Geniet maar lekker samen van zijn "goede " dagen
Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
Moderator: Lizzy
Re: Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
Wat fijn om te horen!! 
Ja, dat doen we; we maken van elke dag een feestje!!Ike schreef: Wat fijn om te horen!!
Geniet maar lekker samen van zijn "goede " dagen![]()
En ik hoop dat we samen nog kunnen gaan genieten van t ontluiken van de lente!!!
Daar ga ik voor duimen! 
- spreeuwtje
- 5-sterren

zit je nu niet meer te wachten op het opengaan van die klier waar de injectie ingegaan was dan??
ben blij dat yuuk zich beter voelt!!
ben blij dat yuuk zich beter voelt!!
-
koffie
- 1-ster

- Contacteer:
Oh! Wat heerlijk! Vandaag een fijne dag 
Geniet van vandaag...
ONE TODAY IS WORTH 2 TOMORROWS!
Geniet van vandaag...
ONE TODAY IS WORTH 2 TOMORROWS!
Thanxxx!!Ike schreef: Daar ga ik voor duimen!![]()
Stiekem wel, omdat dat een heel duidelijke aanwijzing zou zijn dat er iets gaande is.spreeuwtje schreef: zit je nu niet meer te wachten op het opengaan van die klier waar de injectie ingegaan was dan??
ben blij dat yuuk zich beter voelt!!![]()
Wat fijn dat het weer beter gaat met Yuki, en jou

ik ben zo blij voor jullie dat het beter gaat. Geweldig gewoon. Foto komt eraan.
voor jullie
Wat een prachtige foto van jullie samen 
Dat er nog maar heeeeeel veel goede dagen mogen volgen
Dat er nog maar heeeeeel veel goede dagen mogen volgen
Ohhhw, wat goed om te lezen!!! Ik vind het trouwens knap/goed van je, dat je voor deze behandeling kiest en niet voor chemo. Op de een of andere manier vind ik dat deze behandeling veel beter bij jou en Yuki past. Ik hoop zo dat het hem goed gaat doen!!!yuki11 schreef:Vandaag gaat het een stuk beter!!! Hij hijgt niet meer zo snel, is meer alert en lekker hongerig!!
Aangezien ik het vreselijk vind als Yuk niet lekker in zijn vel zit en elke minuut aanvoelt als een week, gaat het dus vandaag met mij ook toppie!!!
Bedankt voor al jullie lieve woorden!!!![]()
Grappig dat je dat zegt, het klopt ook echt..Lizzy schreef: Ohhhw, wat goed om te lezen!!! Ik vind het trouwens knap/goed van je, dat je voor deze behandeling kiest en niet voor chemo. Op de een of andere manier vind ik dat deze behandeling veel beter bij jou en Yuki past. Ik hoop zo dat het hem goed gaat doen!!!
Merk wel dat ik het best moeilijk vind (in mijn hoofd) om iets rationeels af te slaan en deze alternatieve weg te volgen, omdat het hier natuurlijk wel om iets heel heftigs gaat...de angst om hiermee de enige manier tot 'genezing' te missen voel ik, terwijl ik wel weet dat er altijd meerdere wegen zijn.
Zolang mijn maag nog omdraait bij de gedachte aan chemo, is dit de juiste weg!!
- Charlie Angel
- Moderator
Hier draaien de duimen dat dit Yuki goed gaat helpen.

Vandaag overgestapt op de orale toediening van Neoplasene...
Eigenlijk zou er eerst nog een 2e klier geinjecteerd moeten worden om daarna de orale toediening te starten, maar dat gaat ons wat te langzaam...temeer ook omdat de klieren die eigenlijk geinjecteerd zouden moeten worden, niet geinjecteerd kunnen worden, ons inziens, omdat daar niet genoeg ruimte is om nog te kunnen zwellen...
Eigenlijk zou er eerst nog een 2e klier geinjecteerd moeten worden om daarna de orale toediening te starten, maar dat gaat ons wat te langzaam...temeer ook omdat de klieren die eigenlijk geinjecteerd zouden moeten worden, niet geinjecteerd kunnen worden, ons inziens, omdat daar niet genoeg ruimte is om nog te kunnen zwellen...