Re: wat eten we vandaag... deel 37
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
BusKay
Nou, dus mijn koffie in het vervolg met granulated das veul gezonder...

Laatst gewijzigd door BusKay op do 26 feb 2015, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
annielaumen
- 5-sterren

Vanmiddag een gemengde salade met geitenkaas.
Vanavond bulgur boontjes en gegrilde zalm.
Vanavond bulgur boontjes en gegrilde zalm.
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 37
Wij hadden geen zin om boodschappen te doen, omdat we eind van de middag zijn gaan zwemmen en reuze trek hadden na het zwemmen, dus hebben we döner gegeten.
- Angelique
- 5-sterren

Lizzy schreef: Yup!
Granulated sugar is onze gewone kristalsuiker
http://www.smulweb.nl/blog/gioppa/9632/ ... kersoorten
Dank
Heerlijke pastasalade met tonijn, komkommer, rucola, zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjes 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ik maakte deze week de curry van Jamie O. uit het bespaar kookboek. Vergeet het Nl. recept, slecht vertaald.Kaio schreef: Owwww lekker curry's !
Hmm triggert me, ik heb ook nog ergens een groente curry recept, die was ook heerlijk en lang niet meer gehad. Die gaat dan maar voor volgende week op het lijstje
Vandaag ga ik iets van hamburgers en bietensla, oja moet ik nog bekijken hoe of wat, maken. De nieuwe electrische gril uitproberen![]()
Deze dus: http://www.jamieoliver.com/recipes/fish ... hGRzBMf.97
De vis gaat apart op de rijst dus de groentencurry kun je ook makkelijk apart maken. Lekker!
Ook lekker, dat recept van Jamie! Dit was met ui, tofu, Patak's Milde Curry pasta, 1 blik kokosmelk, 1 blik tomaat in blokjes en peultjes. Met verse koriander erover. Erg lekker! En lekker makkelijk. Voor als je eens geen zin hebt om te koken. Waar ik momenteel last van heb. Getver, ik vond koken zo leuk maar het staat me al een tijdje echt elke dag zo tegen 
-
annielaumen
- 5-sterren

Vanmiddag gerookte makreel met amandelmeel broodje.
Vanavond spruitjes en karbonaadjes.
Vanavond spruitjes en karbonaadjes.
Jamie altijd goed! Ben fan van zijn smaken!-Annemarie- schreef: Ik maakte deze week de curry van Jamie O. uit het bespaar kookboek. Vergeet het Nl. recept, slecht vertaald.
Deze dus: http://www.jamieoliver.com/recipes/fish ... hGRzBMf.97
De vis gaat apart op de rijst dus de groentencurry kun je ook makkelijk apart maken. Lekker!![]()
Heb al 2 boeken van hem, deze nog niet
Toe aan een nieuwe keuken?Lizzy schreef: Ook lekker, dat recept van Jamie! Dit was met ui, tofu, Patak's Milde Curry pasta, 1 blik kokosmelk, 1 blik tomaat in blokjes en peultjes. Met verse koriander erover. Erg lekker! En lekker makkelijk. Voor als je eens geen zin hebt om te koken. Waar ik momenteel last van heb. Getver, ik vond koken zo leuk maar het staat me al een tijdje echt elke dag zo tegen![]()
Vandaag wordt het een salade met zoete aardappel, gegrilde aubergine en paprika met mozzarella. En in de dressing zit verse basilicum.
Laatst gewijzigd door Kaio op vr 27 feb 2015, 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja. En heel erg toe aan een oven.....Kaio schreef: Jamie altijd goed! Ben fan van zijn smaken!
Heb al 2 boeken van hem, deze nog niet
Toe aan een nieuwe keuken?
Vandaag wordt het een salade met zoete aardappel, gegrilde aubergine en paprika met mozzarella. En in de dressing zit verse basilicum.
Oo ik ben na een weekje nog steeds zo blij met de nieuwe keuken.
ik wil gewoon koken
erg he
-
BusKay
Ik wil gewoon afwassen... zegt ze niet hèKaio schreef: Oo ik ben na een weekje nog steeds zo blij met de nieuwe keuken.ik wil gewoon koken
erg he
Een oven is te zwaar voor jou voet.... dus die truc gaat bij de volgende keukenboer niet werken!!Lizzy schreef: Ja. En heel erg toe aan een oven.....
OT: Mijn fameuze witlofstoofschoteltje met gebakken aardappeltjes...
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 37
Recept? IK heb ook nog zoete aardappel liggen, deze moet hoognodig op.Kaio schreef: Vandaag wordt het een salade met zoete aardappel, gegrilde aubergine en paprika met mozzarella. En in de dressing zit verse basilicum.
Ik? Nee ik besteed dat uit aan de technologieBusKay schreef: Ik wil gewoon afwassen... zegt ze niet hè
Oo moet ik ff gaan overtiepenMowgli schreef: Recept? IK heb ook nog zoete aardappel liggen, deze moet hoognodig op.
Edit: doe ik ook maar met hulp van technologie
http://i851.photobucket.com/albums/ab79 ... lwueg0.jpg
Leesbaar?
Laatst gewijzigd door Kaio op vr 27 feb 2015, 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
BusKay
Kaio schreef: Ik? Nee ik besteed dat uit aan de technologieGDDM gemak dient de mens
Oo moet ik ff gaan overtiepen
Edit: doe ik ook maar met hulp van technologie
http://i851.photobucket.com/albums/ab79 ... lwueg0.jpg
Leesbaar? Op 250%!!![]()