Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Klaagtopic
Dank jullie wel. [emoji8]
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Heel veel sterktehannabelgje schreef:Spannende tijden hier. Mijn moeder heeft een kwaadaardig gezwel. Volgende week wordt ze waarschijnlijk al geopereerd en daarna volgt chemotherapie.
Dit is duidelijk niet mijn jaar. [emoji853]
Hè bah... Sterkte Hanna!!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Oei Hannah da’a wel een grote klaag; heel veel sterkte voor jou en je moeder. En beterschap voor haar. Spannende tijden. Pittig hoor!
- Spikkelneus
- 5-sterren

Sterkte Hannah in deze onzekere en moeilijke tijd.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Oow, driewerf blèèh, Hanna! Dat soort zorgen is echt vreselijk. Sterkte, en ik hoop dat de artsen heel veel kunnen doen voor je moeder zodat ze nog lang bij je mag zijn! 
Oh Hanna, én familie, veel sterkte!
Hanna, wat vreselijk naar! Heel veel sterkte voor jullie allemaal!!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Sterkte voor jou en je moeder Hannah.. Niet leuk 
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
- CindyMayella
- 5-sterren

Ik ben (te) klein voor veel dingen
.... steeds vaker kom ik in situaties dat ik gewoon te klein ben... zelfs op mn werk.. krijg zo’n pijn in mn schouder daardoor... bah
....
-
frodo quin
- 5-sterren

@Hannah: sterkte voor jou en je familie en beterschap voor je moeder.
@CindyMayella: dat moet vervelend zijn en het is iets waar je gewoon niet zoveel aan kan doen.
@CindyMayella: dat moet vervelend zijn en het is iets waar je gewoon niet zoveel aan kan doen.
- pearlsofpassion
- Moderator
Ik ben nog steeds ziek. 
Vannacht weer m'n hele spijsvertering leeg gemaakt. Ale, m'n darmen zijn nog bezig.
Amper geslapen.
En we gingen net van morgen tot zondag naar Zeeland. Zal afwachten zijn of we er nog raken...
De rest van het gezin lijkt wel genezen. Hopelijk pikken ze het niet weer van mij op...
Vannacht weer m'n hele spijsvertering leeg gemaakt. Ale, m'n darmen zijn nog bezig.
Amper geslapen.
En we gingen net van morgen tot zondag naar Zeeland. Zal afwachten zijn of we er nog raken...
De rest van het gezin lijkt wel genezen. Hopelijk pikken ze het niet weer van mij op...
Op Hanna sterkte voor jou , je moeder en de rest van de familie. En heel veel beterschap voor je ma 
Kun je sommige dingen niet met een opstapje doen ?CindyMayella schreef:Ik ben (te) klein voor veel dingen![]()
.... steeds vaker kom ik in situaties dat ik gewoon te klein ben... zelfs op mn werk.. krijg zo’n pijn in mn schouder daardoor... bah
![]()
![]()
....
Ik heb in huis iedere verdieping eentje staan
Ik heb het gister in de winkel ook nog vervloekt, moest appels uit de bovenste verste bak hebben, dus op de tenen op een been uiteindelijk, en met mijn buik over de andere appels heen en mijn borsten ergens tussen de andere appels
Bij de vitrine moet ik ook altijd op de vitrine rand balanceren om iets te pakken uit het bovenste schap
Soms krijg ik er ook ff te veel van, want zulke dingen zijn gewoon niet leuk. ( en ga ik niet eeuwig kunnen dus moet je dat iedere keer aan iedereen staan vragen
Beterschap hopelijk ben je er van af. Zou zo jammer zijn zeg voor julliepearlsofpassion schreef:Ik ben nog steeds ziek.
Amper geslapen.
- CindyMayella
- 5-sterren

Kun je sommige dingen niet met een opstapje doen ?Kaio schreef:
Ik heb in huis iedere verdieping eentje staan
Ik heb het gister in de winkel ook nog vervloekt, moest appels uit de bovenste verste bak hebben, dus op de tenen op een been uiteindelijk, en met mijn buik over de andere appels heen en mijn borsten ergens tussen de andere appels
Bij de vitrine moet ik ook altijd op de vitrine rand balanceren om iets te pakken uit het bovenste schap
Soms krijg ik er ook ff te veel van, want zulke dingen zijn gewoon niet leuk. ( en ga ik niet eeuwig kunnen dus moet je dat iedere keer aan iedereen staan vragen
Ik weet dat ik gewoon een opstapje nodig heb, maar dat frustreert me