Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: RE: Re: RE: Re: Klaagtopic

charmed
5-sterren
5-sterren

Bericht door charmed »

Mandarijn schreef:
Nou dat is hier meer dan genoeg gevallen. Maar geeft dat echt zo'n enorme "uitbraak" van slakken?? Lijkt echt te exploderen hier.
Ja na elke regenbui hier sta ik altijd bovenop meerdere slakken. Daarom ga ik nooit meer op blote voeten hier de tuin in yuk

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
charmed
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Klaagtopic

Bericht door charmed »

Mandarijn schreef:
Hier kraakt het onder je schoenen van de slakken waar je op stapt. En dan heb ik het nog niet over de grote aantallen naaktslakken die er ook nog kruipen.
Ja bah hier ook en die naakte brrr onder blote voeten yuk yuk yuk

Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

charmed schreef:Ja na elke regenbui hier sta ik altijd bovenop meerdere slakken. Daarom ga ik nooit meer op blote voeten hier de tuin in yuk

Dan weet ik dat ik over een paar dagen weer de plastic zak kan gaan vullen. Want morgen krijgen we weer regen. Pfffff
charmed
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Klaagtopic

Bericht door charmed »

Mandarijn schreef:
Dan weet ik dat ik over een paar dagen weer de plastic zak kan gaan vullen. Want morgen krijgen we weer regen. Pfffff
Klopt wij staan straks ook weer op tig slakken. Brrrrr

*Gabriëlle*
3-sterren
3-sterren

Re: Klaagtopic

Bericht door *Gabriëlle* »

Ik denk dat ik (hopelijk :D) binnenkort ook een invasie van slakken heb :biggrin2:
Afbeelding.
Maar ik ben niet van plan op ze te gaan staan ::).
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Dat was hier vandeweek al dat het op mijn terras leek alsof er tien zakken chips uitgespreid lagen. :-X Aangezien ze nogal dol zijn op mijn hosta's en perkgoed ben ik gestopt met "sorry" zeggen als ik er eentje plette.
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

Angelique schreef:Dat was hier vandeweek al dat het op mijn terras leek alsof er tien zakken chips uitgespreid lagen. :-X Aangezien ze nogal dol zijn op mijn hosta's en perkgoed ben ik gestopt met "sorry" zeggen als ik er eentje plette.
Ik kan hier ook beter zeggen: daar stonden de hosta's, want dat ziet eruit als een gatenkaas. Nu heb ik er bieslook bijgezet. Dat zou slakken weghouden. Maar ik geloof er niks van.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Om jullie wat te klagen te geven: in Midden-Zweden hebben we al bijna een week iedere dag 25+ graden en stralende zonneschijn. Vannacht een mild onweertje met een verfrissende bui, vandaag 28 graden. Geen slak te bekennen.

:biggrin2:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Anne in Duitsland schreef:Om jullie wat te klagen te geven: in Midden-Zweden hebben we al bijna een week iedere dag 25+ graden en stralende zonneschijn. Vannacht een mild onweertje met een verfrissende bui, vandaag 28 graden. Geen slak te bekennen.

Die zijn vast gevlucht voor de muggen :P
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Hier zijn de slakken verzopen geloof ik ;D

Ons paard is ziek. Echt ziek.
Hoge koorts, wil niet eten, wil niet lopen, heeft vier ongelooflijk dikke benen en zelfs een dik hoofd. De medicatie van de da (gistermiddag gespoten) helpt niks. Da is weer onderweg. Arm paard :-\
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Anne in Duitsland schreef:Om jullie wat te klagen te geven: in Midden-Zweden hebben we al bijna een week iedere dag 25+ graden en stralende zonneschijn. Vannacht een mild onweertje met een verfrissende bui, vandaag 28 graden. Geen slak te bekennen.

Het weer hier is inderdaad heerlijk!

Maar de muggen zijn inderdaad verschrikkelijk. Zelfs met deet prikken die rotbeesten me. >:( Boekjewoekje wordt ook gestoken en hij vlucht onder de caravan als ze in de buurt komen.
En mijn tweede klaagmomentje, mijn knie doet na een wandeling van 2 km (over/om/onder rotsen en bomen, koste ruim een uur) al weer zeer. Dat worden dus geen lange wandelingen hier lopen want het zijn mijn kruisband en nog een andere pees dus dat duurt wel een tijdje voor het weer goed is. :-\
Ik hadgehoopt dat het plotseling over zou zijn als we in Zweden aankwamen. :P
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Volgens mij heb ik nu zelfs snot in m'n oren >:(
Ze doen en op de ene staat druk vanuit de binnenkant en ik hoor er minder mee. Arme ik!
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Beterschap Koek!

Ons paard gaat niet goed. Ondertussen zijn allevier zijn benen nu zó dik dat het vocht door de gespannen huid heen naar buiten komt. Ondanks de vochtafdrijvers, de prdenisolon en metacam gaat het dus niet beter. :-\
cj

Bericht door cj »

Jeetje Hope, wat kan dat zijn?
Saskia
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

cj schreef:Jeetje Hope, wat kan dat zijn?
Saskia
Ze denken aan een virus. Koorst zakt langzaam, benen worden niet dunner. Hij hoest nu ook.
Getverdegetver, ik heb zo met hem te doen. Je neemt ze niet snel lekker met een kleedje op de bank hé...

Plaats reactie