Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Bij de avondwandeling op het strand zat er vlakbij ineens zeehondje in de branding
Was vrij klein en donker gekleurd wat we konden zien. Vraag mij dan toch af of het het jong van de klapmuts is geweest 
- Charlie Angel
- Moderator
Geniet van je dagen hier in Nederland!Siberienne schreef: Precies! Paar daagjes Nederland - nu Maastricht [emoji4]
Geniet van het reisje naar Nederland!
Veel plezier!!!!
-
Mandarijn
- 5-sterren

Wat moet ik nog meer zeggen:
Ooooohhhhhh!!!! 

Eigen moment, ik ben officieel beter gemeld en het voelt ook goed. Heel anders dan in september 2022. Toen liep ik op mn tandvlees.
En... Ik had een lullige dag werken in mijn dik 2 weken vakantie en ik kon zomaar van de dienstlijst!!! Ik heb dus echt vakantie vanaf donderdag 7.30
Eigen moment, ik ben officieel beter gemeld en het voelt ook goed. Heel anders dan in september 2022. Toen liep ik op mn tandvlees.
En... Ik had een lullige dag werken in mijn dik 2 weken vakantie en ik kon zomaar van de dienstlijst!!! Ik heb dus echt vakantie vanaf donderdag 7.30
-
Mandarijn
- 5-sterren

Vanwege de verwachte kou, de geiten en lammetjes binnen in de stal gezet.
Leuk weer dat kleine spul! 
Fijn Sam! Hier krijgt de burger weer moed van!
Eigen gelukje: vandaag eerste "werkdag" in mijn nieuwe functie. Het is wennen, want het is anders, maar wat een warm bad. Leuke collega's, gesprekken waarbij ik als gelijkwaardige gesprekspartner wordt beschouwd, hier word ik blij van!
Fijn Sam! Hier krijgt de burger weer moed van!
Eigen gelukje: vandaag eerste "werkdag" in mijn nieuwe functie. Het is wennen, want het is anders, maar wat een warm bad. Leuke collega's, gesprekken waarbij ik als gelijkwaardige gesprekspartner wordt beschouwd, hier word ik blij van!
Wat heerlijk dat wij weer mee mogen genieten mandarijn 
-
Mandarijn
- 5-sterren

De lammetjes zijn vanmorgen vroeg geboren, dus de kleintjes zijn "vers van de pers". Ze verraste ons, want de mama's zouden eigenlijk de 5e bevallen. Dus wilden we ze morgen in de stal zetten. Dus vanmorgen kwamen we de dieren voeren, stonden de lammetjes net buiten de stal al van de zon te genieten.
Dus aankomende tijd krijgen jullie nog genoeg geitenspam
Dus aankomende tijd krijgen jullie nog genoeg geitenspam
ohhh, wat een schatjes weer 
- Charlie Angel
- Moderator
Wat heerlijk dat wij weer mogen mee genieten van het jonge spul!! Geweldig!
Wat fijn Ronald, een goede beslissing dus.[emoji8]
Hier aan mijn twee weken vakantie begonnen, dus veel wandelen en mijn lijf weer proberen stabiel te krijgen. En ik bof want wat een prachtweer!
Wat fijn Ronald, een goede beslissing dus.[emoji8]
Hier aan mijn twee weken vakantie begonnen, dus veel wandelen en mijn lijf weer proberen stabiel te krijgen. En ik bof want wat een prachtweer!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Heerlijk Mandarijn!
Ik geniet ook al zo van diverse warme baden. Vandaag bij mijn zus gegeten en haar kinderen kwamen overal vandaan om hun tante te zien
Ik geniet ook al zo van diverse warme baden. Vandaag bij mijn zus gegeten en haar kinderen kwamen overal vandaan om hun tante te zien