Sally blijft kreupel. Het gaat ontzettend goed!

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Sally blijft kreupel. En we gaan opereren.

Lonaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lonaa »

Pfff, het is voor mij ook de eerste keer in mijn leven dat er een dier van mij/mijn omgeving onder het mes moet.
De katten en hond vroeger waren gewoon allemaal 'gezond' en gingen dan dood als ze oud waren (de meeste). Het gros leeft nog steeds.

De katten hier hebben ook nooit wat *klopt af*, en pfff, het is allemaal best heel veel, eigenlijk.  :-[ :'(

Eigenlijk weet ik helemaal niet hoe hier mee om te gaan.
sella

Bericht door sella »

Er zijn diverse dieren van mij geopereerd, en ik zoek afleiding de dagen voor de ingreep.
Ik maak mijn huis nog maar eens goed schoon, daar kom je de komende tijd ook niet echt aan toe met een hond die net is geopereerd aan een orthopedisch iets.
Je gaat de ruimte waar de hond ligt niet poetsen ect.
Dus afleiding zoeken en ik gebruik rescue als de spanning oploopt, ook gebruik ik weleens valeriaan, als het erop of eronder is.
Lonaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lonaa »

sella schreef: Er zijn diverse dieren van mij geopereerd, en ik zoek afleiding de dagen voor de ingreep.
Ik maak mijn huis nog maar eens goed schoon, daar kom je de komende tijd ook niet echt aan toe met een hond die net is geopereerd aan een orthopedisch iets.
Je gaat de ruimte waar de hond ligt niet poetsen ect.
Dus afleiding zoeken en ik gebruik rescue als de spanning oploopt, ook gebruik ik weleens valeriaan, als het erop of eronder is.
Ik ben de hele dag al alles tot in de puntjes schoon aan het maken.  :-[ Maar dan zie ik m'n meiske vanaf de bank zo weemoedig naar me kijken. en dan draai ik me maar om. Ik geloof dat ik nog nooit zo bewust naar iets toegeleefd heb. Meestal blok ik alles en is het "ineens" de dag van iets belangrijks.
sella

Bericht door sella »

Je bent dus best veel sterker geworden ;) Je blokt niet meer, maar beleefd het nu echt. Als je blokt, dan maak je het van binnen onbewust nog groter en is de paniek moeilijker te handelen op de dag zelf.
Je hebt alle reden om trots op jezelf te zijn, ook al voelt het niet zo :-*
Lonaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lonaa »

sella schreef: Je bent dus best veel sterker geworden ;) Je blokt niet meer, maar beleefd het nu echt. Als je blokt, dan maak je het van binnen onbewust nog groter en is de paniek moeilijker te handelen op de dag zelf.
Je hebt alle reden om trots op jezelf te zijn, ook al voelt het niet zo :-*
Dankjewel.  :-*
Ik moet er echt mee leren omgaan geloof ik.

Alle voorbereidingen zijn getroffen. Geld is gereserveerd, kussen voor de bench is gekocht en al goedgekeurd, verjaardagen zijn afgezegd, vleesleveringen uitgesteld/versimpelt, online-boodschappen-meneer is gevraagd boodschappen te komen brengen.

Ik moet alleen Indy nog leren dat even alleen thuis blijven als Sally moet plassen niet erg is, dat doen we de komende dagen.
sella

Bericht door sella »

Lonaa schreef: Dankjewel.  :-*
Ik moet er echt mee leren omgaan geloof ik.

Alle voorbereidingen zijn getroffen. Geld is gereserveerd, kussen voor de bench is gekocht en al goedgekeurd, verjaardagen zijn afgezegd, vleesleveringen uitgesteld/versimpelt, online-boodschappen-meneer is gevraagd boodschappen te komen brengen.

Ik moet alleen Indy nog leren dat even alleen thuis blijven als Sally moet plassen niet erg is, dat doen we de komende dagen.
Kijk! Je doet het goed vrouw.
En het komt goed, als die groterd van mij het heeft gered vorig jaar, kan die van jou het ook!
Lonaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lonaa »

sella schreef: Kijk! Je doet het goed vrouw.
En het komt goed, als die groterd van mij het heeft gered vorig jaar, kan die van jou het ook!
Dankje, dat noemen ze nou nog eens een hart onder de riem. ;)
sella

Bericht door sella »

Hoe laat wordt ze geopereerd? Wij zijn er om 16 uur, dan is ze vast alweer wakker.
Ik zal als ze vroeg geopereerd wordt een kaarsje branden, dan krijgt ze positieve gedachten, doe ik voor mijn dieren ook.
Lonaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lonaa »

sella schreef: Hoe laat wordt ze geopereerd? Wij zijn er om 16 uur, dan is ze vast alweer wakker.
Ik zal als ze vroeg geopereerd wordt een kaarsje branden, dan krijgt ze positieve gedachten, doe ik voor mijn dieren ook.
Dat is ontzettend lief.  :-*
Mijn oma doet dat ook altijd, geeft me altijd een warm gevoel. :)

Sally mag al vroeg, om 10 uur moeten we daar zijn. Als het goed is rond 12 uur weer richting huis.

Vorige keer hebben we bij t tankstation op de terugweg een broodje gegeten, ergens bij sneek. Of ik een spaarkaart wilde, bij 12 broodjes kreeg ik dan het 13e broodje gratis. Ik wilde al nee zeggen, want zovaak kom ik toch niet bij dat tankstation...? Oh, wacht even, doe maar, komt goed.  :-\
sella

Bericht door sella »

Ha ha een spaarkaart.
Wij halen bij de super aan de overkant altijd karnemelk, een brood en beleg.
Maar ja wij komen er natuurlijk best vaak :-\
Lekker vroeg, kan je ook niet te lang druk maken. Wij hebben gewacht en ge internet met onze flaptops bij de macdonalds in Joure, geeft weer wat afleiding :biggrin2:
r.ps01
2-sterren
2-sterren

Bericht door r.ps01 »

Hoi ilona

Veel sterkte met het wachten tot de operatie, tijdens en ook weer daarna voor jullie beiden en natuurlijk een heel goed herstel gewenst voor Sally!!!!!
Veel groetjes van Roos
Lonaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lonaa »

sella schreef: Ha ha een spaarkaart.
Wij halen bij de super aan de overkant altijd karnemelk, een brood en beleg.
Maar ja wij komen er natuurlijk best vaak :-\
Lekker vroeg, kan je ook niet te lang druk maken. Wij hebben gewacht en ge internet met onze flaptops bij de macdonalds in Joure, geeft weer wat afleiding :biggrin2:
:biggrin2:
We gaan of het 'centrum' van Sneek in, of misschien wel bij Pallas even een kop koffie drinken. :)
Lonaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lonaa »

Ze wordt dinsdag geopereerd Senta.

En wat vervelend dat je hond het zo slecht doet. :( Maar dat wordt vast beter.

Ik denk dat ik dat ook nog het moeilijkst vind, dat ze straks lijdt. :(
Bien
5-sterren
5-sterren

Bericht door Bien »

Sterkte!!! knuffels voor Sally!!!
Migudu

Bericht door Migudu »

Nogmaals...sterkte!

Gerda

Plaats reactie