kira schreef:
Herkenbaar wij hebben twee trage, die krijgen nu dus in de morgen enkel een hapje en in de avond de rest.
Dat is dan het lastige; hij is vandaag 18 weken, krijgt dus nog 3x per dag. Het is ook al veel hoor, 1 kilo....
Hij was veel sneller, misschien dat het is omdat hij echt aan het wisselen is?
constance.blokzijl schreef:Dat is dan het lastige; hij is vandaag 18 weken, krijgt dus nog 3x per dag. Het is ook al veel hoor, 1 kilo....
Hij was veel sneller, misschien dat het is omdat hij echt aan het wisselen is?
Dat zou zomaar kunnen, was hier ook. Ik heb het vleesbot een tijdje bewerkt met een hamer.
2 weken terug net mijn ramen gewassen voor de 2e keer in korte tijd met dank aan de schilders. Doe ik vanmorgen de gordijnen open, zit er een enorme kwak vogelstront op het midden van het middelste raam van de woonkamer Ook geen kleine kwak maar een grote waar ik nu vanaf de eettafel constant tegenaan kijk. Dat wordt dus 3e keer ramen wassen in korte tijd
Waarom denken mensen altijd wanneer ik een simpele vraag stel (niet over Oscar zijn gedrag), dat zij met een paar super simpele dingen Oscar zijn gedrag eventjes op kunnen lossen. Ik vraag daar niet om en de gestelde oplossingen zijn nogal uit context. Goedbedoeld hoor, dat weet ik ook wel. Maar jeeeeezzzzz als het toch eens zo simpel was he...
Kaela schreef:Waarom denken mensen altijd wanneer ik een simpele vraag stel (niet over Oscar zijn gedrag), dat zij met een paar super simpele dingen Oscar zijn gedrag eventjes op kunnen lossen. Ik vraag daar niet om en de gestelde oplossingen zijn nogal uit context. Goedbedoeld hoor, dat weet ik ook wel. Maar jeeeeezzzzz als het toch eens zo simpel was he...
Oh, zooooo herkenbaar!!
Ik krijg ook constant te horen hoe ik mijn hond op moet voeden. Geeft op zich niks, maar dit is van iemand die werkelijk álles fout doet qua opvoeding en zelfs een hond heeft laten inslapen om ernstige gedragsproblemen. Pff.
Gister kwam ik een puber tegen met een middelgrote hond. Ik dacht: wat loopt dat beest raar. Dichterbij zie ik dat hij een veel te ruime halti draagt en als een malle trekt aan het einde van de flexi-lijn.
Soms.....
Kaela schreef:Waarom denken mensen altijd wanneer ik een simpele vraag stel (niet over Oscar zijn gedrag), dat zij met een paar super simpele dingen Oscar zijn gedrag eventjes op kunnen lossen. Ik vraag daar niet om en de gestelde oplossingen zijn nogal uit context. Goedbedoeld hoor, dat weet ik ook wel. Maar jeeeeezzzzz als het toch eens zo simpel was he...
Heel herkenbaar. Andere mensen weten precies hoe ze van Zoë een mak schaapje kunnen maken.
hannabelgje schreef:
Heel herkenbaar. Andere mensen weten precies hoe ze van Zoë een mak schaapje kunnen maken.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ja of vinden dat ik de meest verschrikkelijke honden baas ben door mijn bange chi op te pakken zodat hun hond er niet vrooilijk op kan springen, want zo word hij asosiaal en dominant
maar goed de besten stuurman staan aan wal zullen we maar zeggen
Heel zen en vooral niet ongeduldig zijn levert oooook al niks op.....
ja ruim een uur voor Jan Doedel in een wachtkamer zitten tot je voorzichtig vraagt....
"OOOOO, ja maar dan bent u klaar , en de brief met afspraak [ huh??] al verzonden"
"Helemaal vergeten!"
Een deur staat boven te klapperen maar ik heb geen zin om naar boven te lopen want mijn heupen doen pijn als ik beweeg en er slaap een ziellig hondje op mijn schoot
Eigenlijk wil ik sowieso naar boven om een dutje te doen maar hoe vertel je dat aan dit hondje:
Het regent. De goten trekken het niet meer, de watermeter zit vol en ik moet nog met Nelson lopen. Ik heb zó geen zin in een nat pak, mijn kleren zijn nog niet droog van de vorige zondvloed!
Hope schreef:Het regent. De goten trekken het niet meer, de watermeter zit vol en ik moet nog met Nelson lopen. Ik heb zó geen zin in een nat pak, mijn kleren zijn nog niet droog van de vorige zondvloed!
Zat net in de auto met Maci om ergens te gaan wandelen, gingen de sluizen ook even open. Natuurlijk geen jas bij me Parkeer de auto, wordt het al zachter, paar druppels en gelopen met aan de ene kant blauwe lucht met allemaal creatieve wolken en andere kant zwarte lucht. Wonder boven wonder he, niet echt nat geworden!
Kaio schreef:Zat net in de auto met Maci om ergens te gaan wandelen, gingen de sluizen ook even open. Natuurlijk geen jas bij me Parkeer de auto, wordt het al zachter, paar druppels en gelopen met aan de ene kant blauwe lucht met allemaal creatieve wolken en andere kant zwarte lucht. Wonder boven wonder he, niet echt nat geworden!
Ik bekijk het van uur naar uur. Als het zo blijft is wandelen gewoon onverantwoord i.v.m hevig onweer. Dan maken we er maar een hersenwerk-uurtje van of zo
Ik heb buikpijn.... Ik heb een nieuwe vriezer besteld, die komt over een half uurtje (keurige service van coolblue overigens, dat ik een sms krijg met de bezorgtijd)
Ik heb braaf gemeten of hij boven op een slaapkamer past, maar ik bedenk me nu of hij wel in het trapgat past... Manlief zegt ja maar we hadden toch altijd een tafelmodel op zolder staan, maak je niet druk. Ik heb dus een grotere besteld.... Hij moet op de slaapkamer want verder hebben wij er geen ruimte voor....