Wat is binnenkort?Muffin schreef: hai iedereen, zijn er nog mensen die binnenkort bij lupa willen bestellen?
ik kom in mijn eentje niet aan de 125,00 euro dus dacht mischien willen er mensen mee bestellen?
Verzamelgroep Utrecht
Moderator: Charlie Angel
-
Miranda 1
- 5-sterren

Re: Verzamelgroep Utrecht
haha dat is idd goeie vraag
ik heb nu nog voor zo'n twee weken vlees liggen dus tussen nu en twee weken 
-
Miranda 1
- 5-sterren

Nee dan heb ik zeker geen interesse. Misschien met je volgende bestelling?
Waar woon je?
in vianenBurretje schreef: Waar woon je?
Ik zal morgen eens kijken of Lupa iets heeft dat me aanspreekt. Zal niet veel zijn.
-
**Jillaroo**
- 5-sterren

- Contacteer:
misschien wat orgaan..
Ik heb hier eigenlijk mn vriezer al vol gepland de komende weken, dus ik sla even over.Muffin schreef: hai iedereen, zijn er nog mensen die binnenkort bij lupa willen bestellen?
ik kom in mijn eentje niet aan de 125,00 euro dus dacht mischien willen er mensen mee bestellen?
Leuk dat ik je even tegenkwam vanmiddag, Muffin ziet er goed uit, rende alweer mooi over het veld hoor!!!
Niets te zien van een operatie!
Ik heb al even gekeken, maar niet geslaagd. Ik sla dus over.
oke,Burretje schreef: Ik heb al even gekeken, maar niet geslaagd. Ik sla dus over.
ik ga eens even kijken wat ik zelf nodig heb en hoever ik kom, heb net een nieuwe vriezer aan geschaft dus kan heb nu eens vol leggen**Jillaroo** schreef: misschien wat orgaan..
dus kom er nog even op terug.
zag dat je er 1 bij hebtjoel schreef:
Leuk dat ik je even tegenkwam vanmiddag, Muffin ziet er goed uit, rende alweer mooi over het veld hoor!!!
Niets te zien van een operatie!
Muffin zijn been gaat idd super op het moment! zolang ik hem maar gedoseerd laat spelen met andere kan hij al aardig goed uit de voeten
ik kom op ong. 70,00 euro uit voor mij zelf. ik laat het nog even staan mochten er nog meer mensen komen die toch mee willen bestellen
laat het me weten
laat het me weten
Zijn hier nog mensen die nooit in de bar lezen maar misschien wel kunnen/willen helpen?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 697.0.html
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 697.0.html
-
**Jillaroo**
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ga vanavond even kijken wanneer ga je bestellen?Muffin schreef: ik kom op ong. 70,00 euro uit voor mij zelf. ik laat het nog even staan mochten er nog meer mensen komen die toch mee willen bestellen
laat het me weten![]()
Zijn er ook mensen uit soest hier? 8)
Ik niet maar wel vlakbij 8)Elinea schreef: Zijn er ook mensen uit soest hier? 8)