Bruin heeft pijn
Moderator: Lizzy
- spreeuwtje
- 5-sterren

Re: Bruin heeft pijn
hoest deze morgen nou met bruin????
Hoe is het met Bruin?
En met jezelf?Truus schreef: Hoe is het met Bruin?
Hoe gaat het nu met jullie Judith?
- - Judith -
- 5-sterren

Sorry, mijn internetverbinding lag vandaag weer de hele dag plat

Met Bruin gaat het goed. Hij staat weer gemakkelijk op en geeft geen pijn meer aan. Ik heb vanmiddag met de DA overlegd en zij vindt dat hij nog twee dagen geen trappen mag lopen. En hoe graag ik ook weer naar m'n eigen huis wil: ik slaap vannacht toch maar gewoon naast meneer het prinsje op de bank... 8)
Verder heb ik besloten om toch X-foto's te laten maken van het lumbosacrale gebied. Ik wil gewoon weten of er daar wat mis is. Zo niet, dan is dat mooi en ga ik met hem naar de osteopaat. Als er wel iets is ga ik ook naar de osteopaat, maar dan kan die in ieder geval rekening houden met de kwaal. De DA gaat me voor begin volgende week inplannen.
Met mijzelf gaat het redelijk. Ik merk wel dat de spanning van het weekend me enorm veel energie kost: ik heb vandaag bijna de hele dag liggen pitten.
Met Bruin gaat het goed. Hij staat weer gemakkelijk op en geeft geen pijn meer aan. Ik heb vanmiddag met de DA overlegd en zij vindt dat hij nog twee dagen geen trappen mag lopen. En hoe graag ik ook weer naar m'n eigen huis wil: ik slaap vannacht toch maar gewoon naast meneer het prinsje op de bank... 8)
Verder heb ik besloten om toch X-foto's te laten maken van het lumbosacrale gebied. Ik wil gewoon weten of er daar wat mis is. Zo niet, dan is dat mooi en ga ik met hem naar de osteopaat. Als er wel iets is ga ik ook naar de osteopaat, maar dan kan die in ieder geval rekening houden met de kwaal. De DA gaat me voor begin volgende week inplannen.
Met mijzelf gaat het redelijk. Ik merk wel dat de spanning van het weekend me enorm veel energie kost: ik heb vandaag bijna de hele dag liggen pitten.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ow wat fijn dat de bruine meneer zich alweer stukken beter voelt 
Ik vind het heel verstandig dat je toch foto's laat maken, ik zou ook willen weten of er LSI zit of niet.
Rust maar lekker uit met z'n tweetjes

Ik vind het heel verstandig dat je toch foto's laat maken, ik zou ook willen weten of er LSI zit of niet.
Rust maar lekker uit met z'n tweetjes
Wat fijn joh, dat het met Bruin weer beter gaat!! Fantastisch!! Ik zou zelf toch ook een fotootje laten maken. Met een beetje mazzel blijkt daar gewoon uit dat zijn lumbosacrale gebied helemaal in orde is en dat is toch een fijn idee. Of misschien blijkt dat hij wel LSI heeft en dan kun je daar nu al rekening mee houden. Ben er van overtuigt dat osteopathie wel een hele goede therapie is, in zijn geval. Either way.
En dat het er bij jou inhakt: kan ik me voorstellen zeg! Je was nog maar net een tikkie herstellende van je eigen kwetsuren, krijg je dit
. Zo'n fikse schrik/verdriet-reactie om je prinsje hakt er ook weer "lekker" in..... Zorg goed voor jezelf

En dat het er bij jou inhakt: kan ik me voorstellen zeg! Je was nog maar net een tikkie herstellende van je eigen kwetsuren, krijg je dit
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
gaat gelukkig de goede kant op!!
logisch dat je het merkt, je heb nogal wat meegemaakt
logisch dat je het merkt, je heb nogal wat meegemaakt
fijn dat de goeie kant op gaat 
- Charlie Angel
- Moderator
Gelukkig dat het met je mannetje de goede kant op gaat.
En logisch dat het er in hakt bij jou, je hebt nogal wat achter de rug.
Een dikke knuffel voor jullie.
En logisch dat het er in hakt bij jou, je hebt nogal wat achter de rug.
Een dikke knuffel voor jullie.
Fijn dat het met Bruin beter gaat.
Voor jou zal het er behoorlijk inhakken, herstellende en dan zo'n stress situatie.
voor jouw en Bruin,
doe samen maar lekker rustig aan.
Voor jou zal het er behoorlijk inhakken, herstellende en dan zo'n stress situatie.
doe samen maar lekker rustig aan.
Heb jijzelf eigenlijk destijds traumeel genomen?
Er wordt zo vaak alleen aan de hond gedacht.
Fijn, dat Bruin even geen pijn heeft. Ik duim ervoor dat het blijvend is.
Er wordt zo vaak alleen aan de hond gedacht.
Fijn, dat Bruin even geen pijn heeft. Ik duim ervoor dat het blijvend is.
Wat heerlijk dat het al beter gaat met Bruin. Dikke knuffel voor beiden 
- spreeuwtje
- 5-sterren

oh wat super!!!!!
ben blij dat hij weer opknapt..
ik hoop dat jullie strakjes beiden weer relaxed thuis kunnen zijn saampjes..
er gaat niks boven je eigen bank.. 8)
ben blij dat hij weer opknapt..
ik hoop dat jullie strakjes beiden weer relaxed thuis kunnen zijn saampjes..
er gaat niks boven je eigen bank.. 8)
Ik duim voor jullie! Fijn dat het iig al een stuk beter gaat!