Hebben ze dan nog helemaal niets geleerd?!
Je hebt groot gelijk Ellen, zijn ze nu helemaal van de pot gerukt!!
In de tussentijd sterkte met Zimba en geef hem een
Moderator: Lizzy

tja dat is het hem juist, ik kan geen autorijden....dus ben afhankelijk van ridderkerk, wel manlief gebeld dat als ze morgen vervelend doen we naar barendrecht gaan..danielle1980 schreef: jeetje zeg ik zou dat dus echt niet leuk vinden, dus kan me voorstellen wat je vind.
uh is er geen andere/betere die wel doet wat je vraagt![]()
dit dacht ik dus ook ..danielle1980 schreef:
uh is er geen andere/betere die wel doet wat je vraagt![]()

heb het er vanmiddag met yvonne(flame) nog over gehad en zimba is toch wel sloom, in het park loopt ie achter of naast me, moet steeds zeggen van; lopen nou...Helma schreef: Sjeesusj nog an toe zeg.
Hebben ze dan nog helemaal niets geleerd?!
Je hebt groot gelijk Ellen, zijn ze nu helemaal van de pot gerukt!!
In de tussentijd sterkte met Zimba en geef hem eenvan me.

dat gebeurd niet hoor, dat heb ik 1x gedaan en nooit meer!brie schreef: dit dacht ik dus ook ..
"even" opnemen...zijn ze wel helemaal?!

ok dat is verschrikkelijk balen, heb ik helaas ook, alleen heb ik geluk dat mama er veel is.vanaalst schreef: tja dat is het hem juist, ik kan geen autorijden....dus ben afhankelijk van ridderkerk, wel manlief gebeld dat als ze morgen vervelend doen we naar barendrecht gaan..
heb overigens wel een andere artsen als die ik bij weirdo had..
ik laat hem echt niet achter, dan ligt ie daar heel de dag...

Owww dat wist ik niet! Nee, dan vind ik het ook uitermate bot dat ze het dan ook nog gewoon zo zeggenvanaalst schreef: het is dezelfde kliniek maar een andere arts, dus ze weten het wel!!!!
staat neem ik aan in de computer vast, daarbij hoefde ik bij het noemen van m'n naam al niks meer uit te leggen.
dat is de pest nou dat ik geen auto kan rijden.
Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt om dan zo te reageren.vanaalst schreef: het is dezelfde kliniek maar een andere arts, dus ze weten het wel!!!!
staat neem ik aan in de computer vast, daarbij hoefde ik bij het noemen van m'n naam al niks meer uit te leggen.
dat is de pest nou dat ik geen auto kan rijden.

ja nou dan zou je denken van niet he, maar je weet t natuurlijk nooit.vanaalst schreef: ja nee, ik weet het niet, zimba is geen eter van de straat.
hij heeft het weekend lamsribben met lamsvlees op, kipkarkas en kippeorgaantjes, ahv, gisteren pens..
zouden die lamsribben hem nekken?
Maar dat eet ie vaker, zeker 1x per week..
weet je waar ik heel bang voor ben....waar de belgen vaak last van hebben.....maar volgens mij zijn daar de verschijnselen anders van, durf het niet op te zoeken maar ga het toch effies doen..