dinky89 schreef: wo 17 nov 2021, 09:52
Bah, ben al helemaal klaar met dit bewolkte weer. Het mag dan grotendeels droog zijn maar de zon is in geen velden of wegen te vinden En dan te bedenken dat het de komende weken nog wel zo zal blijven
Hier motregenent het al dagen, dat is volgens buienradar droog, mijn natte kleding en koude huid eronder zegt me iets anders
Ik vind het best wel donker zo de hele dag. Ach ja ben echt geen herfst mens zeg maar vanaf oktober tel ik af tot de kortste dag, en ben blij dat het daarna weer de goeie richting gaat. Ik ben helaas enorm gevoelig ervoor.
Kaio schreef: wo 17 nov 2021, 11:34
Hier motregenent het al dagen, dat is volgens buienradar droog, mijn natte kleding en koude huid eronder zegt me iets anders
Ik vind het best wel donker zo de hele dag. Ach ja ben echt geen herfst mens zeg maar vanaf oktober tel ik af tot de kortste dag, en ben blij dat het daarna weer de goeie richting gaat. Ik ben helaas enorm gevoelig ervoor.
Heb jij wel eens een lichttherapie lamp geprobeerd?
Ik word zo somber en sloom van korte dagen en donkere ochtenden en ik ben al niet zo'n heel jolige
Ik bedenk dat van die lamp ieder jaar weer wat te laat en eigenlijk zou ik dan zo'n rare bril willen maar die zijn duuur als je niet weet of t voor jou werkt
dinky89 schreef:Nou klagen heeft geholpen. Ondanks de voorspelling laat het zonnetje zich hier nu zien
Aah stuur es hierheen
Too schreef:
Heb jij wel eens een lichttherapie lamp geprobeerd?
Ik word zo somber en sloom van korte dagen en donkere ochtenden en ik ben al niet zo'n heel jolige
Ik bedenk dat van die lamp ieder jaar weer wat te laat en eigenlijk zou ik dan zo'n rare bril willen maar die zijn duuur als je niet weet of t voor jou werkt
Moet nog ergens zo'n klein blauw licht dinges hebben, lastige is geloof ik dat je er bewust voor moet gaan zitten, laat dat nu juist een moeilijkheidsgraad zijn Plus waarschijnlijk consequent gebruiken. Eigenlijk zou ik zoiets moeten programmeren dat dat automatisch gaat
Als het dus al werkt
Ik kom momenteel mijn bed niet uit, of ik nu 8,9 of 10 uur geslapen heb, maakt geen ene f*#@ uit. En dan heb ik al een wake-up light
Kaio schreef: wo 17 nov 2021, 11:34
Inderdaad flinke wind die om het huis giert. Maar ik zie inmiddels ook stukken blauwe lucht in plaats van alleen maar donkere wolken en regen
Gisteren wel uit voorzorg de net geleegde container in de garage geplaatst om te voorkomen dat hij weg zou waaien.
Het valt nu wel mee. Gisteravond horizontale regen en enorme plassen water op straat.
Vandaag alleen veel woei, dus wel een beetje opletten. Maar ook een zonnetje. En dat maakt het geheel ook weer mooi.
Aan de kust en bij water is het minder. Overal worden de knippen dichtgezet, gemalen draaien op topvermogen en er is her en der al beperkte dijkbewaking.
Hier 2 honden die helemaal hieperdepieper zijn ......jippie....storm
Tot nu toe vind ik het best, moet bij hoekjes wel uitkijken dat de poten niet onder Misty's kont vandaan waaien, maar het zonnetje schijnt, het is (nog) droog, de zonnepanelen liggen nog 3 hoog en behalve wat takjes hier en daar, valt de schade tot nu mee
Alleen wat sneeuw en een graad of 5 vorst zou een leuke afwisseling zijn
Wat en storm vannacht; weinig geslapen, veel geklapper van deuren/ ramen en hout wat omviel in de schuur; ook hier blij dat er geen schade aan schuurdak is, zal wel opgelucht zijn wanneer zusje Eunice geweest is.
Als er een windstoot aankwam voelden we de druk in onze oren toenemen; niet fijn. nu ook nog steeds harde stormachtige wind.