Ja, maarja toen had ik hem al heMartine-Tom schreef: Dat zeg ik ook altijd tegen dr...had dan een hond genomen en geen Bull![]()
Topic: foto van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
- -Annemarie-
- 5-sterren

-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Re: Topic: foto van de dag
Prima zo!

En daarna nog even een rondje bos

En daarna nog even een rondje bos

- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ik had een hele leuke klant aan de balie 

Jaaaaaaaaaa eindelijk. Hij kan op 2 krukjes staan!!!!!!!!! (de muilkorf is om, omdat als ik die alleen bij de medische training gebruik, hij de muilkorf minder leuk gaat vinden, dus ik doe hem ook om bij leuke dingen doen. Zijn heras hekwerkje zeggen we dan.)

- Angelique
- 5-sterren

Wat mos het...zakkie brokkies :-)*Dorothea* schreef: ik had een hele leuke klant aan de balie
![]()
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
o die opstapjes hadden wij ook bij de hondentraining.Kaela schreef: Jaaaaaaaaaa eindelijk. Hij kan op 2 krukjes staan!!!!!!!!! (de muilkorf is om, omdat als ik die alleen bij de medische training gebruik, hij de muilkorf minder leuk gaat vinden, dus ik doe hem ook om bij leuke dingen doen. Zijn heras hekwerkje zeggen we dan.)
![]()
knap hoor, patsy snapt nog steeds niet hoe het moet op 2 krukjes met 4 voetjes.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat zou ze wel willen.Angelique schreef: Wat mos het...zakkie brokkies :-)
Het heeft hier ook eventjes geduurd! Achterpoten? Wie, wat, waar......ik?? Vorige keer deed ie al netjes er overheen lopen en nu ging het staan ook ineens goed!*Dorothea* schreef: o die opstapjes hadden wij ook bij de hondentraining.
knap hoor, patsy snapt nog steeds niet hoe het moet op 2 krukjes met 4 voetjes.
Kijk, dat zijn nou de gezellige klanten, die wil je vast vaker*Dorothea* schreef: ik had een hele leuke klant aan de balie
![]()
he, dat is echt een leuke oplossing!! wij zijn nu bezig met de tuin (tis nu zwaar braakliggend, half betegeld, half leeggeschept) in afwachting op de tegels over 2 weken.Kaela schreef:
Otje checkt of ik de plantjes mooi geplant heb
We hebben de picknicktafel door midden gezaagd. De ene helft staat voor met bloemen, de andere helft staat achter voor de groententuin. Nu is het geen sta in de weg meer en hebben we meer ruimte om met Oscar te spelen en te trainen in de tuin. He likes it!
Maar hoe en wat qua inrichting moeten we nog even bedenken
Dan is werken opeens veel minder erg he*Dorothea* schreef: ik had een hele leuke klant aan de balie
Wat een heerlijke dag hadden we weer vandaag. Heb de zon al vaak mooi onder zien gaan maar vanavond was wel heel speciaal 

Prachtig!