Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lekker genieten 
Het is inmiddels 12:30 maar beetje mistig
Zo laat nog? Jemig. Hier was het bij opstaan al blauwe lucht, er hingen enkel wat plukken nevel laag over de velden.dinky89 schreef: vr 07 nov 2025, 12:31 Het is inmiddels 12:30 maar beetje mistig IMG-20251107-WA0006.jpeg
Samen blad ruimen in de tuin...
- Charlie Angel
- Moderator
Wat een geweldige foto's Zurca![emoji3590]
Verstuurd vanaf mijn SM-X216B met Tapatalk
Leuke foto's! 
Ze is echt mijn fotomodel....zo lang er goed "betaald " wordt, kan ik veel met haar doen voor een foto
Wat een prachtige foto's! Ze is een echt fotomodel hè 
Het is hier gister de hele dag nistig geweest en nu nog. Hoop dat er vandaag nog een zonnetje door gaat komen!pike schreef: vr 07 nov 2025, 19:36 Zo laat nog? Jemig. Hier was het bij opstaan al blauwe lucht, er hingen enkel wat plukken nevel laag over de velden.
Net als bij Kaela is het de hele dag niet beter geweest dan op de foto. Ook vandaag weer allemaal mist maar iets minder extreem. Vanmiddag bij mijn ouders in Zuidoost Friesland geweest en daar scheen de zon vandaag wel. Richting Groningen weer alleen mist dus blij wat zon te hebben gezien bij mijn ouderspike schreef: vr 07 nov 2025, 19:36 Zo laat nog? Jemig. Hier was het bij opstaan al blauwe lucht, er hingen enkel wat plukken nevel laag over de velden.
Prachtig fotomodel en herfst foto's Zurca!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Schattige en vooral mooie foto's, Zurca!
- Charlie Angel
- Moderator
Die laatste twee zijn ook prachtig! En logisch toch? Voor niets gaat de zon op. [emoji23][emoji23]
Zo is dat maar net. Ties heeft ook een goed betaalde baanCharlie Angel schreef: za 08 nov 2025, 20:24 Die laatste twee zijn ook prachtig! En logisch toch? Voor niets gaat de zon op. [emoji23][emoji23]
-
frodo quin
- 5-sterren

Heel mooie foto's, maar je hebt ook een mooi model natuurlijk 
Ze is ook echt zo klein loedertje af en toe...
Zo slim....
Dan zijn we aan het wandelen en heeft ze eigenlijk niet echt zin, of ze vind dat er te weinig beloont wordt, wat doet ze dan?! Ik zie haar dan al rondkijken en zodra ze dan een boomstronk ziet dan springt ze er op en gaat zitten. En dan naar mij kijken met zo'n blik van "nou als jij mij nou ff op de foto zet, dan heb ik wel wat verdient"

Zo slim....
Dan zijn we aan het wandelen en heeft ze eigenlijk niet echt zin, of ze vind dat er te weinig beloont wordt, wat doet ze dan?! Ik zie haar dan al rondkijken en zodra ze dan een boomstronk ziet dan springt ze er op en gaat zitten. En dan naar mij kijken met zo'n blik van "nou als jij mij nou ff op de foto zet, dan heb ik wel wat verdient"