Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds..2e ok, milt verwijderd..
Die piepkleine ziekmakertjes gaan haar er niet onderkrijgen, we duimen gewoon door. 
- spreeuwtje
- 5-sterren

Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds..2e ok, milt verwijderd..
ik blijf erbij!!!! ik ben positief!!!
nu de weg omhoog!!!! Wedden?
nu de weg omhoog!!!! Wedden?
Een andere interpretatie van 21-12-12 is dat het een nieuw begin is... Dat is morgen xxx

- Sweet Dutchess
- 5-sterren

- Contacteer:
pfffffffffffff , soms breekt het zweet me uit als ik weer even bij moet lezen
.
Laten we hopen dat het nu alleen nog maar berg opwaarts gaat.
Ik hoop zo voor jullie, dat ze in ieder geval voor de kerst uit de gevaren zone is en misschien wel naar huis mag.
Ze vecht er in ieder geval goed voor, wat een kanjer hebben jullie daar zeg

Laten we hopen dat het nu alleen nog maar berg opwaarts gaat.
Ik hoop zo voor jullie, dat ze in ieder geval voor de kerst uit de gevaren zone is en misschien wel naar huis mag.
Ze vecht er in ieder geval goed voor, wat een kanjer hebben jullie daar zeg
Ik reageer niet veel, maar ik lees wel mee en de duimen blijven draaien voor jullie Bonnie

-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

dnkjullie mensen!! écht lief!!
Ja, Chooky zegt het mooi: laat dat maar een nieuw begin zijn!!
morgen, mooie datum
Jos is lekker naar bed, die is kapot
ik babbel met deze engene ook over andere zken soms even, dat is ook fijn!! ondertussen houd ik Bon écht wel in de gaten op de cam
ik kan een beetje ontspannen en uitrusten nu.. maar ligt op de loer: ik wil die verbetering ZIEN dus ik blijf achter de cam (voorlopig)
ze slaapt nu heel lekker rustig, werd net weer gemasseerd en pfff.. wat mis ik haar eigenlijk!! dat komt pas boven als er even een moment van `ontspanning`is..
als je niet met jel volle hoop en kracht enaandacht bovenop haar zit te overleven samen met haar.. pas als er ruimte is ontstaat het echt gemis van de dingen die je doet samen (en die zij doet.. het geblaf
ik denk dat ik ook even ga liggen, samen met Jos en de hondjes even een paar uurtjes tanken
Bon slaapt nu ook rustig......
later meer.... (positief nieuws hoop ik
:-*Marlou
Dag acht, 8 hele zware dagen. 
Wens Bonnie veel sterkte bij het dragen van dit vreselijke ziek zijn.

Wens Bonnie veel sterkte bij het dragen van dit vreselijke ziek zijn.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Pfff, wat een achtbaan! Maar hopelijk is de kentering er nu en klimt ze nu voorgoed uit het dal. We duimen rustig verder!
Wat fijn om te lezen dat het al iets beter gaat (is elke x erg spannend om dit topic te openen). Ze gaat het redden; heb er ook een erg positief gevoel over. Zal voor de zekerheid vanavond wel nog een kaarsje voor Bonnie opsteken.
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

lieve vriendin Nancy en haar reu Odin. Nancy ging gisteren met 2 van haar honden mee naar Utrecht, de faculteit.
Odessa heeft bloed gegeven voor Bonnie!! (en Bonsels houdt helemaal niet van teven, sstttt...
Kamiel (1e transfusie), en Odessa (2e transfusie).... GEWELDIG BEDANKT!!
- Joyce1985
- 5-sterren

Ach, wat een lieve foto!
Ik ben nog steeds keihard aan het duimen voor Bonnie!!

Ik ben nog steeds keihard aan het duimen voor Bonnie!!
Hier wordt ook hard geduimd door een stille meelezer... Met al die duimen en kaarsjes móet ze het wel redden, dat kan niet anders!
- spreeuwtje
- 5-sterren

geef al je supervriendinnen een dikke knuffel en kus van mij..
ik vind het zo super dat die voor jullie klaarstaan!!!!
ik vind het zo super dat die voor jullie klaarstaan!!!!