Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pita broodje met een vega burger van de vega slager met rucola, tomaat, ui, avocado en veel knoflooksaus.
- Pauline
- 5-sterren

Rundvleessalade, biefstuk en rauwkostsalade. En zoals zo vaak als ik na een tijdje geen koolhydraten toch iets met koolhydraten eet heb ik nu een afschuwelijk opgeblazen buik en buikpoijn.
Maar goed..., lekker was het wel.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Eindelijk weer bbq weer!
Enne, Plien, heel herkenbaar van die koolhydraten hoor. Ik heb de afgelopen twee weken veel te veel brood gegeten, dat voelt ook niet lekker aan. Maar het is wel lekker, en op dit moment kan het even niet anders.
Enne, Plien, heel herkenbaar van die koolhydraten hoor. Ik heb de afgelopen twee weken veel te veel brood gegeten, dat voelt ook niet lekker aan. Maar het is wel lekker, en op dit moment kan het even niet anders.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Oh, dus. Vanavond een lapje vlees van de bbq, grote bak slaai en een broodje bij. 
- Pauline
- 5-sterren

Precies! Herkenbaar.... Maar ik heb zaterdag een feestje en als het zo blijft past mijn jurk niet.-Annemarie- schreef: Eindelijk weer bbq weer!![]()
Enne, Plien, heel herkenbaar van die koolhydraten hoor. Ik heb de afgelopen twee weken veel te veel brood gegeten, dat voelt ook niet lekker aan. Maar het is wel lekker, en op dit moment kan het even niet anders.![]()
Tussen de middag warm gegeten (heel ouderwets, maar Leo had rij-middag/avonddienst). Met gebakken aardappels, salade en een vega burger. Dus zonet een beetje salade met een cracker met kaas gegeten met een wit wijntje. En dan gaan we nu aan het ijs.
Bbq. Van de AH. Toch minder lekker dan het luxevlees van de groothandel wat we gewend waren. Ik wilde eerst luxevlees halen bij de zelffokkende en zelfslachtende slager, maar die was nog op vakantie.
Hebben we die ja?
Country caviar.
Was heel lekker. Salade met black eyed peas
Was heel lekker. Salade met black eyed peas
Broodjes shoarma van biologisch varkensvlees... Sodeknetter... wat een verschil!
Ja, vd borgt op de antwerpsestraatweg. Gewoon parkeren bij de AH&Aldi bij mij en dan via de parkeerplaats rechtsaf vanaf de slagboom er naartoe lopen. Maandag zouden ze weer open zijn.eelke schreef: Hebben we die ja?
Hij is wel duur, maar heeft wel zn eigen beestjes in eigen beheer.
Bij de Mortier hadden ze vroeger altijd van die lekkere droge worsten. Die kwamen dan daar vandaan.
Wij halen er wel eens een schaal met hapjes dingetjes inderdaad! Lekker, wist niet dat ie dat zelf doet. Nog maar eens binnenlopen dan.
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 40
Hamburger en patat
- Angelique
- 5-sterren

Plien, ik zoek me suf naar die bloemkoolsalade die jij laatst hier egens plaatste.....dus...heelluup 
Mexicaanse bonensoep met guacamole en salsa. Die moest pittig worden, heb er een hele jalapeño peper ingemikt maar niks pittig.