Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
dank je Ramses, ik zal ze dan inknippen, waarom geef jij ze nog niet ?
Ja een beetje gevoelsmatig, ik vind ze erg scherp en heb schrokkerige honden.dank je Ramses, ik zal ze dan inknippen, waarom geef jij ze nog niet ?
Jess bedankt voor de gastvrijheid
en de koffie.
En de honden waren ook blij met je, ze vonden de lippen erg lekker
Groetjes, Isa
En de honden waren ook blij met je, ze vonden de lippen erg lekker
Groetjes, Isa
oke Jess, mooi dat ik dat weet van jou, ik zal het in de gaten houden hier, ik heb er ook 2 van de hapslikweg in een razend tempo, misschien ga ik ze anders toch even goed bewerken met een hamer van te voren
Bedankt Lian!chiva schreef: Oké , heb zakken haas van 10 kilo per stuk klaar staan.
Volgens mijn gevonden lijstje gaat het om de volgende mensen,
El-Kato
Petramarcel ( €20,00 betaald aan Sarah)
Mila10
Saskia37 (€16,00 betaald aan Sarah)
Klopt het zo??
En dan de overige zakken die naar andere gingen en al opgehaald zijn.
Groetjes Lian
Ik had ook al €20,00 betaald aan Sarah.
Lian, bedankt voor het uitzoeken en opnieuw verdelen. Wat komt jouw het beste uit met ophalen? Ik ben aankomende week di/wo/do in Beverwijk. Wat komt het beste uit voor de mensen die het weer bij mij ophalen? Kan ook de week erna 
Lian, hoe zit het nu met de betalingen? Ik betaal je bij het ophalen 13,50 en regelt de rest het zelf met jou?
Ik had een voicemail van Marjan dat ze ook iets bij jouw had liggen maar ik moet haar nog terugbellen (sorry ben niet zo van de belbel en en tja om nou met 2e Paasdag te bellen heb er zelf niets mee maar anderen wel...).
Lian, hoe zit het nu met de betalingen? Ik betaal je bij het ophalen 13,50 en regelt de rest het zelf met jou?
Ik had een voicemail van Marjan dat ze ook iets bij jouw had liggen maar ik moet haar nog terugbellen (sorry ben niet zo van de belbel en en tja om nou met 2e Paasdag te bellen heb er zelf niets mee maar anderen wel...).
Dinsdag kan ik tot 13:00 , daarna zit ik in de winkel en heb daar geen opslag genoeg voor de zakken haas.El_Kato schreef: Lian, bedankt voor het uitzoeken en opnieuw verdelen. Wat komt jouw het beste uit met ophalen? Ik ben aankomende week di/wo/do in Beverwijk. Wat komt het beste uit voor de mensen die het weer bij mij ophalen? Kan ook de week erna
Woensdag en Donderdag kan ik er tussen uit glippen om naar huis te gaan.
Heb het het liefst wel zo snel mogelijk weg
maar nu staan er vuilniszakken , die veel meer ruimte in beslag nemen in de vriescel, en nu kan ik met moeite bij de rest komen.
het is echt hink/stap/sprong over de haas.
En eerlijk gezegd kan ik geen haas meer zien
Denk dat hetgeen van marjan hier lag , eergisteren bij haar gearriveerd is, en anders hoor ik het wel, mijn hoofd is op dit moment een vergietje.
Betaling kan gewoon contant, en van de andere die al aan Sarah hadden betaald, regel ik de terugbetaling zodra ik de centjes van Sarah terug heb.
maar ik hoor het wel, wat het beste uitkomt.
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Dinsdag is voor mij lastig ophalen, werken en 's avonds CombiSport (maar kan Mila misschien wel?)
Woensdag ben ik vanaf ong 14u thuis, dus is ophalen geen probleem.
Donderdag ben ik om half 6 in Heiloo bij de DA dus zou ik daarvandaan kunnen komen halen?
(zou je dan je adres kunnen PB en ElKato?)
Ik hoor het wel
Woensdag ben ik vanaf ong 14u thuis, dus is ophalen geen probleem.
Donderdag ben ik om half 6 in Heiloo bij de DA dus zou ik daarvandaan kunnen komen halen?
(zou je dan je adres kunnen PB en ElKato?)
Ik hoor het wel
Zullen we het voorlopig dan op donderdag houden. Chiva, als het goed is heb ik je nummer bel je morgen even om concreet wat af te spreken dan heb ik ook zicht in mijn werk agenda.
Heb contact gehad met Marjan en dat is idd geregeld.
Gr. Karen
Heb contact gehad met Marjan en dat is idd geregeld.
Gr. Karen
Is prima Karen, zal ff het adres en nummer voor de zekerheid pb-en
groetjes lian
groetjes lian
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Lian nog eens bedankt voor de haasjes.
Ik heb er op gevloekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar ze zijn in de vriezer geraakt :p
Ik heb er op gevloekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar ze zijn in de vriezer geraakt :p
Hihhhihhhi elke keer als ik vlees ergens ophaal vloek ik erop..... Heb een kleine keuken loop altijd te klooien met het feit dat ik te kort ruimte voor wat dan ook heb. Kan het nergens ontdooien maar wil het wel altijd graag geportioneerd in de vriezer hebben zodat ik er later niet nog eens mee loop te klooien...
Droom dan altijd van een mooie grote keuken met aan minimaal 2 kanten een zeer ruim werkblad. Twee grote vrieskisten 1 voor Rana en 1 voor Manu. Dan klooi ik niet meer met zakjes maar heb ik heel veel bakken met deksel allemaal precies op de juiste maat voor de karkassen die erin moeten. Ik hoef dan niet meer te labelen want de bakken gaan gewoon in de juiste vriezer........
Oooh en vergeet de professionele snij dingen niet zodat ik nooit meer loop te klooien met het hakbijltje en een zere arm ervan krijg 
Ach en als ik dat heb.... dan zal ik ook wel weer wat te zeiken hebben
Droom dan altijd van een mooie grote keuken met aan minimaal 2 kanten een zeer ruim werkblad. Twee grote vrieskisten 1 voor Rana en 1 voor Manu. Dan klooi ik niet meer met zakjes maar heb ik heel veel bakken met deksel allemaal precies op de juiste maat voor de karkassen die erin moeten. Ik hoef dan niet meer te labelen want de bakken gaan gewoon in de juiste vriezer........
Ach en als ik dat heb.... dan zal ik ook wel weer wat te zeiken hebben
hahahaha ik lig hier plat....
Heb geen kleine keuken, maar de rest herken ik allemaal!!!!!!!!!!!!
Heb geen kleine keuken, maar de rest herken ik allemaal!!!!!!!!!!!!
Heb hier nog harder gevlo... , ach zag er de lol ook wel van in.
Een kleine 140 kilo haas in de keuken , een hond smachtend ernaast, een krukje met weegschaal, zakken en vuilniszakken erbij.
En dan maar gaan wegen.
Eindresultaat , alle haas in zakken, een aantal liters bloed in de keuken en er achter komen dat ik mijn eigen haasjes niet geportioneerd had, maar daar toen ook geen zin meer in had, dus het haas gebeuren wordt hier eerdaags nog eens herhaald.
Ondertussen toen ik alles in de cel had gedumpt , was Chiva bezig met het zorgvuldig schoon likken van de grond.
Mijn keuken is niet al te klein, heb hier 4 vriezers en een vriescel staan , maar ook ik droom van een grotere cel
En van een huishoudster die na mij de bende opruimd
Een kleine 140 kilo haas in de keuken , een hond smachtend ernaast, een krukje met weegschaal, zakken en vuilniszakken erbij.
En dan maar gaan wegen.
Eindresultaat , alle haas in zakken, een aantal liters bloed in de keuken en er achter komen dat ik mijn eigen haasjes niet geportioneerd had, maar daar toen ook geen zin meer in had, dus het haas gebeuren wordt hier eerdaags nog eens herhaald.
Ondertussen toen ik alles in de cel had gedumpt , was Chiva bezig met het zorgvuldig schoon likken van de grond.
Mijn keuken is niet al te klein, heb hier 4 vriezers en een vriescel staan , maar ook ik droom van een grotere cel
En van een huishoudster die na mij de bende opruimd
hihi,El_Kato schreef: Hihhhihhhi elke keer als ik vlees ergens ophaal vloek ik erop..... Heb een kleine keuken loop altijd te klooien met het feit dat ik te kort ruimte voor wat dan ook heb. Kan het nergens ontdooien maar wil het wel altijd graag geportioneerd in de vriezer hebben zodat ik er later niet nog eens mee loop te klooien...
Droom dan altijd van een mooie grote keuken met aan minimaal 2 kanten een zeer ruim werkblad. Twee grote vrieskisten 1 voor Rana en 1 voor Manu. Dan klooi ik niet meer met zakjes maar heb ik heel veel bakken met deksel allemaal precies op de juiste maat voor de karkassen die erin moeten. Ik hoef dan niet meer te labelen want de bakken gaan gewoon in de juiste vriezer........Oooh en vergeet de professionele snij dingen niet zodat ik nooit meer loop te klooien met het hakbijltje en een zere arm ervan krijg
Ach en als ik dat heb.... dan zal ik ook wel weer wat te zeiken hebben![]()
ik droom daar ook van, sta het nu in de schuur te doen op een plastic tafeltje van 60 cm doorsnee...maar t lukt.
alles in zakjes en moeilijke dingen doe ik dan een gekleurd lintje aan en de kleur op een lijst geeft aan wat het is.
en ook wel in melkpakken en dan schrijf ik op de melkpakken wat het is.
wel in zakjes in de pakken natuurlijk, anders is het 1 klomp...