Wel aan de ingespoten klier, die is duidelijk veranderd. (Nog) niet aan de andere klieren....vanaalst schreef: merk je al wat?
Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
Moderator: Lizzy
Re: Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja, de ingespoten klier is groter geworden, maar wel anders van structuur; zachter dus, en dat is goed.vanaalst schreef: groter?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat spannend allemaal, ik hoop zooooo dat het aan gaat slaan! Geef Yuks een dikke knuffel van ons en neem er zelf ook een:yuki11 schreef: Ja, de ingespoten klier is groter geworden, maar wel anders van structuur; zachter dus, en dat is goed.
-
rheawithpixels
- 4-sterren

- Contacteer:
Hoi Karin, ik lees nog steeds je topic mee. Ik heb zoveel respect voor je, eerlijk waar. Ik hoop dat het goed komt met Yuki. Heel veel sterkte!!! Krijg altijd tranen in mijn ogen als ik meelees 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Als het de bedoeling is dat de klier zachter wordt (en als dat ook echt gebeurt, zoals je beschrijft), is er dan toch reden om bang te zijn dat die andere klier de keel dichtdrukt wanneer je hem met Neoplasene inspuit? Ik kan me voorstellen dat de opzwellende klier dan eerder richting huid (naar buiten dus) drukt, omdat de keel met al zijn vaste bestanddelen niet wijkt voor een zachte klier en de klier dus ergens anders naartoe moet uitwijken. Maar misschien is dat blonde logica van mij, dus pin me er niet op vast...
Het klinkt vrij logisch jaAnne in Duitsland schreef: Als het de bedoeling is dat de klier zachter wordt (en als dat ook echt gebeurt, zoals je beschrijft), is er dan toch reden om bang te zijn dat die andere klier de keel dichtdrukt wanneer je hem met Neoplasene inspuit? Ik kan me voorstellen dat de opzwellende klier dan eerder richting huid (naar buiten dus) drukt, omdat de keel met al zijn vaste bestanddelen niet wijkt voor een zachte klier en de klier dus ergens anders naartoe moet uitwijken. Maar misschien is dat blonde logica van mij, dus pin me er niet op vast...
De dierenarts uit Valkenburg zei ook dat t misschien toch de volgende stap zou moeten zijn, en aangezien we 1 kant zouden injecteren, zou de luchtpijp nog wat uitwijkmogelijkheden hebben.
Maar zowel Tannetje als ik vinden het eng
- spreeuwtje
- 5-sterren

Jeetje! Wat een moeilijke beslissingen weer. Wel fijn dat tannetje ook meedenkt.
Ook ik lees steeds mee, al heb ik geen zinnige dingen te zeggen verder, maar ik wil je wel een
geven!
Dag 7. Hoe is het nu? 
Iig eerst een dikke knuffel! 
-
koffie
- 1-ster

- Contacteer:
Weet niet hoe vandaag gaat maar misschien geeft de zon je een wat fijner, lichter gevoel vandaag.
Zo trouw en zorgzaam, zorgvuldig en eindeloos geduldig als jij bent kan iedereen wat van leren. Ik hoop dat je een soort dagboek bijhoudt. 't Is altijd goed om je gedachten van je af te zetten maar tevens, als je dit hoofdstuk van je leven ooit weer eens doorleest zul je beseffen wat en kracht jij hebt. Ik heb grenzeloze bewondering voor de manier waarmee jij de rotdingen die het leven ons soms toesmijt omgaat. Ik zou veel vaker vallen in de kuil van moedeloosheid en uit frustratie om me heen slaan.
Je bent een dappere! Ik zag gisteravond een ster die me opviel en heb hem Karin genoemd!
Als Yuk er vandaag zin in heeft, ga dan lekker wandelen (wel met muts, wanten en das want de wind is guur!)
En tot slot (misschien wel heel topical voor barfplaats)
The reason a dog has so many friends is that he wags his tail instead of his tongue.

Zo trouw en zorgzaam, zorgvuldig en eindeloos geduldig als jij bent kan iedereen wat van leren. Ik hoop dat je een soort dagboek bijhoudt. 't Is altijd goed om je gedachten van je af te zetten maar tevens, als je dit hoofdstuk van je leven ooit weer eens doorleest zul je beseffen wat en kracht jij hebt. Ik heb grenzeloze bewondering voor de manier waarmee jij de rotdingen die het leven ons soms toesmijt omgaat. Ik zou veel vaker vallen in de kuil van moedeloosheid en uit frustratie om me heen slaan.
Je bent een dappere! Ik zag gisteravond een ster die me opviel en heb hem Karin genoemd!
Als Yuk er vandaag zin in heeft, ga dan lekker wandelen (wel met muts, wanten en das want de wind is guur!)
En tot slot (misschien wel heel topical voor barfplaats)
The reason a dog has so many friends is that he wags his tail instead of his tongue.
Hoe gaat het met jullie?
- spreeuwtje
- 5-sterren

ja ik ben ook benieuwd!!!