boer zoekt vrouw
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: boer zoekt vrouw
Kan je hem gelijk vertellen dat ie eerst moet stofzuigen en dan dweilen.

Nou! Die dweil was goor 
WhahahahaAngelique schreef: We willen vonken jan. Als je wil klikkeren, koop je maar een hond.
Ahhh, arme Theo. Ik heb echt medelijden met die man. Hij is gewoon een goeie vent...
Ja maar toch ben ik dan wel nieuwsgierig naar wat er in zo'n gesprek gezegd is dat zij zo op hem afknapt... die Esther vind ik echt doodeng. Die ontpopt zich tot psychopatische stalker als Bertie niet voor haar kiest. Brrrrr
Ja, ik vind die Esther ook echt reuze eng. Maar ik denk wel dat Bertie voor haar gaat kiezen. Oh mijn God, beide vrouwen passen niet bij Bertie
. Ik vind Bertie echt vre-se-lijk
. Jan, dat is toch veruit de leukste boer hoor. Ik denk wel dat hij voor haar met dat donkere haar kiest en dat lijkt me een goede keus. Tom gaat voor Barbie 1. Doesn't really matter. En Geert wil gewoon beide vrouwen graag houden
. Volgens mij kan hij dat ook prima aan, is 1 vrouw eigenlijk te weinig voor Geert
. En Theo...., Theo moet die laatste lekker naar huis sturen en het opnieuw proberen.
- Angelique
- 5-sterren

Ze zei toch zoiets dat door zijn emoreactie op het vertrek van Ria zij het gevoel kreeg dat ze straks mocht blijven omdat er geen ander meer was.Jantina schreef: Ja maar toch ben ik dan wel nieuwsgierig naar wat er in zo'n gesprek gezegd is dat zij zo op hem afknapt... die Esther vind ik echt doodeng. Die ontpopt zich tot psychopatische stalker als Bertie niet voor haar kiest. Brrrrr
Die Esther is idd een creepy ja. Brrr.
Inderdaad !!!*Marga* schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
BusKay schreef: De naakte waarheid:
http://nynkekijkttv.tumblr.com/post/111848640936/boer-zoekt-vrouw-2015-aflevering-8-een-lied-van
-
judith1967
- 5-sterren

Geweldig weer

Wakker worden!!!
Hahaha wilde net al schrijven zitten we er klaar voor...
Tom zijn moeder is in de overgang