Je bedoelt dat je dat ook niet eet?MarijeEnBoomer schreef: Volkoren pasta is de duivel!
Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ik bedoel dat dat niet gemaakt is om te eten jaLizzy schreef: Je bedoelt dat je dat ook niet eet?
Ohw zoMarijeEnBoomer schreef: Ik bedoel dat dat niet gemaakt is om te eten ja![]()
Dus als jij pasta eet, eet je gewone witte?
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Jup 8) en ik leef nog steedsLizzy schreef: Ohw zo
Dus als jij pasta eet, eet je gewone witte?
Bloemkool uit eigen moestuin met een hamburger en aardappeltjes

Wij eten ook alleen witte pasta. Wij leven ook nog steeds en kunnen ook fijn kakken. Volgens mij is volkoren pasta met name goed voor de vezels. Als je voldoende groente en fruit eet (en vetten), haal je je vezels daaruit en krijg je geen obstipatie.
- Angelique
- 5-sterren

Ja, of rooie, of groene, maar geen bruineLizzy schreef: Eten jullie witte pasta dan?
Wij eten vandaag gebakken aardappeltjes met een pot sperziebonen en een vega ding. Troost-voer. Oh, en met echte Hellmann's mayo, die was in de bonus!
Die hellmans vind ik echt niet te knagen
Die bruine vind jij dus ook niet te vreten.... Dus Leo is in goed gezelschap met jullieAngelique schreef: Ja, of rooie, of groene, maar geen bruine
Die hellmans vind ik echt niet te knagenraar idee van trootvoer heb jij
![]()
Hellmann's niet lekker?!?!?!?! Ik vind Hellmann's echt the best ever! Wat vind je daar niet lekker aan dan? Welke vind jij lekker?
Ik heb ook 1 zak chips op en eet zo meteen een halve reep Tony's Chocolonies met kokos en pecan noten. Dus dat is 1 grote reeks van troostvoer
Ik had mijn lunch in de kofferbak liggen, dus net als gisteren te laat geluncht. En net als gisteren bekoop ik dat met koppijn. Dommmmm. Maar de frietjes net waren wel lekker!
Een bloemkoolkipovenschotel uit het low-carb mapje op lief's laptop. Was lekker 
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
spaghetti
- Angelique
- 5-sterren

Dat klinkt als troostvoer ja, beter dan sperziebonen met een vegaflapLizzy schreef: Die bruine vind jij dus ook niet te vreten.... Dus Leo is in goed gezelschap met jullie
Hellmann's niet lekker?!?!?!?! Ik vind Hellmann's echt the best ever! Wat vind je daar niet lekker aan dan? Welke vind jij lekker?
Ik heb ook 1 zak chips op en eet zo meteen een halve reep Tony's Chocolonies met kokos en pecan noten. Dus dat is 1 grote reeks van troostvoer![]()
![]()
![]()
Ik vind Hellmann veel te zuur.. behhh
- Pauline
- 5-sterren

Niet voor mij bedoeld, maar ik geef toch antwoord! Sinds zelf mayonaise maken geen succes meer is, deze:Lizzy schreef: Die bruine vind jij dus ook niet te vreten.... Dus Leo is in goed gezelschap met jullie
Ik heb ook 1 zak chips op en eet zo meteen een halve reep Tony's Chocolonies met kokos en pecan noten. Dus dat is 1 grote reeks van troostvoer![]()
![]()
![]()

Jakkie mayonaise. 
Voor een keer een andere Dr. Oetker pizza meegenomen dan normaal en ik weet ook weer waarom ik die nooit eet. Brrr, na twee happen al misselijk van de pesto/feta-combinatie..
Gister (en eergister) zuurkoolschotel met varkensgehakt en uitjes, was heel geslaagd.
Voor een keer een andere Dr. Oetker pizza meegenomen dan normaal en ik weet ook weer waarom ik die nooit eet. Brrr, na twee happen al misselijk van de pesto/feta-combinatie..
Gister (en eergister) zuurkoolschotel met varkensgehakt en uitjes, was heel geslaagd.
Naaah, het werden asperges met aardappeltjes en ham-ei-botersaus- pien - schreef: Iets met kip. En vijfkruidenpoeder. Als ik daar een lekker recept voor kan vinden met rijst en groente wordt het dat.
Anders gewoon kip met puree en gewokte kool of zo...