Re: Wat heb je enzovoort....deel 661

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: RE: Re: Wat heb je enzovoort....deel 661

Charlie Angel
Moderator

Re: RE: Re: Wat heb je enzovoort....deel 661

Bericht door Charlie Angel »

Angelique schreef:

Gaat straks pas gegeten worden en ik ben bang dat er niks over blijft :biggrin2:
Geniet er dan maar lekker van! [emoji8]
BusKay

Bericht door BusKay »

Burp...... Even uitbuiken :biggrin2: :biggrin2:
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Sta ik net een juin en een halve bol knoflook in het hol van de parelhoen te steken, is het kreng nog niet helemaal ontdooid >:(
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

A la kerstgedachte; ik heb iemand gered vandaag :cool:

Haha nee nou da's misschien een groot woord. Er was een oude vrouw gevallen buiten bij de AH en ze lag op de grond te kermen van de pijn, haar dochter stond er wat onbeholpen bij en een omstander stond zich af te vragen of ze 112 moest bellen. En toen heb ik ge-ehbo't (wat ik overigens niet heb) en de omstander gedirigeerd 112 te bellen, het adres gegeven, bij de vrouw gaan zitten om haar gerust te stellen, mijn jas onder haar hoofd gelegd (ze tilde zelf haar hoofd al steeds op) toen gingen andere omstanders jassen over haar heen leggen, en uit auto's dekentjes en sjaals pakken, en mijn meneer naar de andere kant gestuurd om de ambulance op te vangen.
En toen moesten we een kwartier wachten op de ambulance en wilde die vrouw steeds omhoog en werd wat koppig en zei al niet mee te willen met de ambulance etc. Haar dochter stond er maar een beetje bij.
We stonden bij de oliebollenkraam, die dicht was, maar het was haast een gezellig tafereel toen de mevrouw rustig was en door had dat ze gewoon moest blijven liggen. Het was alleen een beetje koud in alleen mijn kerstjurkje. ::)

De ambubroeders hielpen haar overeind en toen zijn wij ook maar verder gegaan. Geen heup gebroken denk ik, maar wel neus en mond geschaafd, bril doormidden en een zere voet. Misschien heel de ambu niet nodig geweest maar bij een oude vrouw en een onbeholpen dochter ga ik daar niet over twijfelen hoor.

Mijn meneer heeft vorige week nog herhaling bhv gedaan maar die deed niks ;D

Daarna kerstdiner bij mijn schoonouders en nu lekker thuis op de bank bij de houtkachel.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

^^Vanaf volgend jaar vieren we met kerst de geboorte van Eelke :biggrin2: Goed voor je karmapunten moet je maar denken.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Angelique schreef:^^Vanaf volgend jaar vieren we met kerst de geboorte van Eelke :biggrin2: Goed voor je karmapunten moet je maar denken.
Nou dat vind ik ook! Deze is de mijne dacht ik :biggrin2:

Al met al heb ik wel 20 minuten in mijn kerstjurkje buiten gestaan en was mijn haar al weer helemaal verwaaid, dus het was ook echt afzien :cool:
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

:cool: :coolsmiley: :daisy: Goed gedaan Eelke!
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Goed gedaan Eelke! [emoji8]
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Wow goed gedaan Eelke! Beter te voorzichtig, dan risico nemen en gelukkig liep het allemaal goed af!

OT: rondje gestept met Oscar. Heen ging fantastisch. Terug begreep ik waarom, wat een woei! Ik heb nu zeker 1/20ste van mijn kerstdiner wel weer verbrand ;D
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

1e kerstdag bij de AH ::) Dat krijg je ervan :biggrin2:
Zonder gekheid, Eelke :thumbsupup:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Goed trouwens dat het vanochtend bij Maci gebeurde, en niet bij opa Kaio of bij onzekere reactievere Fozzy :o
Ml kwam weer de persoon tegen wiens grote honden al vaker op onze nog aangelijnde af komen en dan roept er gebeurt niks, en ik dan zoiets heb van 'que?' Een halve seconde en het gaat fout met die hond :-X Gewoon heel gespannen sfeer.
Goed vanochtend heeft ie dus Maci gepakt. ( was in het losloop stuk) Maci is een hond die alles uit de weg gaat, het nooit nodig vind om zich druk te maken om een andere vreemde hond, het zal hem allemaal een worst wezen. Maar goed nu geen keus, dus eventjes flink terug gehapt, zodanig dat zo'n hond zich lek schrikt en even beduusd is en vervolgens loopt Maci weer verder. En vervolgens bij andere honden gewoon weer compleet zichzelf te zijn alsof het nooit gebeurd was. Zo heel erg fijn hoor hoe hij ermee omgaat. Kaio ben ik bang vanwege zijn leeftijd, en Fozzy ben ik terug mee af als zoiets gebeurd.
Hopelijk is het 'er gebeurt niks' wel afgelopen nu
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Zulk lekker weer dat we in de zon buiten gezeten hebben om te lunchen. Leek wel Pasen. Bezig geweest met werken, beren kammen, retrievers ontharen, beetje lezen en wandelen. Sytzes en ons paard hebben elkaar ontdekt. Hij vindt haar groot heel groot, maar vanmorgen daagde ze hem liggend uit en brak het ijs. Nu staat madame niet zo stevig dus als sytzes tegen haar opspringt ligt ze op de grond en dat had hij snel door. Foppe ontdekte dat als hij iets bukt ZE hem kwijt is omdat hij dan onder haar staat, was best hilarische want die ene hersencel werkt niet zo snel in dat grote lijf. Dame ontdekte opeens de kerstman die hier opgeblazen staat. Tig keer langs geweest en opeens dacht ze help wat is dat.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Wij gingen gourmetten.
Tot na 5 minuten de stoppen eruit vlogen ::)

Toen de bakplaat maar aangesloten, gelukkig deed die het nog wel :cool:

Nu aan het uitbuiken en Madagascar aan het kijken. Iedereen blij :biggrin2:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Kim_S schreef:Wij gingen gourmetten.
Tot na 5 minuten de stoppen eruit vlogen ::)

Toen de bakplaat maar aangesloten, gelukkig deed die het nog wel :cool:

Nu aan het uitbuiken en Madagascar aan het kijken. Iedereen blij :biggrin2:

Dat was dus meer gourzonder :-X :biggrin2:
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Angelique schreef:Dat was dus meer gourzonder :-X :biggrin2:
Yep. Die ligt inmiddels in de kliko :biggrin2:

Gesloten