Oh wat leuk Ronald. En zo te lezen vindt zij jou ook ontzettend leukRonald schreef: do 22 dec 2022, 17:49 Heel voorzichtig en heel terughoudend, maar ik heb een ontzettend leuke vrouw ontmoet. Tenminste, ik vind haar ontzettend leuk![]()
Na alle successen van de afgelopen tijd (als in: niet dus) toch maar weer eens geprobeerd. Toen ik haar een berichtje stuurde na afloop kreeg ik bijna direct bericht terug met "binnenkort maar weer een date?". Ik wist niet eens dat ik een date had!
Het grote Olympisch daten topic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het grote Olympisch daten topic
Wat leuk Ronald!
Mooi dat ze je ook even duidelijk maakt dat ze jouw date is.
Wat rot allemaal en dan zo voor de feestdagen. Sterkte!
Mooi dat ze je ook even duidelijk maakt dat ze jouw date is.
Pff, daar kun je ook niks mee zeg.CindyMayella schreef: do 22 dec 2022, 21:19 Was ff nieuwsgierig… Had vermoedens….. meneer zit alweer op de datingsite… hoe zielig?????
Wat rot allemaal en dan zo voor de feestdagen. Sterkte!
Wat leuk Ronald!!!!
Mijn date heeft het eea geregeld en komt morgen mijn kant op. Ik ga dan lekker koken
Mijn date heeft het eea geregeld en komt morgen mijn kant op. Ik ga dan lekker koken
Oh leuk Sam! Super veel plezier en kook-sesam28 schreef: za 24 dec 2022, 18:12 Wat leuk Ronald!!!!
Mijn date heeft het eea geregeld en komt morgen mijn kant op. Ik ga dan lekker koken![]()
Gaat vast goedkomen. Ik heb de boodschapjes in huis en maak iets wat ik wel vaker maak en super lekker is. Gelukkig komt ze pas aan het einde van de middag, ik moet echt nog dingen reorganiseren, opruimen en schoonmaken. 
sam28 schreef: zo 25 dec 2022, 08:21 Gaat vast goedkomen. Ik heb de boodschapjes in huis en maak iets wat ik wel vaker maak en super lekker is. Gelukkig komt ze pas aan het einde van de middag, ik moet echt nog dingen reorganiseren, opruimen en schoonmaken.![]()
Vegetarische (kan ook veganistisch) Beef Wellington met een salade.
Heb net al weer een berg dozen uitgepakt en heb iets meer ruimte. Maar moest even zitten, ik werd helemaal slap en rillerig van de moeheid door LC. Veel te veel gedaan de afgelopen dagen met veel te weinig rust. Maar als date er is wil ik natuurlijk wel wat energie hebben.
Heb net al weer een berg dozen uitgepakt en heb iets meer ruimte. Maar moest even zitten, ik werd helemaal slap en rillerig van de moeheid door LC. Veel te veel gedaan de afgelopen dagen met veel te weinig rust. Maar als date er is wil ik natuurlijk wel wat energie hebben.
Leuk Sam en je BeefW klinkt goed!
Wat betreft uitpakken/poetsen ...
(trekt een heel serieus gezicht) hou het praktisch en leg die lat lekker op de grond
Ze komt voor jou , niet om een fotoreportage van een modelwoning te maken
Met een klein lampje of een kaarsje aan zie je er trouwens niks van
Veel plezier
(trekt een heel serieus gezicht) hou het praktisch en leg die lat lekker op de grond
Met een klein lampje of een kaarsje aan zie je er trouwens niks van
Veel plezier
Wat leuk!Ronald schreef: do 22 dec 2022, 17:49 Heel voorzichtig en heel terughoudend, maar ik heb een ontzettend leuke vrouw ontmoet. Tenminste, ik vind haar ontzettend leuk![]()
Na alle successen van de afgelopen tijd (als in: niet dus) toch maar weer eens geprobeerd. Toen ik haar een berichtje stuurde na afloop kreeg ik bijna direct bericht terug met "binnenkort maar weer een date?". Ik wist niet eens dat ik een date had!
Ze is in ieder geval ook enthousiast over jullie eerste -toch wel- date.
Wat leuk Ronald!
Veel plezier Sam!
Veel plezier Sam!
Hahaha zeker waar. Maar het moet echt, in ieder geval stofzuigen.Too schreef: zo 25 dec 2022, 10:34 Leuk Sam en je BeefW klinkt goed!
Met een klein lampje of een kaarsje aan zie je er trouwens niks van![]()
Veel plezier
Wat een leuke berichten Sam en Ronald
Dat er maar velen zullen volgen
Dat er maar velen zullen volgen
Hahaha jammer!!
Date vertelde dat we wel een onwijs goede klik hebben maar vind het allemaal te ingewikkeld. Ze heeft 2 onwijs lange relaties gehad, weinig single geweest en kwam toen mij tegen en vond de timing te ingewikkeld.
Die had ik al wel aan zien komen eigenlijk. We gaan elkaar wel blijven zien maar niet op relatie vlak. Wel heel jammer maar goed, ik was zelf ook nog niet head over heels.
Date vertelde dat we wel een onwijs goede klik hebben maar vind het allemaal te ingewikkeld. Ze heeft 2 onwijs lange relaties gehad, weinig single geweest en kwam toen mij tegen en vond de timing te ingewikkeld.
Die had ik al wel aan zien komen eigenlijk. We gaan elkaar wel blijven zien maar niet op relatie vlak. Wel heel jammer maar goed, ik was zelf ook nog niet head over heels.
- CindyMayella
- 5-sterren

Jammer Sam

Ja super jammer. Ik ben die stomme datingapps zo zat. Maar goed, waar kom je dan iemand tegen. Dus toch maar weer swipen.