Sommige dingen heb ik nog nooit geprobeerd, zoals duif bv en sardientjes...
Lust jou hond alles..........
Moderator: Lizzy
Re: Lust jou hond alles..........
Yuki haalt zijn (speur-)neusje op voor fazant, parelhoen, kwartel en zalm...
Hier lusten ze tot nu toe alles behalve vis of als het maar enigzins lijkt op vis.... 
Yuki voor de parelhoen houden Pluto en Loes zich nog steeds aanbevolen, de kwartels gingen er hier ook in als....ja nou ja als kwartels....
Yuki voor de parelhoen houden Pluto en Loes zich nog steeds aanbevolen, de kwartels gingen er hier ook in als....ja nou ja als kwartels....
-
Bennie
De kwartels gaan er hier in als een beloningsbrokje van 1,25 per stuk
.
Vind het echt jammer dat ze zo duur zijn. Iemand nog een adresje?
Pluto en Loes moeten echt kauwen op een kwartel maar ja die wegen dan ook maar 7 kilo en bij hun is een kwartel een hele maaltijd.
Kwartelkarkas nemen, kost geloof ik 2,95 p/kg. Hier zijn ze er gek op.Bennie schreef: De kwartels gaan er hier in als een beloningsbrokje van 1,25 per stuk.
-
**Jolanda**
- 5-sterren

De grootste vreetzak van de 3, en waarvan ik dus had verwacht dat hij wel alles zou eten....heeft vandaag de lamsniertjes laten liggen

Tss wat denkt ie wel niet!? Zelfs toen ik kleine stukje hem toegooide liet ie het glashard weer uit zijn mond vallen.
Tss wat denkt ie wel niet!? Zelfs toen ik kleine stukje hem toegooide liet ie het glashard weer uit zijn mond vallen.
Herkenbaar!Bennie schreef: De kwartels gaan er hier in als een beloningsbrokje van 1,25 per stuk.
Ze zullen het hier ook wel lusten, maar voor honden die 1 kilo /dag wegwerken laat ik dat maar achterwege, jammer
Zena lust alles,als het maar geen br*k is 
hier vinden ze duif vergif en parelhoen ook niet je van het , zalm is lekker maar andere vette vis daar moeten ze van braken , biologische lever is heerlijk maar met andere hoef ik niet hun bak te vullen .
Fedor blieft geen konijn. Ookal is hij uitgehongerd, hij lust het niet
. Hij heeft eens 2 dagen geen eten gehad en de 3e dag probeerde hij dan toch maar een hapje te nemen, maar je zag hem gewoon griezelen.... Dat vond ik zo sneu
, dus voor Fedor geen konijn meer.
Hier eten ze echt alles, ook Chendo lust eigenlijk alles.
hier lusten de dames geen eend of verse vis ( overigens sinds kort wel gedroogde vis )
-
Bennie
Verse vis zou ik ze ook nooit geven, vis gaat hier standaard twee weken de vriezer in.
Hier gaat bij het pupsel tot nu alles erin.........nou ja, alleen het hert was even twijfelen. Ga het binnenkort weer aanbieden dus ben benieuwd!
Norah eet de sardientjes niet als ik de organen er niet uitgehaald heb.