Mag ik dat ook? Of woon ik dan te ver van Utrecht afMiranda 1 schreef: Diana, oftewel Baileys heeft een facebookpagina gestart voor Barfers in de omgeving Utrecht.
laat het mij of Baileys maar even weten als je toegevoegd wil worden, mag ook via pb. Dan kunnen we jullie toevoegen.
Verzamelgroep Utrecht
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep Utrecht
Hazenlever heb ik afgelopen zaterdag 10 kilo van gehad en kan daar wel een kilo van missen, ligt alleen momenteel in N-H 8)Leila_J schreef: Oh ja graag! Je kan mij vinden als je zoekt op Leila Jens. Volgens mij ben ik de enige
Ik wil trouwens bij Sietie behalve lama eigenlijk ook graag duivenvlees en misschien hazenlever bestellen. Is er misschien iemand hier die dat ook besteld en er een kilo'tje van kan missen? (hazenlever ben ik zelfs met een halve kilo al blij) Of eventueel iemand die 5 kilo duivenvlees wilt delen?
Heb geen vriesruimte meer
-
Miranda 1
- 5-sterren

Gekkie. Onder welke naam ben je vinden op facebook?lachnat schreef: Mag ik dat ook? Of woon ik dan te ver van Utrecht af![]()
Ik zal van de week ff jullie opzoeken en vrienden worden. Ik moet morgen werken en naar honden training. Tweede les Treibball dus heb er zin in.
Mijn ervaring is dat duif vaak slecht gegeten wordt door honden 8).
Ik heb voor 7 april ook besteld bij lida, ze heeft mooi rundvlees in de aanbieding,. Dus ik kan het wel voor je meenemen maar niet bewaren Miranda.
Kzal zo even zoeken op fb.
Ik heb voor 7 april ook besteld bij lida, ze heeft mooi rundvlees in de aanbieding,. Dus ik kan het wel voor je meenemen maar niet bewaren Miranda.
Kzal zo even zoeken op fb.
Wat een goed idee, die facebookpagina! Ik ben te vinden onder Eline Adriaans, maar sta wel onzichtbaar volgens mij dus ik weet niet of ik te vinden ben zeg maar! 
Ik vind wel een Eline, maar die woont in Abcoude ???Elinea schreef: Wat een goed idee, die facebookpagina! Ik ben te vinden onder Eline Adriaans, maar sta wel onzichtbaar volgens mij dus ik weet niet of ik te vinden ben zeg maar!![]()
Leuk een utrechts barfers facebook. Ik wil er ook wel bij, zal onder Annette baars of Khari te vinden zijn
Ik heb beide besteld en je mag met mij wel delen.Leila_J schreef: Oh ja graag! Je kan mij vinden als je zoekt op Leila Jens. Volgens mij ben ik de enige
Ik wil trouwens bij Sietie behalve lama eigenlijk ook graag duivenvlees en misschien hazenlever bestellen. Is er misschien iemand hier die dat ook besteld en er een kilo'tje van kan missen? (hazenlever ben ik zelfs met een halve kilo al blij) Of eventueel iemand die 5 kilo duivenvlees wilt delen?
Mochten je hondjes de duif inderdaad niet lusten, komt het hier bij de katten wel weer op
Inmiddels zijn er al meedere mensen toegevoegd aan de fb groep.
Ikzag het en gelijk geaccepteerd

Je hebt pb!Miranda 1 schreef: Diana, oftewel Baileys heeft een facebookpagina gestart voor Barfers in de omgeving Utrecht.
laat het mij of Baileys maar even weten als je toegevoegd wil worden, mag ook via pb. Dan kunnen we jullie toevoegen.
Daar ben ik geboren!baileys schreef: Ik vind wel een Eline, maar die woont in Abcoude ???
Ik heb je opgezocht ;-)Elinea schreef: Daar ben ik geboren!![]()
Enne Hetty, je gaat me toch niet vertellen dat jij ook fb hebt he...??!!!
Ik ben ook geaccepteerd joepie 
Zó oud ben ik nou ook weer niet!baileys schreef:
Enne Hetty, je gaat me toch niet vertellen dat jij ook fb hebt he...??!!!