Je lijkt er nu zelf aan mee te doen Fido, aan die hetze. Door op diverse plaatsen op dit forum te schrijven dat jullie geconfronteerd worden met steeds meer KVV gerelateerde voedsel problemen.
Dit schrijf je zelf:
En ik vind dat suggestief ja. Klopt.
En het verschil tussen jou en mij is dat ik geen enkel commercieel belang heb.
En als het jouw bedoeling niet is om andere KVV merken in een beetje vaag daglicht te zetten (we weten allemaal dat jij zelf KVV maakt), dan moet je dus in mijn ogen op je woorden letten ja, om te voorkomen dat de boodschap niet verkeerd over komt
[/quote]
Ik zal nog beter mijn best doen om de boodschap niet verkeerd over te laten komen maar helaas dat zal ik voor heel veel personen al direct in een bepaald hokje gestopt worden ongeacht mijn reactie(s). Dat realiseer ik mij vandaag nog een stukje meer
Jammer, ik zit met mijn gedachte, en denkwijze, meer bij de propaganda vanuit de UKG die zeer zeker geen positieve geluiden laat horen over rauwe voeding. Ik zit met mijn gedachte bij collega dierenartsen (die wij door een parallel lopende zaken nu heel vaak spreken) die ons aanspreken. Een Dr. E. Plantinga die met veel succes lezingen geeft. Het succes bestaat uit: steeds meer da en ass. die haar gevaren aanhalen en daardoor geen rauwe voedingen adviseren en analyses van diverse kvv merken met naam en toenaam laat zien in haar powerpoints met uitleg wat er niet aan deugd. Drs. R.J. Corbee enz.
Ik zit met mijn gedachte bij onze eigen praktijk waarin wij een dramatische groei zien aan problemen van rauw gevoerde dieren die we een aantal jaren terug niet zagen. Wij hebben bijna 8 jaar geleden onze praktijk neergezet omdat we al die brokproblemen, om het zo maar te noemen, enorm zat waren en overtuigd waren dat het anders kon door rauwe voeding.
Dat laatste zijn we nog steeds van overtuigd en voor dat laatste zetten wij ons enorm in. Heel veel buiten de schermen en zeker buiten internet.
Ik wil en kan het los koppelen van ons eigen merk rauwe voeding maar begrijp dat dat voor de veel personen onlosmakelijk verbonden zit. Niet mijn intentie dus en ik hoop dat met bovenstaande iets(je) verduidelijkt te hebben.