naar de DA/weirdo slaapt
Moderator: Lizzy
Re: naar de DA/hij balanceert tussen leven en
gelukkig dat ze je niet gebeld hebben en dat hij dus deze nacht ook weer door geknokt heeft. Ik hoop dat je snel positieve berichten uit Utrecht krijgt

-
macgirlie
- 4-sterren

- Contacteer:
Fijn Ellen.......elke dag, elk uur, elke minuut, elke seconde wordt hij weer ietsiepietsie sterker. Hij wordt nu figuurlijk door zoveel mensen op handen gedragen.... het gaat vast goed komen. Veel sterkte weer vandaag voor jullie.
Hoi Ellen, hij is er nog steeds en dat wil toch heel wat zeggen.
Het is de derde dag van de AB en dan gaan jullie hopelijk resultaat zien.
Het lijkt mij ook heel erg om naar adem te moeten snakken,maar hij geeft niet op dus hij wil er nog heel graag zijn.
Dit met heel slopend zijn voor jullie allemaal. Ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal stuk van bent. Probeer ook echt aan jezelf te denken. Een mens kan heel wat hebben maar de reserves raken op. Dus probeer gewoon je ding te doen zodat je wat afleiding hebt. Zo veel meer heeft Weirdo aan je als hij weer thuiskomt.
Je vreugde zal dan ongekend zijn,de band die je al met hem hebt wordt alleen maar sterker.
Ik hoop dat hij nog heel lang bij jullie mag blijven.Ik blijf aan hem denken.
Sterkte Liliane.
Het is de derde dag van de AB en dan gaan jullie hopelijk resultaat zien.
Het lijkt mij ook heel erg om naar adem te moeten snakken,maar hij geeft niet op dus hij wil er nog heel graag zijn.
Dit met heel slopend zijn voor jullie allemaal. Ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal stuk van bent. Probeer ook echt aan jezelf te denken. Een mens kan heel wat hebben maar de reserves raken op. Dus probeer gewoon je ding te doen zodat je wat afleiding hebt. Zo veel meer heeft Weirdo aan je als hij weer thuiskomt.
Je vreugde zal dan ongekend zijn,de band die je al met hem hebt wordt alleen maar sterker.
Ik hoop dat hij nog heel lang bij jullie mag blijven.Ik blijf aan hem denken.
Sterkte Liliane.
hou jullie sterk Ellen en nu hopelijk loop je deze namiddag na het telefoontje met een blij gezicht rond 
-
Drijver
- 5-sterren

- Contacteer:
Meteen weer gekeken naar nieuws en gelukkig: geen nieuws, wat betekent dat hij er nog is. Pfjoe...
zo, weer een nacht verder
en geen slechte berichten, goed zo !!!!
Na 2 uur vind je me weer hier !!!
Sterkte Ellen, Rien, Danny en Mike en natuurlijk Da Vinci en Zimba, ik hoop dat jullie het een beetje volhouden !!!!

Na 2 uur vind je me weer hier !!!
Sterkte Ellen, Rien, Danny en Mike en natuurlijk Da Vinci en Zimba, ik hoop dat jullie het een beetje volhouden !!!!
misschien is nu geen nieuws goed nieuws!
Tjonge wat zenuwslopend, ik kan me helemaal niet voorstellen onze hond 3 dagen niet te zien en me zo afschuwelijk machteloos te voelen omdat je niet kunt helpen....
we vechten allemaal mee!!!!
Tjonge wat zenuwslopend, ik kan me helemaal niet voorstellen onze hond 3 dagen niet te zien en me zo afschuwelijk machteloos te voelen omdat je niet kunt helpen....
we vechten allemaal mee!!!!
- - Judith -
- 5-sterren

Nou, dat klinkt in ieder geval niet verkeerd. Sterkte maar weer vandaag!!! 
Je gaat vandaag weer om 14 uur bellen he? Nou meis, we blijven duimen, aan jullie denken en kaarsjes branden. Weirdo lieverd, kom op menneke

Ik weet niet zoveel te zeggen, behalve dan dat ik aan jullie denk en dat we blijven duimen. Weer een nacht verder, weer wat dichter bij zijn herstel. Veel sterkte voor vandaag weer, dit wachten moet slopend zijn voor jullie 
Gelukkig Ellen, weer een nacht geen verkeerde geluiden. Hij knokt voor jou hoor! We volgen dit topic op de voet en wensen je heel veel sterkte.

Ik kom net terug van vakantie en lees allemaal nare berichten 
Ellen heel veel sterkte en ook ik ga nu beginnen met duimen
Ellen heel veel sterkte en ook ik ga nu beginnen met duimen
Weer een dag verder en Weirdo knokt zich rot!!
Ik blijf ook aan hem denken!!!
Ik blijf ook aan hem denken!!!
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Gelukkig geen nieuws, want geen nieuws is goed nieuws. Weer een nacht verder en ik blijf steeds positief denken. Ik kijk naar die middelste foto, kijk hem aan en denk: Je kan het , je kan het, je kan het enz. Was het maar vast 14.00 uur, ik popel om het volgende lichtpuntje te lezen.