kiek dr achterpoot.. update.. foto's operatie (bloederig)
Moderator: Lizzy
- spreeuwtje
- 5-sterren

Re: kiek dr achterpoot..
Situatie weer veranderd.
Ik had de zuiderkaag gebeld voor de verwijsbrief en paula belde me terwijl ik net de parkeergarage in reed bij het ziekenhuis in alkmaar voor een afspraak met de kinderarts voor Sano. T is een emotionele roller coaster hier. Maar zij vond dat er nu! Wat moest gebeuren dus raadde ze me een arts in leeuwarden aan. Geen offici«le orthopeed maar wel iemand die ze goed kent en vertrouwen in heeft. De naam staat thuis in de mail. Die weet ik niet meer. Mijn hoofd ploft van alle afspraken en data's. Ook voor Sano. Iig is kiek een spoedje geworden en mogen we morgen tussen half 9 en half 10 daar zijn en gaan ze een gaatje voor haar vinden.
Pfff ik ben moe!
Laatst gewijzigd door spreeuwtje op di 12 apr 2011, 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
sella
Re: kiek dr achterpoot.. update op update op update..
Of Paul groenestein van de waterpoort in Sneek.
Die man heeft gouden handen.
www.dewaterpoort.nl
Sterkte met je meiske
Die man heeft gouden handen.
www.dewaterpoort.nl
Sterkte met je meiske
- Charlie Angel
- Moderator
Heel veel sterkte met je meisje, hopelijk kunnen ze haar nu echt gaan helpen. 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
het komt allemaal wel effe op je af zo he... 
kan meneer spreeuw niet effies inspringen....en sano opvangen als jij morgen met kiek op pad gaat?
hopelijk wordt je morgen wat wijzer hoe of wat met kiek
kan meneer spreeuw niet effies inspringen....en sano opvangen als jij morgen met kiek op pad gaat?
hopelijk wordt je morgen wat wijzer hoe of wat met kiek
- spreeuwtje
- 5-sterren

meneer spreeuw gaat mee ter ondersteuning, sano gaat naar een vriendje.
kiek gaat naar http://www.sterkliniekdierenartsenleeuwarden.nl/ en ik vind dat de lijst van kennis van de arts er goed uit ziet. het voelt wel goed.
kiek gaat naar http://www.sterkliniekdierenartsenleeuwarden.nl/ en ik vind dat de lijst van kennis van de arts er goed uit ziet. het voelt wel goed.
-
sella
Ik geloof dat die ook waarneemd voor de waterpoort op orthopedie vlak, als Paul groenstein er niet is.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
goed geregeld!spreeuwtje schreef: meneer spreeuw gaat mee ter ondersteuning, sano gaat naar een vriendje.
kiek gaat naar http://www.sterkliniekdierenartsenleeuwarden.nl/ en ik vind dat de lijst van kennis van de arts er goed uit ziet. het voelt wel goed.![]()
ik duim voor jullie!
Ach jeetje Lyda, je zit wel even in een achtbaan zeg

Dikke knuffel voor jou en Kiek!
Succes morgen
Dikke knuffel voor jou en Kiek!
Succes morgen
- Pauline
- 5-sterren

Sterkte morgen! 
- spreeuwtje
- 5-sterren

Dank jullie wel! Tot overmaat van ramp is mijn toetsenbord ook nog stuk. Kan ik t niet lekker van me af schrijven.
t lijkt wel een medisch circuit hier op t moment. Ook oude noesje gaat niet goed. Ze is ineens erg mager geworden.
met haar moet ik donderdag maar gaan. Ik ben bang dat het iets betreft waar tabletjes aan te pas moeten komen en daar ga ik noez geen plezier mee doen. Ook Sano is bezig bij de kinderarts, orthopedagoog en kno arts.
al die afspraken zijn vandaag gemaakt dus ik dacht dat ik flipte! Niks ergs hoor. Maar het is wel veel. Ik hoop dat kiek het begin van alle herstel zal zijn.
Laatst gewijzigd door spreeuwtje op di 12 apr 2011, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Een hele dikke *knuf* en heel veel succes morgen !!!
Ik hoop zo dat het nu eindelijk vooruit gaat !
Fijn dat meneer Spreeuw morgen met je mee gaat !
Ik hoop zo dat het nu eindelijk vooruit gaat !
Fijn dat meneer Spreeuw morgen met je mee gaat !
Heel veel sterkte morgen 
Er komt ineens heel erg veel op jouw padje.
Succes morgen voor Kiek, en beterschap met sano

Succes morgen voor Kiek, en beterschap met sano
- spreeuwtje
- 5-sterren

Dank allemaal. Vind alle sterkte wensen erg lief. Gek genoeg heb ik er zin in! Tijd voor actie! Hopen dat ze kiek er snel tussen kunnen proppen. Dan zijn we gauw weer thuis.
- spreeuwtje
- 5-sterren

Als ik had geweten dat we zo lang met een kreupele kiek zouden zitten waren we al eerder gegaan! Maar omdat ze steeds weer aardig herstelde en we op die brace rekende leek het ons en de d.a. Verstandiger om haar over onze vakantie heen te tillen. Ook omdat ze bij een vriend van haar gaat logeren. Maar kiek is zo druk! Iedere keer ging het beter maar maakte ze weer een idiote spong of bleef dr poot weer achter het randje van de mand hangen en was ze weer flink kreupel. Nu is t helemaal mis en is haar logeeradres zo lief om de zorg van een hond in een bench op zich te nemen. Ik vertrouw haar helemaal, zelfs met een idiote kiek. Sterker nog... Misschien doet ze het zelfs beter dan ik!