Dank je wel , was het vergeten hier te plaatsen.nicolette schreef: Er staat een topic bestellen bij Degomeat voor 31 januari. Wel in Hellevoetsluis.
Gr. Nicolette
Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
-
mary-jane
- 1-ster

- Contacteer:
Ik ben verhuisd van rotterdam zuid/charlois naar hellevoetsluis
Ik ben echter wel heel vaak nog op zuid
Ik ben echter wel heel vaak nog op zuid
Misschien ook leuk voor andere Z hollanders
Heb net bij de vorige levering konijn besteld, en ziet er mooi uit.
Zie topic: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 781.0.html
Heb net bij de vorige levering konijn besteld, en ziet er mooi uit.
Zie topic: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 781.0.html
Willen degene die hun konijn bij orinake dan afbestellen dat ook even doorgeven aan mij?
Ik zit nu zelf ook heel erg met het dillemma waar ik ga bestellen namelijk.
Heel eerlijk zou ik het van mezelf een rot streek vinden om over te stappen - maar in my defence mijn portemonnee is ook niet echt dik meer. Dus voor mijn financiële plaatje is het verstandig om bij Ramses te bestellen..
Oh ik ben zo slecht in dit soort morele vraagstukken he... gatver..
Heel eerlijk zou ik het van mezelf een rot streek vinden om over te stappen - maar in my defence mijn portemonnee is ook niet echt dik meer. Dus voor mijn financiële plaatje is het verstandig om bij Ramses te bestellen..
- Joyce1985
- 5-sterren

Het maakt mij niet uit. Ik bestel, waar jij bestelt. Om het je makkelijk te maken!Vivianneb schreef: Willen degene die hun konijn bij orinake dan afbestellen dat ook even doorgeven aan mij?
Dit vind ik ook altijd moeilijk hoor. Ben heel eerlijk weer afhankelijk van de vervoerders. Ga waar jij heen gaat, mits je natuurlijk weer rijdt.
Gr. Nicolette
Gr. Nicolette
Dit geldt voor mij ook,
geen dikke portomonee, lastige keus om af te bestellen bij iemand en bij de ander dezelfde bestelling te doen en ook afhankelijk van vervoer.
Dus ook ik volg jouw.
geen dikke portomonee, lastige keus om af te bestellen bij iemand en bij de ander dezelfde bestelling te doen en ook afhankelijk van vervoer.
Dus ook ik volg jouw.
Ik ga met Joyce mee. Ik ben al blij dat jij het gaat halen.Joyce1985 schreef: Het maakt mij niet uit. Ik bestel, waar jij bestelt. Om het je makkelijk te maken!![]()
Kun jij niet of ga jij niet dan bestel ik af.
Daarnaast ben ik geen dief van mijn eigen portemonnee
Hoi Hoi
Ik vind het ook heel vervelend om het af te zegen bij Tammra me konijnkarkas
Wand ben altijd heel blij wegens vervoor dat de geene rijd en zelf dan niet aan spullen kan komen
Maar ik begrijp heel goed en voor me zelf ook dat de portomonee dun is
VivianeB ik hoor het wel omdat ik verzamel plaats bend van rotterdam en omstreek
Ik vind het ook heel vervelend om het af te zegen bij Tammra me konijnkarkas
Wand ben altijd heel blij wegens vervoor dat de geene rijd en zelf dan niet aan spullen kan komen
Maar ik begrijp heel goed en voor me zelf ook dat de portomonee dun is
VivianeB ik hoor het wel omdat ik verzamel plaats bend van rotterdam en omstreek
- MerelsMommy
- 3-sterren

Ik zou heel graag mee willen doen met deze biologische karkassen, maar het is voor mij alleen te ver weg om even op en neer te gaan voor 20 kilo. Zijn er anderen in Zuid Holland die ook interesse hebben en/of die willen rijden?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 651.0.html
Het heeft geloof ik wel een beetje haast ....
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 651.0.html
Het heeft geloof ik wel een beetje haast ....
- MerelsMommy
- 3-sterren

Heb je al besloten? Want ik overweeg om paard en/of hert te bestellen bij Ramses. En dan kan dat misschien met jou meerijden .... ? 
Wel wat aan de dure kant, maar ja, nood breekt wet. Mannetje moet toch eten.
Wel wat aan de dure kant, maar ja, nood breekt wet. Mannetje moet toch eten.
Vivianneb schreef: Willen degene die hun konijn bij orinake dan afbestellen dat ook even doorgeven aan mij?
Ik ga bij Ramses bestellen idd...
de knoop is door de kerk zullen we maar zeggen
Ik heb niet alles gelezen, maar klopt het nu dat jullie je afmelden bij Orinake omdat het bij Ramses 0,10 per kilo goedkoper is ? Of zie ik iets over het hoofd ?
Dichterbij, prijs is incl vervoerskosten (en ja dat scheelt wel een hele berg...) en de kans zit er in dat als ik zelf niet overstap de rest het wel doet vanwege de prijs en daardoor ik voor nop rijd.
Ok, dank voor de uitleg ! Ik gok dat mijn pensen ook niet doorgaan, dus ga ik mijn niertjes ook maar bij Ramses bestellen