oudere honden. Gewoon om te kijken of alles in orde was. Zo niet, dan wilde ze niet opereren.
-
Do
ik heb er voor gekozen om eerst fotos te maken, is het niet uitgezaaid en ga ik opereren dan wel bloed onderzoekD&K schreef: Do, is er al een bloedonderzoek gedaan bij Mientje? Mijn DA deed voorafgaand aan de operatie altijd bloedonderzoeken (nierwaardes, lever, bezinking, en weet ik hoe het allemaal heet) bij oudere honden. Gewoon om te kijken of alles in orde was. Zo niet, dan wilde ze niet opereren.
-
Femke
- 5-sterren

Sterkte bij de DA straks

Sterkte! Wat je ook doet, het is jouw beslissing!
-
Do
we zijn terug
lekker snel geholpen ,de vorige patient was niet op komen dagen en natuurlijk was ik te vroeg 8)
Mientje heeft duidelijk gemaakt wat ze er van vond...ze heeft een heerlijk harde kompakte drol gelegd in de wachtkamer
maar goed, fotos genomen en echo van het hart
alles was goed geen uizaaingen en het hart werkt perfect
ik ga een afspraak maken bij de DA en ga ik samen met Hans
lekker snel geholpen ,de vorige patient was niet op komen dagen en natuurlijk was ik te vroeg 8)
Mientje heeft duidelijk gemaakt wat ze er van vond...ze heeft een heerlijk harde kompakte drol gelegd in de wachtkamer
- Pauline
- 5-sterren

Ik wens je veel wijsheid!

-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Ik zal duimen dat alles 100% vlekkeloos verloopt en dat ze nog vele jaren bij jullie mag blijven

Wat moeilijk allemaal.
Ik wens je sterkte en wijsheid met het nemen van je besluit.
En Do, je neemt altijd een goed besluit.
Je hebt het beste voor met Mientje.
Dus je handelt voor haar welzijn, hoe dat ook uitpakt.
Ik wens je sterkte en wijsheid met het nemen van je besluit.
En Do, je neemt altijd een goed besluit.
Je hebt het beste voor met Mientje.
Dus je handelt voor haar welzijn, hoe dat ook uitpakt.
- Charlie Angel
- Moderator
Die Mientje toch, lekker zitten poepen in de wachtkamer.Do schreef: we zijn terug
Meis, ik wens jullie veel wijsheid toe.
Wanneer is de afspraak?
veel sterkte en wijsheid met t nemen van je beslissing!