Titeren Rotterdam .........

Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Re: Titeren Rotterdam .........

Hitam
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Hitam »

De test komt hiervandaan: www.biogal.co.il
Daar weten ze de gevraagde informatie wel.
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

eelke schreef: Ja kan wel, maar ik vind rijden in Rotterdam zo......uberspannend, zeker in mijn uppie. Dus ik dacht, ik vraag het ff :)
Ik rij met mijn ogen dicht door Rotjeknor als het moet 8) dus ik wil best even met je mee, maar dan liever naar het IC dan naar SW :) :)
Naomi B
5-sterren
5-sterren

Bericht door Naomi B »

Hoi, ik wilde even doorgeven dat ik alleen laat titeren en die Weil laat zitten. Duke heeft last van zijn oren momenteel, dus ga niet enten.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Nynke schreef: Ik rij met mijn ogen dicht door Rotjeknor als het moet 8) dus ik wil best even met je mee, maar dan liever naar het IC dan naar SW :) :)
Oh dat zou ik heel fijn en lief vinden! Nee, dan heeft IC ook mijn voorkeur wat de ligging betreft... Zat ook ineens te bedenken dat ik natuurlijk Gijs bij heb, en om die dan daar in de auto te laten met alles dicht terwijl ik bij IC binnen ben....maar als er iemand met me mee wilt, dan kan mijn dak gewoon lekker open blijven :)

Nu ga ik morgen nog wel even kijken bij een islamitische slager hier in de buurt, maar volgens mij hebben die lang niet alles... dus ik denk dat ik dan gewoon bestel bij IC, dan zijn we daar ook weer zo klaar.

Contacten we nog wel even over goed? Dan laat ik morgen ook meteen definitief weten of Gijs dus ook komt en de weil dus gezet moet worden.
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Is goed Eelke, lijkt me gezellig  :D :D :D
essie
3-sterren
3-sterren

Bericht door essie »

Nynke, ik sta al laat genoeg hoor. Je kan me wel voor star zetten zodat zij meer tijd heeft om op tijd te kunnen komen.
KarinM
3-sterren
3-sterren

Bericht door KarinM »

Ik kom toch met 1 hond kom net de mevrouw tegen die mee zou gaan maar ze had net pas toch de vaccinatie, weil, spray in de neus ben even kwijt hoe het heet. Het pension accepteerde geen titer de hele reutemeteut moest er in.

Ik kom dus gewoon alleen om 11 uur.

Karin
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

essie schreef: Nynke, ik sta al laat genoeg hoor. Je kan me wel voor star zetten zodat zij meer tijd heeft om op tijd te kunnen komen.
Fijn !!! Met hoeveel honden kwam jij ??
KarinM schreef: Ik kom toch met 1 hond kom net de mevrouw tegen die mee zou gaan maar ze had net pas toch de vaccinatie, weil, spray in de neus ben even kwijt hoe het heet. Het pension accepteerde geen titer de hele reutemeteut moest er in.

Ik kom dus gewoon alleen om 11 uur.

Karin
Okido, ik verander het :) :)
essie
3-sterren
3-sterren

Bericht door essie »

Nynke schreef: Fijn !!! Met hoeveel honden kwam jij ??
2 honden
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

Ok, iets wat ik me niet helemaal gerealiseerd heb ... Onze katten (die ik laat titeren) zijn nou eindelijk een beetje gewend aan onze eigen honden, maar vinden de reismand erg spannend en ik heb het idee dat ze heel erg in de stress schieten als er teveel honden omheen lopen die ze niet kennen

Is er een mogelijkheid dat er geen honden rond onze katers lopen als ze het prikje krijgen :-[

Met mijn honden vind ik het allemaal niet erg, maar de katten zijn toch iets gereserveerder dan onze honden ....
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

essie schreef: 2 honden
Ja, ik had het gezien :)

Monique, dat moet geen probleem zijn, dan gaan de honden gewoon even naar buiten, als je het maar even aangeeft :) :)
TessaThomas
5-sterren
5-sterren

Bericht door TessaThomas »

Dat zal denk ik bij Tessa ook even nodig zijn, want ik weet niet of ze zich anders laat prikken. Maar dat komt wel goed, toch?
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Bericht door flodder en dwarrel »

TessaThomas schreef: Dat zal denk ik bij Tessa ook even nodig zijn, want ik weet niet of ze zich anders laat prikken. Maar dat komt wel goed, toch?
mijn kat zal haar niet belagen hoor ;)
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

Nynke schreef: Monique, dat moet geen probleem zijn, dan gaan de honden gewoon even naar buiten, als je het maar even aangeeft :) :)
Top, geef ik het daar nog even een keer extra aan :)
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

TessaThomas schreef: Dat zal denk ik bij Tessa ook even nodig zijn, want ik weet niet of ze zich anders laat prikken. Maar dat komt wel goed, toch?
Natuurlijk :) :) Als je het maar effies aangeeft ;)

Plaats reactie