meneer is moe. Hij moest de tafel dekken en na het eten de vloer vegen. En dan heeft hij nog geeneens de afwas gedaan
Re: Wat heb je enzovoort....deel 665
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Feli Annemarie met het kind! En succes met de nieuwe baan!
meneer is moe. Hij moest de tafel dekken en na het eten de vloer vegen. En dan heeft hij nog geeneens de afwas gedaan
Sterkte met de meneerkoekje schreef:Feli Annemarie met het kind! En succes met de nieuwe baan!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Gefeliciteerd met oudste dochter! En succes met sollicitatie!-Annemarie- schreef:Gisteren afstuderen oudste dochter, weer een mijlpaal! En ze heeft het supergoed gedaan!![]()
Vandaag sollicitatie (super verkouden dus volgens de Bp regels is het goed gegaan...).
Ben nu helemaal uitgekakt.
- Charlie Angel
- Moderator
Gefeliciteerd Annemarie! [emoji8]
En sterkte met je enkel Koek. [emoji8]
En sterkte met je enkel Koek. [emoji8]
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Gefeliciteerd met je dochter, Annemarie! En ik hoop dat die baan voor jou is!
Anne hoe gaat het met je wandelend skelet?
Begint ze al wat meer een spierbonk te worden?
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Jaaa, zo langzamerhand begint ze vorm te krijgen! Ze is nog steeds heel slank, maar niet mager meer. Ik durf nu met haar over straat zonder dat ze haar jasje aanheeft.jasmijn schreef:Anne hoe gaat het met je wandelend skelet?
Zal morgen even wat nieuwe fotootjes plaatsen.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Met een knoop in mijn buik zo maar weer naar de dierenarts. Kuur lijkt niet te zijn aangeslagen bij Brutus. Wat duimpjes kan hij wel gebruiken, en ik ook.....
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hè bleh. Mijn duimen staan aan voor jullie! Sterkte straks.constance.blokzijl schreef:Met een knoop in mijn buik zo maar weer naar de dierenarts. Kuur lijkt niet te zijn aangeslagen bij Brutus. Wat duimpjes kan hij wel gebruiken, en ik ook.....
- Angelique
- 5-sterren

Duimen voor Brutus
Sterkte met je enkel Koek
Gefeliciteerd Annemarie
Fijn dat Lupi zich het nieuwe leven goed laat bevallen
Sterkte met je enkel Koek
Gefeliciteerd Annemarie
Fijn dat Lupi zich het nieuwe leven goed laat bevallen
Dikke duimen voor Brutus!!! Arm kereltjeconstance.blokzijl schreef:Met een knoop in mijn buik zo maar weer naar de dierenarts. Kuur lijkt niet te zijn aangeslagen bij Brutus. Wat duimpjes kan hij wel gebruiken, en ik ook.....
Annemarie (en meneer Annemarie) gefeliciteerd met jullie dochter. Ik duim dat de baan voor jou is
Koek, balen van je enkel(s)! Ik duim voor een voorspoedig en volledig herstel
Constance (.blokzijl), wat erg dat de kuur niet aangeslagen lijkt
Ik duim voor jullie allebei
Frau Antje, wat geweldig dat het zo goed gaat met Lupi en dat ze zo goed "ingtegreert" in jullie roedel! Ik ben benieuwd naar de foto's

Koek, balen van je enkel(s)! Ik duim voor een voorspoedig en volledig herstel
Constance (.blokzijl), wat erg dat de kuur niet aangeslagen lijkt
Frau Antje, wat geweldig dat het zo goed gaat met Lupi en dat ze zo goed "ingtegreert" in jullie roedel! Ik ben benieuwd naar de foto's
Duimen en/of knuffel voor iedereen die het gebruiken kan!
Hier is het best lollig. We zijn in de krochten der trapkast gekropen. 1576 bierflesjes al dan niet statiegeld, al dan niet statiegeldloos voor mijn bierbrouwerij, al dan niet helemaal niet te gebruiken dus enkeltje glasbak. Nog een paar volle (yes!) en een krat vol verzamelbier (oude geuze megablend uit 2009, 2011, 2013 en 2015, en nog een fles van 1,5 liter uit 2004).
En heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel andere dingen. De kast is nu helemaal leeg. We hebben al nieuwe planken gekocht, en planken dragers, en die gaan we dan zo, na koffie met worstenbroodjes, bevestigen en dan alles weer terug zetten. En dat het dan opgeruimd blijft
Hier is het best lollig. We zijn in de krochten der trapkast gekropen. 1576 bierflesjes al dan niet statiegeld, al dan niet statiegeldloos voor mijn bierbrouwerij, al dan niet helemaal niet te gebruiken dus enkeltje glasbak. Nog een paar volle (yes!) en een krat vol verzamelbier (oude geuze megablend uit 2009, 2011, 2013 en 2015, en nog een fles van 1,5 liter uit 2004).
En heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel andere dingen. De kast is nu helemaal leeg. We hebben al nieuwe planken gekocht, en planken dragers, en die gaan we dan zo, na koffie met worstenbroodjes, bevestigen en dan alles weer terug zetten. En dat het dan opgeruimd blijft
- Angelique
- 5-sterren

Dat is dan een flink trapkjastje E 
Ja het is een beetje als die kast van NarniaAngelique schreef:Dat is dan een flink trapkjastje E
We konden er net trouwens makkelijk met zijn 4en in. Zal blij zijn als het klaar is, wat een &$$*(^-zooi is het nu in huis.